Ke 1.3.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 9 054
  • 224

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Kuinka moni 25 maalin snaipperi heittäytyy lämäreiden eteen joukkueen pelatessa lähinnä kunniasta?

Reid Gardiner.
Olisi enemmän kuin kelvannut meitin Ilvekseenkin. Hatunnosto myös heittäytymisestä.

E: Mulla kun stream pätkäisi juuri kun Suomi pisti lötää sisään, niin oliko tuo tilanne selkeä hylky vai ei? Näytti mun silmään siltä, että sporalainen tuuppasi Ilveksen pelaajan maalivahtia päin vaikka jannu koitti jarruttaa, mutta kun en nähnyt uusintaa, niin paha sanoa.
 

Reksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko SaiPan fanitkin joo luovuttaneet, kun ei ole ollut vielä hirveää itkua tuomareista ja vastustajan filmaamisista?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Matti Kantner!!!
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Jos Ilveksen YV on tuota samanlaista löysää kisuttelua pleijareissakin, ja miksi ei olisi, niin voi valahtaa löysät punttiin aika nopeasti.

Koskirannalle eka maali Ilveksessä!
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Kiitos tuomarit!! Vittu mitä paskaa. Huusin naama punaisena, että mitä v...a!! Ja sen verran kovaääninen olen, että varmasti tuomari nro 12 kuuli...oliko veto vetämässä? Kaupan yv maaliin tuomareille 0+2.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös