Mistäs tämä jäähy arvottiin?
Ihme ettei ollu 7 kentällä
Mistäs tämä jäähy arvottiin?
Eivät osaa pelata tasatilanteessa. Taktinen veto, että päästään takaa-ajajaksi.Ei jumalauta mikä väärä vaihto, pikkusen pihalla jätkät :D
Päästy joPääseekö JYP tänään kertaakaan kiekon kanssa punaiselle?
Joku voisi luulla, että Liigan huonoin. Se on nimittäin ollut aivan sysipaskaa.Kärpillä kuulemma sarjan toiseksi huonoin alivoima :o
Kemelli menee kyllä jo pikkuhiljaa Tevesin ja Suhosen kanssa samaan kategoriaan
On tää peli kyllä kauheannäköistä. Kärpätkin laski tasoaan, kun vastustaja on todella hukassa.
Mä ajattelen siinämäärin mustavalkoisesti Tevesin kiekollisesta pelistä, että vaikka kuinka hyvin ensimmäisen miehen kynäilisi ja suojaisi hyvin, mutta jos se ei maalipaikkaan = se on turhaa.
No eikö tämä päde ihan jokaisen pelaajaan, miksi Teves on tässä sylkykuppina? Vain koska Teves? Hyvinhän tuo on aloittanut tänään.Mä ajattelen siinämäärin mustavalkoisesti Tevesin kiekollisesta pelistä, että vaikka kuinka hyvin ensimmäisen miehen kynäilisi ja suojaisi hyvin, mutta jos se ei maalipaikkaan = se on turhaa.
No ei, samanlaista säätöä molemmilla. Toisella vähän vähemmän.Ei kärpätkään ole mua vielä vakuuttanut.
Ongelmana on, että ei tunnista tilannetta jossa luopuu kiekosta ja laittaa sen eteenpäin. 1-2 veiviä ja sitten syöttö/veto niin olisi aivan mahtavaaMä ajattelen siinämäärin mustavalkoisesti Tevesin kiekollisesta pelistä, että vaikka kuinka hyvin ensimmäisen miehen kynäilisi ja suojaisi hyvin, mutta jos se ei maalipaikkaan = se on turhaa.