No olihan tuo täysin oikein.Dufva tekee taas Dufvat ja selviää ilman mitään rangaistusta. Yllättyneet:
No olihan tuo täysin oikein.Dufva tekee taas Dufvat ja selviää ilman mitään rangaistusta. Yllättyneet:
Ei jaksa selittää, et näe kuitenkaan mitään väärää.Mitä olis pitäny huomata?
Joonas Kova on taas jostain syystä eksynyt Vaasaan viime peleissäNyt oli erikoinen keissi Vaasassa. Jahas ja Risto antaa ablodit tuomareille. Hyvä Risto, teit sen, mitä muut eivät ole uskaltaneet tehdä! Arvostan!
Tuu ny tänne kertoo.Ei jaksa selittää, et näe kuitenkaan mitään väärää.
Tavallaan joo, mutta on noistakin joskus sanktioita tullut. Kun käydään tuomarille "suosiota" osoittamaan.No olihan tuo täysin oikein.
Mäkin haluisin kuulla kun itse en ainakaan mitään väärää vikassa minuutissa nähnyt.Ei jaksa selittää, et näe kuitenkaan mitään väärää.
Mäkin haluisin kuulla kun itse en ainakaan mitään väärää vikassa minuutissa nähnyt.
Eli Pirkanmaan rintamalta ei mitään uutta.TPS! Jee. Joidenkin mielestä Ilvestä varmasti kohdeltu taas väärin? Erään Ilves kannattajan mukaan Ilves ei saisi koskaan jäähyjä...
Maalahdelta voi käydä kyselemässä referenssiä tästä.Mitä olis pitäny huomata?
Edellisen Sportin matsin aikaan ihmettelin, että miksi Liigassa jaetaan tuollaisista tilanteista aina molemmille jäähyt. Nythän Väyrysen jäähyn syy oli turpaan ottaminen. Väykän aplodeilla provosoiminen olisi ollut enemmän jäähyn arvoinen suoritus, kuin mistä nyt tuli jäähy.Nyt oli erikoinen keissi Vaasassa. Jahas ja Risto antaa ablodit tuomareille. Hyvä Risto, teit sen, mitä muut eivät ole uskaltaneet tehdä! Arvostan!
Ehkä tuolla ammattituomarit varmistivat jäähytasapainon (asia jota ei voi olla edes olemassa) säilymisen...Edellisen Sportin matsin aikaan ihmettelin, että miksi Liigassa jaetaan tuollaisista tilanteista aina molemmille jäähyt. Nythän Väyrysen jäähyn syy oli turpaan ottaminen. Väykän aplodeilla provosoiminen olisi ollut enemmän jäähyn arvoinen suoritus, kuin mistä nyt tuli jäähy.
Väärin kohdeltiin paikalle vaivautuneita ja peliä muilla tavoin seuranneita. Kuinka kehtasivat esittää tuollaista aneemista puuhailua kotiyleisölle. Vieraat myös aneemisia, mutta ottivat toki pisteet, kun kivasti tarjottiin. Asteikolla 0-10 pelin viihdearvo jossain -3 kohdilla.TPS! Jee. Joidenkin mielestä Ilvestä varmasti kohdeltu taas väärin? Erään Ilves kannattajan mukaan Ilves ei saisi koskaan jäähyjä...
Mitä? Kyllähän siitä Rohdinin kampista jäähy tuli.Mikkelissä taas Amatituomarit asialla. Miten hlvetti voi olla noin sokea?
Tarkoitatko Joensuun täysiä normaalia kamppailupelaamista maalin edessä. Jumalauta kiviä taskuun. Joensuusta on kauden mittaan tullut itselle lempipelaajia liigassa. Nykypelaajat vikisee ihan kaikesta. Mikkelin yleisö näytti hyvin tyylittömyytensä tilanteen jälkeen ja onhan toi mestakin ihan jäätävä lato.Mikkelissä taas Amatituomarit asialla. Miten hlvetti voi olla noin sokea?
Kyseenalainen ennätys on vissiin Ässillä 47 pinnaa ja Sportilla hopeasija 49 pistettä.
Itse asiassa, virallinen ennätys kolmen pisteen voittojen tultua on KalPan 32 pistettä kaudelta 2005-06. Toki tuolloin pelattiin runkosarjassa vain 56 peliä, mutta ei noilla neljällä lisäpelilläkään olisi KalPa yltänyt Ässien lukemiin.No nyt tulee olemaan tuon "ennätyksen" rikkominen lähellä. Torille!
Tuo Kalpan suoritus taitaa olla jopa alittamaton, pistekeskiarvo 0,59. Itse laskin mukaan vain 15 joukkueen 60 pelin kaudet alkaen 15-16 ja siinä Ässillä on käänteinen piikkipaikka 47 pinnaa pistekeskiarvolla 0,78. Tuon Saipa voi aivan hyvin alittaa ja @Don Sputnik pääsee torille :).Itse asiassa, virallinen ennätys kolmen pisteen voittojen tultua on KalPan 32 pistettä kaudelta 2005-06. Toki tuolloin pelattiin runkosarjassa vain 56 peliä, mutta ei noilla neljällä lisäpelilläkään olisi KalPa yltänyt Ässien lukemiin.