Mulla ois tuolla toinen ketjuJa perkule taas tuli kirjoitusvirhe peräti otsikkoon.
Tapelkaa pojat, saatte tupakkaa ;). Parempi liikaa kuin ei ollenkaan.Mulla ois tuolla toinen ketju
Mää luulin, että toi on vaan Raumaa.Ja perkule taas tuli kirjoitusvirhe peräti otsikkoon.
Sokeria jos saisi kun en mä tupakoi.Tapelkaa pojat, saatte tupakkaa ;). Parempi liikaa kuin ei ollenkaan.
Passiivi-agressiivisesti halutaan muiden olevan kuin JYP-fanit?Kehitysehdotus: Kerta nuo ottelukohtaiset ketjutkin tulee automaagisesti, niin miksi ei voisi luoda samalla otteluseurantaketjua(?)
Mulla on tossa pari lavaa batterya Haaparannasta. Tuu hakee.Sokeria jos saisi kun en mä tupakoi.
Ei kerkiä enää kun peli alkaa neljän minuutin päästä.Mulla on tossa pari lavaa batterya Haaparannasta. Tuu hakee.
Olihan meillä jo kaksi matsia tossa viikonloppuna. Hyvin ryypättiin.Kuinka monta kertaa HPK ja Kärpät aikoo pelata vastakkain? Tuntuu että aina kun avaan Cmoren niin näillä on keppitaistelut kesken.
Tai sitten aivot tekee vain tepposet.
Back to back to back to back - pelit. Paikallisottelun kiimaa....Kuinka monta kertaa HPK ja Kärpät aikoo pelata vastakkain? Tuntuu että aina kun avaan Cmoren niin näillä on keppitaistelut kesken.
Tai sitten aivot tekee vain tepposet.
Veikkaan et 4 menee oikein niin saat pikku vitutuksen vielä päälle.5 pelin kierros ja yhdeksältä ei vituta yhtään. Vedin vielä tasuripappan kruunuksi.
Kärppien YV:n myötä pelikello hävisi. Olen ostanut sen perus pelikellopaketin, mutta siihen ei näemmä kuulu YV-kello.Montakohan markkaa pitäs Katsomon kk-hinnan nousta että sais joka peliin kellon. Ei ainakaan Tampereen tai Kuopion pelissä näy.
Myönnettäköön, että otin 2/5 tuplat vielä kylkiäisiksi. Juuri mainitsemasi skenaarion varaltaVeikkaan et 4 menee oikein niin saat pikku vitutuksen vielä päälle.