Oli sen luokan viheltämistä ensimmäisessä erässä, että mä en ole vastaavaa ikinä nähnyt. Se oli jotain mitä ei voi edes sanoin kuvailla. Pysyis tuokin paska vaan sielä Liigassa linjalla, siellä se ei varmaan niin paljon voi sekoilla.
Kyllä Vantaa oli käsittämättömän sekaisin. Ehkä huonoin Vantaan jengi mitä mä olen Vaasassa nähnyt. Jotenkin näytti meno siltä, ett<ä ei oltu kyllä yhtään asenteella matkassa. Ylivoima nyt toki pyöri Sportin päädyssä, mutta jos ei edes noilla yv-minuuteilla saa yhtä maalia, ja erityisesti kun sai pelata kolme kertaa viidellä kolmea vastaan, niin ei voi kovin pitkää kevättä Vantaalle povata.
Sportilta taas sellainen ihan ok suoritus. Tosin eka erää ei olisi paremmin voinut pelata, kun oma verkko pidettiin puhtaana koko matsin, vaikka alivoimaa oli aivan helvetin paljon. Prudden oli tänään Sportin paras sentteri. Järjesti samassa vaihdossa kaksi maailmanluokan maalipaikkaa, joista Cabanan ei olisi tarvinnut kuin laittaa lapa eteen ja häkki olisi heilunut, vaan ei Paulalle kelvannut. Samassa vaihdossa sitten päätti tehdä oman ratkaisun, nousi maalin eteen ja siitä Kinos sitten teki reboundista maalin. Se on kyllä helvetin tärkeää että Prudden on nyt herännyt taistelemaan, ja se näkyy kyllä pisteissä.