Ke 10.2.2021 KooKoo - Lukko

  • 3 801
  • 51

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon kokoonpano:

Pospisil - Koivistoinen - Skalicky
Hakulinen - Audette - Repo
Saarela - Mattila - Koivisto
Tammela - Liedes - Petman
13. hyökkääjä Ylitalo

Korkka - Press
Sevänen - Gregoire
Laitinen - Kukkonen

Maalissa: Lehtinen (luukkuvahtina Setänen)

Thomas Gregoiren ensimmäinen peli Lukon paidassa. Puolustajat Saarijärvi ja Klok ovat EHT-matkalla. Linus Nyman vakihyökkääjistä ulkona kokoonpanosta.
 
Viimeksi muokattu:
Betonikaupunki pimeänä keskiviikko-iltana ei kuulosta hyvältä. Lukolta puuttuu EHT-miesten lisäksi päävalmentaja penkin takaa. Kyllä luotan Lukkoon, mutta vaikea ilta tiedossa. Lehtiseltä vaaditaan taas huippupeli ja kentällä pitää alkaa tapahtumaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukolta puuttuu EHT-miesten lisäksi päävalmentaja penkin takaa.
Jaa niin juu. Jos Lukko onnistuisi tänään voittamaan, niin sehän vain todistaisi entistä vahvemmin sen, että Peksi on Ahokkaan taskussa.
Suurin mielenkiinto kohdistuu Gregoireen. Sarjapisteodotuksia ei minulla ole.
 

Nordle

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, MyPa
Keskiviikon kärkikamppailu, jännittävä ilta tulossa. Jos molemmat joukkueet omalla viimeaikaisella tasollaan tulee vääntö olemaan tasaista. Odotukset illalle on laatu lätkää ja jos pisteitä saadaan pidettyä Kouvolassa niin voi olla tyytyväinen. Kokoonpanossa Björkqvist EHT lle <-> Aleksandrov kehiin. Ytterel penkille <-> Berger tilalle.
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hankala peli luvassa tänään, KooKoo on Lukolle tänä vuonna paha vastus. Tähän päälle vielä vieraspeli, Peksin puuttuminen penkin takaa ja pari hyvää pakkia EHT:llä. Aikalailla saa palaset loksahtaa kohdilleen että tänään viedään pisteitä.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hankala peli luvassa tänään, KooKoo on Lukolle tänä vuonna paha vastus. Tähän päälle vielä vieraspeli, Peksin puuttuminen penkin takaa ja pari hyvää pakkia EHT:llä. Aikalailla saa palaset loksahtaa kohdilleen että tänään viedään pisteitä.

Jotenkin tuntuu että näihin Kouvolan vieraspeleihin joudutaan aina lähtee tosi vaikeista lähtökohdista. Gregoire pelaa kakkosparissa uran ensimmäistä kertaa isossa kaukalossa ja Saarijärvi sekä Klok pois, aika myllerrys käyny alakerrassa. Toivottavasti Lassi on maalissa tasollaan niin taistellaan pisteistä.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kärkikamppailu ja laitetaan Saukkonen selostamaan. Taitaa itse Kouvolasta lähtöisenä tunkea itsensä KooKoon peleihin
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kärkikamppailu ja laitetaan Saukkonen selostamaan. Taitaa itse Kouvolasta lähtöisenä tunkea itsensä KooKoon peleihin
Ekoihin minuutteihin lähetystä jo vitutuskäyrä tapissa kun kuuntelee kaverin sössöttämistä. No jos Lukon peli ei kulje niin maksimaaliset vitutukset saa helposti kuuntelemalla kaveria mutta jos peli kulkee niin halliäänet pysyy päällä.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kärkikamppailu ja laitetaan Saukkonen selostamaan. Taitaa itse Kouvolasta lähtöisenä tunkea itsensä KooKoon peleihin

On kyllä kumma, miehen puhe takeltelee siihen malliin että luulis olevansa jossain nakkikiskan jonossa viikonloppuisena aamuyönä.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen ollut siinä käsityksessä, että Press on yksi Liigan parhaita puolustajia. Nyt ei ole ainakaan näyttänyt siltä. Onko vain heikko ilta vai olenko ollut väärässä kuvitelmineni?
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Pojat käy nyt erätauolla suihkussa ja lähtee bussilla kotia kohti.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen ollut siinä käsityksessä, että Press on yksi Liigan parhaita puolustajia. Nyt ei ole ainakaan näyttänyt siltä. Onko vain heikko ilta vai olenko ollut väärässä kuvitelmineni?

Pelasi juuri koko kauden heikoimman eränsä.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Platzer alivoimalla yksin läpi, mutta Lehtinen kestää.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tuossa olisi voinut laittaa kivitalon kiinni ettei Platzer tee maalia läpiajosta. :D
 

TuplaNolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruotsi-Suomi ottelun turpasauna
Edes kohtalaisella viimeistelyllä tämä peli olisi jo vähintään 3-0. Vähän alkaa pelottaa että jos et itse tee niin.....
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllähän tämä peli olisi pitänyt tällä hallinnalla ratkaista jo ajat sitten. No kyllä KooKoo tämän hoitaa, ellei ihmeitä tapahdu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös