Sama juttu. Onhan tuo todella outo sääntö ja askel takaisinpäin, että saa itse päättää vetäjän.Oon kyllä täysin samaa mieltä Kallion ja Bergenheimin kans että rikotun pelaajan pitää ampua rankkari
Sama juttu. Onhan tuo todella outo sääntö ja askel takaisinpäin, että saa itse päättää vetäjän.Oon kyllä täysin samaa mieltä Kallion ja Bergenheimin kans että rikotun pelaajan pitää ampua rankkari
Nyt kun vlopun katseli NHL-pelejä, niin kyllä tämä liigakiekko näyttää hyvältä. On vauhtia ja taitoa.
Mikä helvetti oikeasti on Tanuksella? Odotin tykkikautta ja sain papattimaton.
Strömwall 2-0
Mahtaakohan tulla haasto?
Tälle kaudelle tuli uudet säännöt että maali voidaan hyväksyä jos tapit ovat vielä rei'issä kun kiekko ylittää maaliviivan. Eivät tarvi olla pohjassa asti.Oli muuten noussut maali pikkusen ylöspäin mutta onko merkitystä...
Sitä että kenelle maksaa velat.Mutta mitä mietti Texier?
Tällä kaudella taisi olla 0 prosenttia haastoissa, viime kaudella ne säännönmukaisesti päättyivät Virran voittoon. Vai oliko tällä kaudella jossain KalPa-pelissä tms. haastoa edes?KooKoon maali haastettu. Eikös Virralla ollut 100% onnistuminen haastojen kanssa? Vai käyttikö yhden "pitkään aikalisään"?
Ruudun aikoina tuli 5-15min päästä pätkä katseltavaksi. Olisi hienoa jos @Telia pystyisi tähän myös, varsinkin ilman yhtään uutta appia tai mediaportaaliaLöi polkkareihin eikä kiekkoon. Ei maalia.
Veikkaan että hän ei ole maksanut velkojaan.
Tanus syttyy vasta tosipeleihin, ja tekee seuraavan maalinsa 7. finaalin jatkoajalla.
Veikkaan että hän ei ole maksanut velkojaan.
Toinen kerta jo tänään, kun Setänen kadotti kiekon torjunnan jälkeen. Ensimmäisellä Kanninen osui tolppaan, katsotaan miten haaston kanssa käy nyt.
Sitä että kenelle maksaa velat.
Michael Jackson