Viheltää tai ei, niin tuo ennustuksesi hyvin paljon todennäköisempää, kuin että menisi toisinpäin.Hahaha SEULAAAA. Kaikki menee!
Seuraavaan erään vielä kun ruvetaan viheltämään noita vieraidenkin rikkeitä niin tippuu jyppy rattailta.
Hirveän raskasta lukea tätä tuomareista valittamista.
Juuri näin.Ei kelpaa. Kelpaa vain JyPin varsinaisen voitto
JYPillä vielä erikoisketju lopussa ja mitään se ei auttanut.Tosi hyvä erä, ei mitään hätää, Lukolle ei annettu maalipaikkoja ja komea johtomaali loppuun.
Erätauolle mennessä sitten tasan.
No ainakin miehet hukkui täydellisesti, ei paljon huonommin tuota tilannetta voi pelataJYPillä vielä erikoisketju lopussa ja mitään se ei auttanut.
Siinä saattoi olla ripaus sarkasmia matkassa, kun ollaan JYPin otteluketjussa.En mielestäni valittanut viestissä sanallakaan.
JYPillä vielä erikoisketju lopussa ja mitään se ei auttanut.
Itse ajattelin rajaksi puolitoista minuuttia, kaksi on jo liikaaTuota voisi tosiaan tutkia, mutta mikä lasketaan heti oman maalin jälkeiseksi? Olisko minuutti vai puolitoista?
Äkkiä ihan silmämääräisesti katsottuna helmikuun alusta:Itse ajattelin rajaksi puolitoista minuuttia, kaksi on jo liikaa
Entä jos lisätään soppaan ekalla puolitoista minuutilla tulleet takaiskut. Mielestäni noitakin on, vai onkohan vain höpöhöpö mutua.Äkkiä ihan silmämääräisesti katsottuna helmikuun alusta:
- Tänään
- 5.3. Kärpät kerran
- 19.2. TPS kaksi kertaa, tosin molemmat JYPin 1-0 maalin jälkeen
Yllättävän vähän ja laskentaa helpotti useampi peli, jossa JYP jäi nollille :). Taisi JYP:kin pari tehdä alle puolentoista minuutin vastustajan maalin jälkeen.
Pulli näemmä menetti syötön, kun Siikanen kakkosyöttäjä ja Perttu ykkössyöttäjä.Oli kyllä hieno tuo Huovilan laukaus. Todella tarkasti aivan putken alle.
Tilanne alkoi siitä, että Huovila itse jatkoi yhdellä kosketuksella Pullin karkuun laidasta. Eli Huovilalle käytännössä 1+1 yhteen maaliin. On se kova.
Helmikuun alusta:Entä jos lisätään soppaan ekalla puolitoista minuutilla tulleet takaiskut. Mielestäni noitakin on, vai onkohan vain höpöhöpö mutua.
Miinusten erikoismiehet?JYPillä vielä erikoisketju lopussa ja mitään se ei auttanut.