Mielestäni kultakuuppa Manninen.
Minä luulin, että Juhani Jasu.Mun mielestä oli Miettinen, kruunas jätisti viimesen erän suorituksen.
Mielestäni kultakuuppa Manninen.
Minä luulin, että Juhani Jasu.Mun mielestä oli Miettinen, kruunas jätisti viimesen erän suorituksen.
Kyllä näin on, ylivoima se on ollutkin meidän suurin ongelma kauden aikana. Vain kolmanneksi parasta liigassa.Pelsujen ylivoima on ihan hirveää.
Tuo menee jo valmennuksen piikkiin, kun kätisyydet eivät käy ollenkaan ja millään ei päästä suoraan syötöstä laukomaan, vaikka syötöt tulevat kohtalaisesti perille. Aivan amatöörimäistä puuhastelua siltä osin.
Kolmen maalin tappioasemassa ei peliä enää vain syöttelemällä voiteta. Toki Leimu puuttuu, mutta silti kauheaa tekemistä.
Toki Leimu puuttuu, mutta silti kauheaa tekemistä.
Toki Leimu puuttuu, mutta silti kauheaa tekemistä.
[Kyllä näin on, ylivoima se on ollutkin meidän suurin ongelma kauden aikana. Vain kolmanneksi parasta liigassa.
Leimu, Lassen, Blood. Hyökkääjä Pöyhänen ykköspakkiparissa, Eetu Sopasen ensimmäinen liigapeli tänä vuonna jne. Onkohan tuo ihmekään, ettei variaatioita paljon löydy ylivoimaan.
Onneksenne ylivoima on ollut toimivaa ja Leimu pelannut suurimman osan otteluista, sillä muutoin sarjasijoitus ei olisi teillä nykyinen.Liigan paras ylivoimapelaaja puuttuu, niin kai nyt se jossain näkyy.
Miksi Miettiselle 2+2? Ei naamakaan auennut.
Miksi muuten Miettinen sai 2+2, eihän naama edes auennut
Ihmettelin kanssa, kun ei näyttänyt siltä, että verta olisi tullut. Mutta ilmeisesti tuli, kun kerran tuollainen tuomio tuli.