Ke 10.10.2007 Otteluseurantaketju Mestis

• 5 063
  • 71
Tila
Viestiketju on suljettu.

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
16:23 2min HALLBÄCK Mikael Sport Leikkaaminen

Niinkin monta vuotta kuin minä olen seurannut kiekkoa, niin ikinä en ole moista syytä huomannut jäähyllä. Mitä siis pitää tehdä että saa tuollaisen jäähyn?

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Sportilla on ihan oma yv-malli: tehoton. 1. erässä kolme yv:tä, mutta maaleja ei millään.

Vaikka HeKi-pelissä yv oli tehokasta niin ei se ollut toimivaa. Maalit tuli ei-yvmäisellä-tavalla. Tuosta puuttuu muuan W, joka osaa pyörittää.

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
Molemmilla joukkueilla tähän mennessä 2 x 2 minuuttia ja KooKoo rankaissut molemmilla ylivoimilla.

Vaikee sanoo kumpi toimii ja kumpi ei,SaPKon av vai KOOKOOn yv koska jäähyjäkin saman verran.
Jori Kokkosella ainakin luulis olevan erätauolla jotain kerrottavaa jäähyistä.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Niinkin monta vuotta kuin minä olen seurannut kiekkoa, niin ikinä en ole moista syytä huomannut jäähyllä. Mitä siis pitää tehdä että saa tuollaisen jäähyn?

Taklata puhtaasi lonkalla :)

Leikkaamista on se, kun tulee matalalla kohti jalkoja. Kyllä niitä tasaisesti joka kausi näkee.

Hallbäckin Mikin lonkkataklausta olen katsonut jo niin monta vuotta, että tiedän sen olevan muotovalio. Tuomari ei vain osaa.

Benny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Byllistys
Joko ratkesi Sapko-Kookoo?

Tiukka paikka, etenkään kun SaPKolla ei tällaista nousemisen kulttuuria ahtaissa paikoissa ole oikein koskaan ollut. Jos ei jäähyillä, niin tasakentin peli voisi vielä aueta. Luotetaan siihen. 3-3 varsinaisen peliajan jälkeen.

Benny

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
16:23 2min HALLBÄCK Mikael Sport Leikkaaminen

Olen kyllä ennenkin törmännyt tuollaiseen jäähyyn ja ainakin KooKoon pelissä on muistaakseni joskus tuommoinen jäähy vihelletty. Sääntökirjan mukaan termi leikkaaminen tarkoittaa samaa kuin heittäydytään vastustajan jalkoihin.

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
SaPKolle kolmas jäähy, tuleeko myös kolmas maali?

23:34 2min KOTILAINEN Joni SaPKo Kampitus

Edit: tuli

KooKoon MURHAAVA YV jatkuu:

24:07 0 - 3 YV HONKANEN Jani (VUORISAARI Ville, PYHÄJÄRVI Petri) KooKoo

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
2-0! Mitä Sport taas soosailee?

23.19 Flinck (Mustonen)

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
Mahtavat on tehot KOOKOOlla ylivoimalla!Ei ole tainnut Kokkosen puheet auttaa.

Joko SaPKon niska taittuu?

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Myös SaPKo onnistuu yv:llä:

25:26 2min VUORISAARI Ville KooKoo Kiinnipitäminen vastustajan mailasta
25:58 1 - 3 YV TIIHONEN Matti (TIILIKAINEN Jarno, MÄENPÄÄ Marko) SaPKo

TAISTELE KOOKOO

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat ottaa aikalisän. En ymmärrä, radion perusteella ei Sport ainakaan mitään kovaa painetta ole saanut aikaiseksi.

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
Ja SaPKo ottaa heti kavennuksen jälkeen jäähyn,huh huh.

HeKi-LeKi 0-3,tuota vauhtia LeKi on kohta sarjataulukon kärjessä!?

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Härmälle tekisi hyvää torjua tästä voitto.

LeKi jyrää, mutta eiköhän sekin vielä aika monta maalia päästä omiin.

PikkuKasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lempäälän Kisa
HeKi-LeKi

Menee kyllä pojilla ääremmäisen lujaa, nyt jopa vieraissa. Aika hyvin ottelun onnistujat kiteytynyt 0-4 maaliin. Hilden, Suvanto ja Jasko kaikki 1+1. Oma suosikki, Tommi Välimaa vääntänyt maalin. Myöskin pojat lopettaneet järjettömän jäähyilyn. Santanen myöskin päässyt vireeseen. Toivottavasti ei tule romahdusta.

Näillä tuloksilla LeKi sensaatiomaisesti kolmanneksi. :D

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Jokipojilla jo 10minuuttia jäähyjä, ja Sport ei saa maalia. Voisiko Paten ottaa pelaamaan pelkät ylivoimat? Jos näistä ylivoimista ei saada maaliakaan aikaiseksi niin itseään saa syyttää jos ei pisteitä tule mukaan.

Ja Jokipojille taas jäähy. Tuskinpa onnistuu tälläkään kertaa.

Sport pelaa viidennettä ylivoimaansa, jokohan saataisiin tuloksia. Kouvolassakin se oli järkyttävän huonoa, mutta vieläkin? Pitäisikö sitä vaikka treenata?!

Eikä maalia! Voi jeesssssus, Sport kusee sitten tämän himopotin..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.