Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Iikkuli hommaa taas kerran jäähyn vastustajalle.
Miksi TPS pelaa tuollaisissa värivirhe -paidoissa ? Vaikeuttaa pelin seuraamista kun nimet ja numerot erottuvat huonommin.
Miksi TPS pelaa tuollaisissa värivirhe -paidoissa ? Vaikeuttaa pelin seuraamista kun nimet ja numerot erottuvat huonommin.
Näyttää siltä kun paidat olis pesty valkosten kanssa samassa Whirpoolissa. Bäri taas sekoillu kännissä.Joo, ajattelinkin että jotkut speciaalipaidat, koska en ole ennen moisia nähnyt.
Muista kuitenkin että huonomminkin voisi olla. Mertaranta voisi myös olla selostamassa tätä peliä.Ottelun selostaja haiskahtaa hieman Pelicans-fanilta. Eikä edes ihan vähän.
Muista kuitenkin että huonomminkin voisi olla. Mertaranta voisi myös olla selostamassa tätä peliä.
Nimenomaan näin. Liigan parasta ylivoimaa ei pidä päästää typerillä huitomisilla sorvin ääreen.TPS kerjää kyllä tällä jäähyilyllä itselleen vaikeuksia.
Ihan vähän tarkkuusharjotusta mustapaidoilla ennen ku neljäs sihti oli suoraan keksinnössä ;)No kyllä sitä yritettiinkin!
Wtf, TPS:llä kolme tolppakutia samaan ylivoimaan. Neljättä ei sentään enää tarvittu.
Onneks tää on kuitenkin ainut peli ilman kapua ja onneksi "vaan" TPS:ää vastaan eikä just vaikka KooKoota joka hengittää taulukossa aivan niskaan.Kyllähäm Björnisen puuttuminen näkyy. Pelicans häviää kaikki aloitukset, kun Hanu sivussa.
Onneksi, mutta tärkeä matsi tämäkin. Erikoistilanteet kärsii valtavasti Björnisen poissaolosta ja TPS hyötyy siitä nyt isosti.Onneks tää on kuitenkin ainut peli ilman kapua ja onneksi "vaan" TPS:ää vastaan eikä just vaikka KooKoota joka hengittää taulukossa aivan niskaan.
Näinpä. Jos mulla olisi tähän mitään sanansijaa, niin koko EHT-formaatin voisi tunkea mappi Ö:hön, mutta näillä mennään kun ei muutakaan voida.Onneksi, mutta tärkeä matsi tämäkin. Erikoistilanteet kärsii valtavasti Björnisen poissaolosta ja TPS hyötyy siitä nyt isosti.
Olen samaa mieltä että Tepsi on vahvoilla pelin voittamisessa, mutta olen sitä mieltä että maalivahteihin tämä ei ole näillä näkymin ratkeamassa.Patrikainen ei pysty Luukkosta haastamaan ja se nyt ratkaisee lopulta tämän pelin.