Ke 12.12.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 30 150
  • 435

Micol

Jäsen
Ai miten niin? Jotta ei tuhlata palstatilaa niin voit toki tulla selittämään yksityisviestillä jos haluat keskustella.

Mutta itse tuohon menestykseen. Kun olen itse puhunut 2000 luvusta, niin vähän tilastoja

2003 hopea
2004 kulta
2005 kulta
2006 pronssi
2007 kulta
2008 kulta
2009 hopea
2014 kulta
2015 kulta
2016 pronssi
2018 kulta

Että sikäli


Hitto :D. Mä muistin että Tappara voitti 3 mestaruutta putkeen, mutta sehän voittikin vaan 2. No nyt olikin puhe Kärpistä
Hyvin vedit kyllä ulkomuistista kaikki 2000-luvun mitalit. Kun jokin asia kiinnostaa kovasti, niin silloin se jääkin hyvin mieleen. On tuo kyllä nätti lista. Tuli kylmii väreitä.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Hyvin vedit kyllä ulkomuistista kaikki 2000-luvun mitalit. Kun jokin asia kiinnostaa kovasti, niin silloin se jääkin hyvin mieleen. On tuo kyllä nätti lista. Tuli kylmii väreitä.

90 luku on paljon kivempi lista. Toivottavasti 2020 on sitten samantyylinen
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Mutta itse tuohon menestykseen. Kun olen itse puhunut 2000 luvusta, niin vähän tilastoja

Kuten tuossa yllä jo todettiin, niin kyllähän tuo kannattajalle tietysti tuo kylmiä väreitä. Noiden mitalien lisäksi siihen toki mahtuu mukaan alkupäähän paitsi liiganousu joka tuntui kuin koko maailma olisi yhtäkkiä ollut paljon valoisampi, sekä tietysti ensimmäisen liigakauden playoffseissa runkosarjan voittaneen Jokereiden tiputtaminen, joka tosin vielä silloin tarkoitti TPS:n "paraatimarssia" mestaruuteen...

Mutta kuitenkin: se, mistä puhuttiin oli se, että onko Kärpät ollut keskikastin tai alemman keskikastin joukkue 2000-luvulla? No on, ja monta harmittavaa kertaa. Tähän 18 vuoteen mahtuu ainakin puolet sellaisia kausia, että ne ovat joko päättyneet suureen pettymykseen, tai ylipäätään menneet päin mäntyä jo heti syksystä alkaen - tai viimeistään keväällä.

Hitto :D. Mä muistin että Tappara voitti 3 mestaruutta putkeen, mutta sehän voittikin vaan 2.

Joo, Tapparan tripla on 80-luvun lopulta. TPS:llä on 90-luvulta (jatkuen hiukan 2000-luvulle) tupla-tripla, ja se TPS:n 2001 voittama tripla on viimeisin - ja sehän on just se kausi, jolloin Kärpät tiputti Jokerit jatkosta, mutta hävisi aika lailla 100-0 sitten välierissä TPS:llä, joka tavallaan marssi mestaruuteen kun yksi paha kilpailija oli tiputettu pois (mitään Tapparalta pois ottamatta). EDIT: Meiltä Kärpiltähän tää dynastian tunnusmerkki eli tripla puuttuu, ja se on jaksanut kaihertaa meitä jo yli 10 vuotta. Joku päivä... Mutten vielä pidätä hengitystä sitä odottaessa.

Mutta tuo meidän kaikkien tuntemasta historiasta. Lähdet nyt vaan Kärppä-faniksi, ja yhtäkkiä huomaat kuinka ihanaa ja helppoa elämä on :) Tuohon otteluketjussa olleeseen viestiin viitaten, huhujen mukaan me ollaan kuulemma jo tehty "seuratasolla" esisopimus sun siirrosta TPS-faneista Kärppä-faneihin, se on ihan vaan allekirjoitusta vajaa :D
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
No huh huh. Ootte kyllä vakuuttavia tuon vitsin kanssa. Ette te nyt tosissanne voi olla. Ehkä mä olen rasittava ja välillä kirjoitan ehkä mitä sattuu mutta takinkääntäjä en ole


"Tyhmin" asia jonka voisin ehkä tehdä on se että lopetan jääkiekon seuraamisen kokonaan ainakin Liigan osalta. Ja ei siitä ole kauaakaa kun en juurikaan seurannut Liigaa
2011-2014 muistaakseni
 
Viimeksi muokattu:

Micol

Jäsen
No huh huh. Ootte kyllä vakuuttavia tuon vitsin kanssa. Ette te nyt tosissanne voi olla. Ehkä mä olen rasittava ja välillä kirjoitan ehkä mitä sattuu mutta takinkääntäjä en ole
Olemme vahvasti siinä uskossa, että rakastat salaa Kärppiä. <3 Voihan sitä olla hei kaksikin joukkuetta, joita kannattaa?
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Olemme vahvasti siinä uskossa, että rakastat salaa Kärppiä. <3 Voihan sitä olla hei kaksikin joukkuetta, joita kannattaa?

Mä tuossa rupesin miettimään että miten musta tuli TPS fani. Raumalainen kun olen. Isä vei mut lapsena katsomaan Tepsin pelejä ja Äiti Lukon pelejä. En tiedä miksi musta tuli TPS fani. Ehkä se oli se että TPS:n peli näytti kivemmalta. 90 luvun alkua kun kerran elettiin. Ja paremman pelin lisäksi suuri ja hieno Typhoon. Olihan se mahtava kokemus :)
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä mä olen sitä mieltä että Kaskisen eväät on jo syöty eikä niillä tulla menestymään joten ei muutakun ulos ja joku osaavampi valmentaja tilalle.

No huh huh. Ootte kyllä vakuuttavia tuon vitsin kanssa. Ette te nyt tosissanne voi olla. Ehkä mä olen rasittava ja välillä kirjoitan ehkä mitä sattuu mutta takinkääntäjä en ole

Oletko aivan varma tuosta sun viimeisestä lauseesta? Aika paljon on sinulla se takki kääntyillyt riippuen onko tps voittanut vai hävinnyt.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Oletko aivan varma tuosta sun viimeisestä lauseesta? Aika paljon on sinulla se takki kääntyillyt riippuen onko tps voittanut vai hävinnyt.


Missä vaiheessa olen kannustanut jotain toista joukkuetta? Eli olen

Koskakohan oon käynyt viimeksi katsomassa jotain toista ottelua jossa jompikumpi ei olis TPS
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös