Ke 12.10.2011 Jokerit - HIFK

  • 52 034
  • 182

Skutsari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keskimäärin on mukavampaa voittaa ku hävitä.

Jos edelliset nimimerkit joskus tulevaisuudessa rupeevat kirjoittelemaan jostain tulos-urheilusta niin itse alan pitää kyseisiä nimimerkkejä varsinaisina paskapuheiden airueina jotka sopisivat politiikkaan paremmin kuin kirjoittelemassa kannatamansa jengin hyvyydestä ku on tullu tuloksellisesti turpaan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
En voi muiden puolesta vastata, mutta itse muistan viime kevään ottelusarjan ihan hyvin vielä ja tiedän siksi varsin hyvin, että tuollaisessa sarjassa voi tapahtua mitä vain, kuten HIFK viime keväänä vastoin kaikkia odotuksia osoitti.
Viime keväänä olisi ollut vastoin odotuksia, jos narrit olisivat sen sarjan vieneet. Mulle kelpasi tästä matsista kolme pistettä. Pelin hallinnasta en osaa sanoa mitään, kun en peliä nähnyt.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
HIFK parantaa peliään kuin sika juoksuaan, olkaa huoleti ja KalPa kaatuu illalla. 4-3 on mukavat numerot, kun on Jokerit vastassa, talviklassikko, playoff-sarjan tulos keväällä 2011 tai 12.10.2011 ottelun lopputulos. Kaikki ovat hienoja lopputuloksia HIFK-kannattajalle.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Sitä minä taas en ihmettele, että sinä ihmettelyltäsi ihmettelet. Kysymykseen et kuitenkaan osannut vastata?

Nokun eihän minulta kysytty mitään. Minä taasen kysyin sinulta mutta et kyennyt vastaamaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK viime keväänä vastoin kaikkia odotuksia osoitti.

Vastavuoroisesti tietenkin sinä, rehellisyyden ja avoimuuden perikuva, voisit tietenkin vastata kysymykseen että olisitko nämä kolme pistettä valmis vaihtamaan siihen, että HIFKlla peli kulkisi odotuksien mukaisesti, kuten vaikkapa Jokereilla?
Vastoin kaikkia odotuksia Jokerit onnistui viime keväänä laittamaan IFK:n varsin ahtaalle ottelusarjassa, paitsi seitsemännessä pelissä.

Kysymykseesi vastaan, että olisihan se varsin kivaa, että IFK:n peli kulkisi ja porskuttaisimme sarjan kärkikahinoissa. Minähän puutuinkin vain siihen, että jokerikannattajaa ei muka korpeaisi tappio IFK:lle yksittäisessä matsissa siksi, että joukkue hallitsi kenttätapahtumia ja peli kulkee muutoinkin ihan mukavasti. Kyllä sen voi auliisti myöntää, että vituttaa, kun tuli tappio ennalta heikommaksi arvioitua jengiä vastaan. Ja jos ei muka paikallispelin häviäminen ota päähän, on fanissa silloin jotain vikaa.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Happamia tuntuvat olevan. Ihanaa!

Kaksi seikkaa nostavat naapurin vitutuksen asteen hyville leveleille.

1. IFK raapi erittäin tehokkaalla viimeistelyllä voiton hevosmaneesilta. Ei päässyt naapuri käyttämään tekosyynä kirvelevälle tappiolle edes vieraskenttäsyndroomaa.

2. IFK: terävin kärki pesi narrien vastaavan pelottavan selvästi. Riksman vs. Kilpeläinen, Granlundit vs. Eaves ja Filppula. Järkyttävä ero.

Narri ei naura :-(
 

Filosofem

Jäsen
No voi video. Jos mun nicki olisi JHag, niin mä saisin vapaasti verrata tämän matsien asetelmia kuvitteelliseen ottelusarjaan ja isompaan kuvaan ja todeta niiden pohjalta, että Jokereilla ei ole mitään hätää IFK:oota vastaan, mutta yksittäisen ottelun IFK voi voittaa kuten se keskiviikkona osoitti pystyvänsä tekemään. That's it. IFK voitti ansaitusti, sillä mun silmin näitä matseja ei voi voittaa kuin tekemällä enemmän maaleja sääntöjen puitteissa kuin toinen. Voittaminen maistuu aina paremmalta kuin häviäminen ja kun tuloksena on tappio näin vahvan hallinnan jälkeen, mutta vituttaa häviäminen vielä enemmän. Onneksi torstaina tää asetelma mitataan uudestaan!
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Itävalta vs Sveitsi
  • 15.00
  • 11.00
  • 1.09
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös