Joo ei ole Kärpätkään ollut terävimmillään, mutta ei tarvitsekkaan. Mitähän tää peli olis, jos Kärpät olis vähänkään paremmassa vireessä? Varmaan jotain 8-0.
Tai Jukureilla parhaat mukana (5 kärkimiestä pois)..0-8?
Joo ei ole Kärpätkään ollut terävimmillään, mutta ei tarvitsekkaan. Mitähän tää peli olis, jos Kärpät olis vähänkään paremmassa vireessä? Varmaan jotain 8-0.
Joku muukin on muistaakseni tästä huomauttanut, mutta Kärpät - Jukurit pelin selostaja Aleksis Ärje lisää välillä sanojen perään ihan ihme äänähdyksiä.
"KärpätÄH, SulakAH, muttAH, viivaltAH tulee kuti". Itse peli on nyt sitä tasoa, että tämä on isoin huomio illasta.
Joku muukin on muistaakseni tästä huomauttanut, mutta Kärpät - Jukurit pelin selostaja Aleksis Ärje lisää välillä sanojen perään ihan ihme äänähdyksiä.
"KärpätÄH, SulakAH, muttAH, viivaltAH tulee kuti". Itse peli on nyt sitä tasoa, että tämä on isoin huomio illasta.
Maalia edelsi komea kamppi Tps:ltäHienosti soi Anttalaisen viulu.
Sukupuolella ei ole mulle mitään väliä, tuppaan suosimaan sellasisia selostajia jotka ovat hyviä hommassaan. Ärje on maikkarilla selostavista sieltä huonoimmaista päästä, kenties Saukkosesta seuraava.Ja jotkut pitävät karmeana asiana jos harkitaan naisselostajia.
Sukupuolella ei ole mulle mitään väliä, tuppaan suosimaan sellasisia selostajia jotka ovat hyviä hommassaan. Ärje on maikkarilla selostavista sieltä huonoimmaista päästä, kenties Saukkosesta seuraava.
Ruotsissahan on jo SHL:n puolella yksi naispuolinen CMoren selostaja. Vaikka ruotsin kielitaitoni on jokseenkin välttävä, sanoisin että ihan hyvin tuo siellä vetää ja oikein mieluisalla äänellä ja energialla hän tilanteita selostaa.Ehkä toisen ketjun asiaa, mutta itse taasen suosin ajatusta etteivät kaikki välttävällä selostusosaamisella varustetut miehet ole se ensisijainen vaihtoehto. Tekisi terää saada kilpailua aikaan ja eiköhän se pakottaisi miesselostajiakin skarppaamaan.
Tuossa skenaariossa tuo sinun hyvä voisi olla joku päivä erinomainen.
Ruotsissahan on jo SHL:n puolella yksi naispuolinen CMoren selostaja. Vaikka ruotsin kielitaitoni on jokseenkin välttävä, sanoisin että ihan hyvin tuo siellä vetää ja oikein mieluisalla äänellä ja energialla hän tilanteita selostaa.