Ke 1.2.2023 Kärpät - JYP

  • 7 348
  • 234

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kärpillä kuulemma sarjan toiseksi huonoin alivoima :o
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Pääseekö JYP tänään kertaakaan kiekon kanssa punaiselle?
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Kemelli menee kyllä jo pikkuhiljaa Tevesin ja Suhosen kanssa samaan kategoriaan
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Peli on JYPiltä aika koohottamista. Kauheella vauhdilla tilanteisiin, ei vaan pysy pää mukana. Vähän voisi jopa himmata ja pelata enemmän järjellä.
 

pynski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä ajattelen siinämäärin mustavalkoisesti Tevesin kiekollisesta pelistä, että vaikka kuinka hyvin ensimmäisen miehen kynäilisi ja suojaisi hyvin, mutta jos se ei maalipaikkaan = se on turhaa.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Posia, että ~67% JYPin laukauksista päätynyt maalille asti ekalla kympillä. Negaa, että ekalla kympillä kaikki kolme laukausta.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä ajattelen siinämäärin mustavalkoisesti Tevesin kiekollisesta pelistä, että vaikka kuinka hyvin ensimmäisen miehen kynäilisi ja suojaisi hyvin, mutta jos se ei maalipaikkaan = se on turhaa.

Kai ajattelet kaikkien pelaajien kohdalla samoin?
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Mä ajattelen siinämäärin mustavalkoisesti Tevesin kiekollisesta pelistä, että vaikka kuinka hyvin ensimmäisen miehen kynäilisi ja suojaisi hyvin, mutta jos se ei maalipaikkaan = se on turhaa.
No eikö tämä päde ihan jokaisen pelaajaan, miksi Teves on tässä sylkykuppina? Vain koska Teves? Hyvinhän tuo on aloittanut tänään.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Mä ajattelen siinämäärin mustavalkoisesti Tevesin kiekollisesta pelistä, että vaikka kuinka hyvin ensimmäisen miehen kynäilisi ja suojaisi hyvin, mutta jos se ei maalipaikkaan = se on turhaa.
Ongelmana on, että ei tunnista tilannetta jossa luopuu kiekosta ja laittaa sen eteenpäin. 1-2 veiviä ja sitten syöttö/veto niin olisi aivan mahtavaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös