Pelejä on aika paljon jäljellä, kuten tätäkin peliä ja noin puoli kautta JYP pelannut playofftahtiaVieläkö tässä pitäisi luottoa löytyä?
Pelejä on aika paljon jäljellä, kuten tätäkin peliä ja noin puoli kautta JYP pelannut playofftahtiaVieläkö tässä pitäisi luottoa löytyä?
Ensimmäisessä oli montakin, ei toki naulattu. Eipä montaa ole kerhollakaan ollut, mutta he osuivatAika vaikealta näyttää JYPin pelaaminen. Käytännössä ei taida JYPillä olla yhtään maalipaikkaa.
Pelattu on joo, mutta jos 10 pelin hyvän jakson jälkeen ottaa ainakin neljä kertaa putkeen tukkaan ilman pisteitä, niin sillä saa vesitettyä kaiken sen hyvän jakson.Pelejä on aika paljon jäljellä, kuten tätäkin peliä ja noin puoli kautta JYP pelannut playofftahtia
Tämä voisi olla toki hyvä reagointiPitäskö ottaa aikalisä ja kertoa pelaajille, että siellä on peli menossa
Sähän olit aikasemmin varma siitä että Jyväskylässä pelataan karsintoja? Toiha on siihe nähen sit jo ihan hyväKyl tosiaan taitaa playoffit jäädä tälläkin kaudella haaveeksi.
Nekin on hyvinkin mahdolliset vielä.Sähän olit aikasemmin varma siitä että Jyväskylässä pelataan karsintoja? Toiha on siihe nähen sit jo ihan hyvä
Maaliodottama lähellä nollaa ekassa erässä. Ei JYPillä käytännössä mitään ja toisessa erässä ei mitään, paitsi nyt.Ensimmäisessä oli montakin, ei toki naulattu. Eipä montaa ole kerhollakaan ollut, mutta he osuivat
Kyllä kuten myös pudotuspelit, aika turha tässä vaiheessa luovuttaaNekin on hyvinkin mahdolliset vielä.
Sähän olit aikasemmin varma siitä että Jyväskylässä pelataan karsintoja? Toiha on siihe nähen sit jo ihan hyvä
No kyl mä sanoisin et todennäköisemmin ollaan playouteissa kuin playoffeissa.Kyllä kuten myös pudotuspelit, aika turha tässä vaiheessa luovuttaa
Saarinen on kyllä hyvä kerhon maalilla
Maaliodottama ihan todellisuudessa on liigassa vain suuntaa antava ja ei korreloi kenttätapahtumiin niin hyvin kuin monessa muussa sarjassa. Olisi mielenkiintoista nähdä mittarit ja niiden tulkintojen asetuksetMaaliodottama lähellä nollaa ekassa erässä. Ei JYPillä käytännössä mitään ja toisessa erässä ei mitään, paitsi nyt.
No kyl mä sanoisin et todennäköisemmin ollaan playouteissa kuin playoffeissa.
Todennäköisyydet oikeasti taitaisi mahdollisen tämän päivän tappionkin myötä olla erimieltä.No kyl mä sanoisin et todennäköisemmin ollaan playouteissa kuin playoffeissa.
Todennäköisyydet oikeasti taitaisi mahdollisen tämän päivän tappionkin myötä olla erimieltä.
Luotetaan kuitenkin, että JYP kääntää tämän pelin voitoksi.
Ei tahtoisi ketään sormella osoitella, mutta Jormakan peleillä ollessa peli ollut vaikeaa kauttaaltaan ja myös pelillisesti. Sattumaa todennäköisesti, mutta silti erikoista.Mitä tuolla omissa yritetään tehdä? Seisotaan ja neppaillaan kiekkoa sinne tänne. Mun mielestä me jossain vaiheessa saatiin tuo toimimaan, mutta nyt ei ketään nappaa painaa duunia