heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Onko Lahdessa tietoa koska Sulak pelaa?
Ota hattu pois päästä kun puhut elävästä legendasta.Jos joku kuuntelee Ässät- Pelicans peliä Pelsujen omalta radio kanavalta niin ei tarvitse uskoa sanaakaan mitä kaveri hölisee. Ylivoimaisesti siis ylivoimaisesti paskin selostaja kehen olen ikinä törmännyt. Ihmettelen miten voi olla radiossa kun mieshän valehtelee?
Perjantaina.Onko Lahdessa tietoa koska Sulak pelaa?
Matikainen puheli että Sulak ja Saarinen kummatkin voi olla perjantaina kokoonpanossa tai sitten ei kumpikaan, varmuutta ei antanut, sanoi että Sulak tuli tänään Suomeen.Perjantaina.
Legenda tai ei niin jos itse kuuntelisin radiosta peliä niin haluaisin kuulla mitä pelissä oikeasti tapahtuu, vaikka pienin värilasein. Mutta itseä tympisi suoranainen valehtelu. Saisi väärän kuvan pelistä.Ota hattu pois päästä kun puhut elävästä legendasta.
Oli komee kamppi. Ei jäähyä, linja pitääJahas Lappalaisen sai kaataa ihan vapaasti.
Näin voisi sanoa. Enemmän pisteitä tällä kaudella, kuin koko HPK:n puolustuksella.Tuulolalle muutto Vaasaan tehnyt näemmä hyvää. Ihan eri mies tällä kaudella.
Jaa. Kehuiko Ili Ässien tämän illan ilmettä, vai mistä moinen hiekkapipari.Legenda tai ei niin jos itse kuuntelisin radiosta peliä niin haluaisin kuulla mitä pelissä oikeasti tapahtuu, vaikka pienin värilasein. Mutta itseä tympisi suoranainen valehtelu. Saisi väärän kuvan pelistä.
Eikai se niin justiinsa ole. Ja kappas seuraava? hyökkäys ja 2-2.Jahas Lappalaisen sai kaataa ihan vapaasti.
Muakin vähän kiinnostaisi tietää, että mitä se Ili siellä nyt on valehdellut?Jaa. Kehuiko Ili Ässien tämän illan ilmettä, vai mistä moinen hiekkapipari.