Ihan hyvin, melkein yksi laukaus per ylivoima, ja vain yksi päästetty alivoimamaali.Yksi hauskimmista statistiikoista, johon olen törmännyt. Kiitos!
Siinä oli minuutti viiskolmostakin. Liigassa on liikaa joukkueita…Kärpillä toisessa erässä neljä ylivoimaa, Hutchilla 3 torjuntaa.
Harmi kun noissa kolmessa vedossa ei laukauskartassa näy ajankohdat, että tulivatko edes ylivoimien aikana.Ihan hyvin, melkein yksi laukaus per ylivoima, ja vain yksi päästetty alivoimamaali.
Gelinas varmaan sieltä vaihtopenkiltä katsoo epätoivoisena, ettei hänen kovalla laukauksellaan ole mitään käyttöä näin mainiossa porukassa.Atrolta pakkojäähy, nyt on taas Lukon sauma. Aina kun on saumaa, on mahdollisuus. Sano joku joskus.
Vaasassa on kaksi hyvää veskaria, taitaa ola liigan paras duo.Halonen pelaa kyllä hemmetin hyvin tänään.
No en mä Halosta juuri minään ole koskaan pitänyt. En tosin paljon ole seurannutkaan että miten hän Sportissa on pelannut. HIFKin ajat vaan kummitteleat mielessä.Vaasassa on kaksi hyvää veskaria, taitaa ola liigan paras duo.
Maisema vaihtuu, mieli paranee.No en mä Halosta juuri minään ole koskaan pitänyt. En tosin paljon ole seurannutkaan että miten hän Sportissa on pelannut. HIFKin ajat vaan kummitteleat mielessä.
Raipen takana on ainakin katsomo.Raipen metkuja tämäkin. En vielä tiedä, mikä tässä nyt oikein on takana, mutta jotain siellä on.