Voi voi, nyt on Ilveksellä vuori kiivettävänä. IFK on pakittanut tänään hyvin ja Ilves on ollut huono toisessa erässä.
Ole hyvä. Ensimmäinen oli ilmainen, seuraavista perin jo maksua.Kiitos asiantuntevasta kommentista.
Sittenhän niitä on kaksi, Dostal ja AnnunenDostal on kyllä harvinaisen yliarvostettu molari. Eihän tuo kerkeä jaloillaan hentoisiinkaan vetoihin.
Juu, Koukkupolvien ura alkaa oleen jo ehtoopuolella.Sittenhän niitä on kaksi, Dostal ja Annunen
Kuka toi Klok on ja paljonko Tappara maksaa sille tosta myyräntyöstä?
Yleensä nuo kneppailut (Jortsu) kostautuvat ja naapuri pääsee pisteille. Toivottavasti tänään eiTappara odotetusti paransi toiseen erään eikä Lukko ollut enää niskan päällä. Kaunis maali Bertrandilta ja pari muuta tuloksetonta namuttelua mahtui toiseen erään.
Terävyys, huolellisuus, työn määrä ylipäätään. Reilusti saakin herätä, jos haluaa pisteille. Klassisesti seuraava maali erittäin merkittävä.Luotan että viimeiseen erään tulee kapteenin herättämä joukkue eikä Ilves tässä jää pisteittä.
Voihan se joskus kostautua. Itse näen nuo pelkästään positiivisena. Peli-ilo alkaa taas loistaa alkukauden malliin kun useampi ketju hakee näyttäviä taitomaaleja. Väliin sitten suoraviivaisia runttausmaaleja, niin vaikea on tuota hyökkäystä pysäyttää. Ylivoima tarvitsee viilausta, mutta muuten näyttää erittäin hyvältä, kun kärkihyökkääjät ovat terveinä.Yleensä nuo kneppailut (Jortsu) kostautuvat ja naapuri pääsee pisteille. Toivottavasti tänään ei
Kyllä. Ei ole edes erätauolla jakamassa nimikirjoituksia pelaajanurkkauksessa. Myös Teemu Turunen ollut oudon näkymätön tänään.IFK:n Leskinen on ollut perin näkymätön sen mitä olen tässä peliä seuraillut.
Normaalisti aivan helvetin hyvä pakki, jota en äkkiseltään vaihtaisi yhteenkään Tapparan pakkiin. Tänään jostain syystä useita heikkoja ratkaisuja.
Luotetaan miehen sanaan. Kannattaa kuitenkin seurata tota sinipaitaista KuusKolmosta.
Älä viitsi olla niin positiivinen, ei siellä kuitenkaan ole riittävästi katsojia.Voihan se joskus kostautua. Itse näen nuo pelkästään positiivisena. Peli-ilo alkaa taas loistaa alkukauden malliin kun useampi ketju hakee näyttäviä taitomaaleja. Väliin sitten suoraviivaisia runttausmaaleja, niin vaikea on tuota hyökkäystä pysäyttää. Ylivoima tarvitsee viilausta, mutta muuten näyttää erittäin hyvältä, kun kärkihyökkääjät ovat terveinä.