Mutta itse tuohon menestykseen. Kun olen itse puhunut 2000 luvusta, niin vähän tilastoja
Kuten tuossa yllä jo todettiin, niin kyllähän tuo kannattajalle tietysti tuo kylmiä väreitä. Noiden mitalien lisäksi siihen toki mahtuu mukaan alkupäähän paitsi liiganousu joka tuntui kuin koko maailma olisi yhtäkkiä ollut paljon valoisampi, sekä tietysti ensimmäisen liigakauden playoffseissa runkosarjan voittaneen Jokereiden tiputtaminen, joka tosin vielä silloin tarkoitti TPS:n "paraatimarssia" mestaruuteen...
Mutta kuitenkin: se, mistä puhuttiin oli se, että onko Kärpät ollut keskikastin tai alemman keskikastin joukkue 2000-luvulla? No on, ja monta harmittavaa kertaa. Tähän 18 vuoteen mahtuu ainakin puolet sellaisia kausia, että ne ovat joko päättyneet suureen pettymykseen, tai ylipäätään menneet päin mäntyä jo heti syksystä alkaen - tai viimeistään keväällä.
Hitto :D. Mä muistin että Tappara voitti 3 mestaruutta putkeen, mutta sehän voittikin vaan 2.
Joo, Tapparan tripla on 80-luvun lopulta. TPS:llä on 90-luvulta (jatkuen hiukan 2000-luvulle) tupla-tripla, ja se TPS:n 2001 voittama tripla on viimeisin - ja sehän on just se kausi, jolloin Kärpät tiputti Jokerit jatkosta, mutta hävisi aika lailla 100-0 sitten välierissä TPS:llä, joka tavallaan marssi mestaruuteen kun yksi paha kilpailija oli tiputettu pois (mitään Tapparalta pois ottamatta). EDIT: Meiltä Kärpiltähän tää dynastian tunnusmerkki eli tripla puuttuu, ja se on jaksanut kaihertaa meitä jo yli 10 vuotta. Joku päivä... Mutten vielä pidätä hengitystä sitä odottaessa.
Mutta tuo meidän kaikkien tuntemasta historiasta. Lähdet nyt vaan Kärppä-faniksi, ja yhtäkkiä huomaat kuinka ihanaa ja helppoa elämä on :) Tuohon otteluketjussa olleeseen viestiin viitaten, huhujen mukaan me ollaan kuulemma jo tehty "seuratasolla" esisopimus sun siirrosta TPS-faneista Kärppä-faneihin, se on ihan vaan allekirjoitusta vajaa :D