Lankershim
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Eipäs laiteta sieltä suunnilta sanoja suuhuni. Enhän mä maininnut filmaamisesta tuossa yhtään mitään.Kummallista jos pidät filmaamista jääkiekkossa hyvänä asiana.
Eipäs laiteta sieltä suunnilta sanoja suuhuni. Enhän mä maininnut filmaamisesta tuossa yhtään mitään.Kummallista jos pidät filmaamista jääkiekkossa hyvänä asiana.
Kerro ihmeessä lisätietoja maaliodottaman laskemisesta, en malta odottaa tätä luentoa.Vai lasketko samoin kun liiga maaliodottamaa?
Etpä toki suoraan, mutta kommentiani siihen liittyen pidit kuitenkin itkemisenä.Eipäs laiteta sieltä suunnilta sanoja suuhuni. Enhän mä maininnut filmaamisesta tuossa yhtään mitään.
Käypäs katsomassa uusinta.Värilasit pois. Omiin jalkoihin kaatui, niin kuin Nymankin hetkeä myöhemmin.
OnOnkohan mahdollista että pelin jälkeen voi v..tuttaa vielä enemmän kuin tänään?
Tulikohan maaliodottamaa?
Tuntuu nuo maalitäplät menneen tänäänkin taas sen verran väärille paikoille, että alkaa osaltaan selittyä Tapparan (ja Ilveksenkin) jatkuva "tuuri" maalipaikoissa. Metri lähellä maalia tekee ison vaikutuksen kun ollaan lähellä maalia.Tulikohan maaliodottamaa?
Vaikuttaakko tuo uusi areena jotenkin sit tilastointiin? Tuleeko nuo Wisehockeylta vai käsin niinkuin joskus tulivat?Tuntuu nuo maalitäplät menneen tänäänkin taas sen verran väärille paikoille, että alkaa osaltaan selittyä Tapparan (ja Ilveksenkin) jatkuva "tuuri" maalipaikoissa. Metri lähellä maalia tekee ison vaikutuksen kun ollaan lähellä maalia.
Vaikuttaakko tuo uusi areena jotenkin sit tilastointiin? Tuleeko nuo Wisehockeylta vai käsin niinkuin joskus tulivat?