Tasainen ja siisti vääntö Kuopiossa. Vaikea nostaa mitään erityistä pelaajaa pelistä esiin. Ilvekselle lisäpiste, mikä oli ehkä ansaittu kahden viimeisen erän perusteella, jossa vieraana luotiin enemmän hyviä maalipaikkoja. Kalpa vei ensimmäistä erää.
Niin sinä sanoit että "hetkellä kun kiekko ylittää viivan" ei tarvitse, vaan siitä syntyy siirretty paitsiotilanne, mikä purkautuu sillä, että pelaaja koskettaa siniviivaa luistimella ja alue on täten tyhjä. Itse tilanteesta en tiedä mitään, kun en ole sitä nähnyt.
Eiköhän tässä ihan samaa tarkoiteta. Jos nyt pilkkua viilataan tältä osin, niin ratkaisevaa on juuri jalan olo viivalla tai kokonaan poissa alueelta hetkenä jona kiekko ylittää viivan. Ei se mitään hyödytä, että kiekon ollessa oman maalin takana käy itse koskemassa siniviivaa luistimella, luistelee takaisin vastustajan maalin eteen ja odottaa että kaverit tuo kiekon alueelle. Paitsiohan sellainen on, eli pysyn kyllä tuosa "hetkellä kun kiekko ylittää viivan" -muotoilussa. Alkuperäinen viestinihän sitten oli kyllä aikamoista tuubaa.
Eikä tuo minua niin häiritse, eihän noita kaikkia muista. Jos olisi haasto käytössä ja tilanteita kelailtaisiin,niin varmaan jäisi silloin mieleen. Mutta mitään taustahenkilöä ei taida olla studioryhmän apuna.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy