Mitäs tuossa nyt niin pahaa oli, että noin mielesi pahoitit. Ala kannustamaan sitten pässipäitä. Eikö se ny ole aika ylivoimaista yhdellä sentterillä ja viedään miten halutaan. Taidat olla pahemman luokan trulli itse.
Tässä mitään nöyryyttä tarvita, kun on liigaan ovet avoinna. Voidaan kävellä takki auki. On kyllä vakuuttavaa menoa joidenkin mielestä Mestiksen suurinta vastaan. Mun mielestä tää on jo enemmän nöyryytystä tuolla rosterilla. Kertoo aika paljon tasoerosta.
Kertoo aika paljon tasoerosta.
Jossain vaiheessa kuppi menee nurin. Se meni minulla jo eilen. Jotain rajaa, saatana.Lopeta nyt jo. Oikeesti. Alkaa vituttamaan.
Puhumattakaan joka ketjussa.jokaisessa viestissä.
On kyllä vakuuttavaa menoa joidenkin mielestä Mestiksen suurinta vastaan.
Jossain vaiheessa kuppi menee nurin. Se meni minulla jo eilen. Jotain rajaa, saatana.
Miksi toistat samoja asioita jatkuvasti? Pointti on ollut selvä jo pitkään.Mitähän Toosa, s-posti Toivakka ja se tuntematon valmentaja seuraavaksi keksii? Nyt osui niin omaan nilkkaan. No perjantaina Mikkelissä ilmaispeli. Säälittävän teennäistä.
Kauppila koomaa ja akatemia kuittaa. 5-3 ja pitkäveto lapun voi repiä, kiitos kookoo jälleen