Paitsi Ohtamaa.Osaavat pelata linjan mukaisesti.
BC palaa kohta hetkeksi näyttämään sitä puolta :).Voi sun saatana mitä läpsyttelyä, nimittäkn vierailijoilta. Mikähän siinä on että peli näyttää myös tunteettomalta, virkamiestouhua. Kun näkis edes jotain vittuuntumisen elkeitä joukkueessa mutta ei, nöyristellään ja selkärangat naksuu. Taklauksiakin nähdään hyvällä tuurilla 2kpl kymmenessä pelissä yhteensä.
Unelmien pakkiketju: Niemelä-Teves-RonkainenTää Teves vaikuttaa hyvältä haastajalta Topi Niemelälle sarjan paskimman pakin tittelistä. Yhdessä olisivat varmaan ylivoimaisia.
Jotenkin uskon tähän kaikista eniten.hetkeksi
Meikä nössöili vaan pitkävetoa, mutta (itselle) kohtuupanoksella (@Roger Moore :lle pikkuhiluja). Kiitos kuitenkin siitäkin.Tulosveto osui, kiitos JYP!
Mies joka mouhkaa twitterissä joka tappion jälkeen. Voittopelin jälkeen onkin sitten vähän rauhallisempaa.Kuulostaa hienolta selostajalta tuo Heikkilä :)
Juuri sanoo, ettei joukkue ole terveessä tilassa :). Palstasisarukset on posipalleroita ((c) @Anselm Raato ) kaikki häneen verrattuna.Vaikuttaa yhtä raskaalta persoonalta, mitä muutama suht negatiiviseen sävyyn ajatteleva käyttäjä JYPin osiossa.
Mies joka mouhkaa twitterissä joka tappion jälkeen. Voittopelin jälkeen onkin sitten vähän rauhallisempaa.
Vaikuttaa yhtä raskaalta persoonalta, mitä muutama suht negatiiviseen sävyyn ajatteleva käyttäjä JYPin osiossa.
Joo mun mielestä peli ratkesi tänään tuohon Kärppien kahvaamiseen. Jyp oli tänään niin dominoiva, että saadaan kyllä kiittää kotituomareita, että kolme pistettä saatiin.Mystistä kieltämättä, ettei Kärpillä oo yhtään jäähyä, vaikka oishan siellä noita kiinnipitämisiä ja koukkua voinut viheltää. Mut tää on kai sitä Oulu-lisää Liiga-peleissä?
Kyllä juurikin näin. Se on muuten JYP!Joo mun mielestä peli ratkesi tänään tuohon Kärppien kahvaamiseen. Jyp oli tänään niin dominoiva, että saadaan kyllä kiittää kotituomareita, että kolme pistettä saatiin.
No kylläpä leukaillaan nyt. Lähinnä pointti, että miten pelin momentum olisi voinut muuttua noiden ylivoimien myötä, joita ei koskaan vihelletty.Joo mun mielestä peli ratkesi tänään tuohon Kärppien kahvaamiseen. Jyp oli tänään niin dominoiva, että saadaan kyllä kiittää kotituomareita, että kolme pistettä saatiin.