Toivotaan tänään hyvää ja viihdyttävää peliä sekä tietenkin SaiPan voittoa.
Kun/jos SaiPa tänään voittaa, niin liekö Mäntymaan viimeinen peli penkin takana kyseessä ?
Veikkaan tasaista peliä. Ei mahdotonta, että teidän tähtipelaajat tekasee sen 3 maalia taas yhtäkkiä.Ei todellakaan ole viimeinen peli. Ykkösketjun sentterin puuttumisen taakse voidaan tuleva tappio laittaa, eikä toisaalta vielä ole hankittu riittävästi uusia pelaajia.
Kovin on maltilliset odotukset illan otteluun. Mulle kelpaa SaiPan voitto tai sit Kärppien reilumpi voitto dominoivalla ja raikkaalla peliesityksellä. Ensimmäinen vaihtoehto huomattavasti todennäköisempi.
"Turunen" -ässä vedettiin hihasta jo Pelicans-ottelussa, kun palasi saikulta. Nyt on vaipunut muiden kuolevaisten tasolle.Turunen on niin kova, että saattaa ratkoa yksittäisiä pelejä. Luotan kollektiivin voimaan kuitenkin enemmin. SaiPa vie 1-5.
Veikkaan tasaista peliä. Ei mahdotonta, että teidän tähtipelaajat tekasee sen 3 maalia taas yhtäkkiä.
Me ollaan nähty jo se kahdesti tällä kaudella, enkä oikein vieläkään ymmärrä että miten Kärppien puolustuspeli ei kehittynyt yhtään noiden kahden pelin välillä. Kai se ny tähän peliin on vähäsen…?Ei ole mahdotonta tosiaankaan ja saattaa ne hyvin sen kolme tehdäkin.
Ainut vaan, että kolmella tehdyllä maalilla ei todennäköisesti voiteta, on tuo puolustusalueen peli niin hirveää kuraa. Tulette näkemään.
Huhut kertoo että Westerholmia yritettäisiin korvata, ja siltä tuo peluutus ainakin näyttää.Päättääkö Kärpissä Mäntymaa vai Hilli maalivahtipeluutuksesta? Kova on kuorma Karhusella ja Westerholmiin ei ilmeisesti luoteta lainkaan?
Onko Westerholm ollut sen heikompi kuin Karhunenkaan? Näyttäis heidänkin tilastot vähän toiselta kun edessä olisi tiivis viisikko..Huhut kertoo että Westerholmia yritettäisiin korvata, ja siltä tuo peluutus ainakin näyttää.
Siis Kärpille tehdään harvoin alle neljä maalia. Kolme on jo aivan naurettavan surkea suoritus vastustajalta tilastojen valossa.monta tekee SaiPa? 2-5 maalia, veikkaan mä.
Mä jotenkin luulen että Helmisen SaiPa tuskin tulee Oulussa takki auki.Saipa sortuu historiallisen syksyn jälkeen aliarvioimaan häntäpään hiipivän jättiläisen.
Kyllä tähän voi lähteä takki auki ja käydä poimimassa Oulusta helpot kolme pistettä. Kyseessä on isät vs. pojat ja alle viiden maali voitto olisi iso pettymys.Mä jotenkin luulen että Helmisen SaiPa tuskin tulee Oulussa takki auki.
Kärpät saa tänään itseluottamuksensa takaisin samalla kun Saipa sortuu historiallisen syksyn jälkeen aliarvioimaan häntäpään hiipivän jättiläisen. 3-1. Björk pelaa 30minuuttia aivan ekstaasissa ja blokkaa ne vähäisetkin Saipan paikat vaikka kulkusilla. Usko ei lopu :)