Ke 11.11.2020 Otteluseuranta (Liiga)

• 4 072
  • 66

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Joo ei ole Kärpätkään ollut terävimmillään, mutta ei tarvitsekkaan. Mitähän tää peli olis, jos Kärpät olis vähänkään paremmassa vireessä? Varmaan jotain 8-0.

Tai Jukureilla parhaat mukana (5 kärkimiestä pois)..0-8?

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Aika telineissä on Jukurit Oulussa mutta eipä saa Kärpätkään mitään aikaiseksi

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mihin on linjurit jäänyt Oulussa? Ainakin kolme päivän selvää paitsiota jäänyt viheltämättä. 2 Kärpille ja 1 Jukureille

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
JYP päätti sitten näyttää kaikille, että kahden maalin etumatkan päätöserään lähtiessä voi tehdä ihan helposti täysin tyhjäksi vaikka 40 sekunnissa.

pussukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joku muukin on muistaakseni tästä huomauttanut, mutta Kärpät - Jukurit pelin selostaja Aleksis Ärje lisää välillä sanojen perään ihan ihme äännähdyksiä.

"KärpätÄH, SulakAH, muttAH, viivaltAH tulee kuti". Itse peli on nyt sitä tasoa, että tämä on isoin huomio illasta.

Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Joku muukin on muistaakseni tästä huomauttanut, mutta Kärpät - Jukurit pelin selostaja Aleksis Ärje lisää välillä sanojen perään ihan ihme äänähdyksiä.

"KärpätÄH, SulakAH, muttAH, viivaltAH tulee kuti". Itse peli on nyt sitä tasoa, että tämä on isoin huomio illasta.

Ja jotkut pitävät karmeana asiana jos harkitaan naisselostajia.

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Joku muukin on muistaakseni tästä huomauttanut, mutta Kärpät - Jukurit pelin selostaja Aleksis Ärje lisää välillä sanojen perään ihan ihme äänähdyksiä.

En ole kyseisen selostajan suurin fani. Koittaa selostaa liian nopeasti ja puhe menee vähän puuroksi. Lisäksi hehkuttaa jokaista metrin syöttöä kuin se olisi mestaruuden ratkaissut maali. Vähän kierroksia alas niin menis varmasti paremmin.

Suosikkijoukkue
Ja jotkut pitävät karmeana asiana jos harkitaan naisselostajia.
Sukupuolella ei ole mulle mitään väliä, tuppaan suosimaan sellasisia selostajia jotka ovat hyviä hommassaan. Ärje on maikkarilla selostavista sieltä huonoimmaista päästä, kenties Saukkosesta seuraava.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sukupuolella ei ole mulle mitään väliä, tuppaan suosimaan sellasisia selostajia jotka ovat hyviä hommassaan. Ärje on maikkarilla selostavista sieltä huonoimmaista päästä, kenties Saukkosesta seuraava.

Ehkä toisen ketjun asiaa, mutta itse taasen suosin ajatusta etteivät kaikki välttävällä selostusosaamisella varustetut miehet ole se ensisijainen vaihtoehto. Tekisi terää saada kilpailua aikaan ja eiköhän se pakottaisi miesselostajiakin skarppaamaan.

Tuossa skenaariossa tuo sinun hyvä voisi olla joku päivä erinomainen.

Suosikkijoukkue
Ehkä toisen ketjun asiaa, mutta itse taasen suosin ajatusta etteivät kaikki välttävällä selostusosaamisella varustetut miehet ole se ensisijainen vaihtoehto. Tekisi terää saada kilpailua aikaan ja eiköhän se pakottaisi miesselostajiakin skarppaamaan.

Tuossa skenaariossa tuo sinun hyvä voisi olla joku päivä erinomainen.
Ruotsissahan on jo SHL:n puolella yksi naispuolinen CMoren selostaja. Vaikka ruotsin kielitaitoni on jokseenkin välttävä, sanoisin että ihan hyvin tuo siellä vetää ja oikein mieluisalla äänellä ja energialla hän tilanteita selostaa.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruotsissahan on jo SHL:n puolella yksi naispuolinen CMoren selostaja. Vaikka ruotsin kielitaitoni on jokseenkin välttävä, sanoisin että ihan hyvin tuo siellä vetää ja oikein mieluisalla äänellä ja energialla hän tilanteita selostaa.

Väitän että täältä meiltäkin löytyisi innokkaita naisselostajia, mutta liigan puolellakin pitäisi kannustaa naisselostajia. Aivan taatusti alkaisivat treenaamaan joidenkin höpöhöpöpelien äärellä ja heidän pitäisi saada maksaa sitten oppirahoja vaikka muutaman liigaottelun verran.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy