Ke 11.08.2010 European trophy ottelut

• 50 636
  • 126

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Wärn iskee HIFK:n johtoon Töykkälän ja Haatajan syötöistä. Ihan kiva, että Hade noita syöttöjä keräilee, mutta olisi kiva jos hänkin meidän ykkössnipuna osuisi tolppien väliin. Noh, treenimatsejahan nämä vain ovat...

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Seesam kirjoitti:
Ihan kiva, että Hade noita syöttöjä keräilee, mutta olisi kiva jos hänkin meidän ykkössnipuna osuisi tolppien väliin. Noh, treenimatsejahan nämä vain ovat...

Ymmärsin pointin, mutta eikös tuo liene ihan sama kuka ne maalit tekee, kunhan niitä vain tulee? Näin itse näkisin tuon asian.

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
TPS - Zürich 4-2 Sami Venäläinen (Birner, Skålberg)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
15:45 Kankaanperä makes 2 good hits on a row. The puck is still on the IFK end - Seurannasta nähtynä ihan mukavaa peliä ajankohtaan nähden.

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärsin pointin, mutta eikös tuo liene ihan sama kuka ne maalit tekee, kunhan niitä vain tulee? Näin itse näkisin tuon asian.

Niitä(maaleja) ei tule tarvittavaa määrää ellei Haataja ala osumaan tolppien väliin laukauksillaan, sillä hänen varaansa on kuitenkin laskettu ainakin se 20 maalia runkosarjassa + ratkaisevat maalit playoffseissa. Se oli se minun pointtini.

E: Jos tosin muut paikkaavat Haatajan tuhlailuja(nyt puhun ihan puhtaasti näppäimistön takaa, en ole nähnyt HIFK:n tämän kauden harjoitusotteluita) niin sittenhän meillä ei ole mitään hätää. Näin tosin ei oikeassa elämässä tule tapahtumaan.

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
TPS 5-2 johtoon Miika Huczkowskin maalilla.

E. Krutov kaventaa.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Seesam kirjoitti:
Niitä(maaleja) ei tule tarvittavaa määrää ellei Haataja ala osumaan tolppien väliin laukauksillaan, sillä hänen varaansa on kuitenkin laskettu ainakin se 20 maalia runkosarjassa + ratkaisevat maalit playoffseissa. Se oli se minun pointtini.

Toki myös näinkin, ja ottaen huomioon, että Haden viime kausi oli pettymys, niin toivoisin itsekin, että niitä maalejakin alkaisi nyt tulla.

Ja kyllä, kovaa siellä ainakin Kangen ja Melartin toimesta ajellaan ja hyvä niin.

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Myös Raboin jättänyt pelin kesken, kolu pelaa pakkina.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy