Lonkkataklaus
Jäsen
Voisiko joku kertoa minulle miten Ilari Filppula luisteli Toni Koivistolta karkuun siinä av-maalissa? Katsokaa vaikka itse Neloselta (www-sivut)...
Asiasta Koluun, yllättävän hyvin se nelonenkin toimii vaikka Kolu on keskellä. Kai kaikki ovat jo katsoneet Kolun haastiksen moneen kertaa Ylen sivuilta???
Voisiko joku kertoa minulle miten Ilari Filppula luisteli Toni Koivistolta karkuun siinä av-maalissa? Katsokaa vaikka itse Neloselta (www-sivut)...
Nyt taitaa päässä heittää ja pahasti, mutta Kolu näyttää aivan Mikko Koivulta ja äänessäkin on kyllä paljon samaa.
Berg oli tänään aivan jäässä läpi ottelun ainakin syöttöjen osalta. Reivonen oli jälleen koko kentän näkyvimpiä pelaajia. Uskomaton asenne ja taistelu. Köyhän miehen Antti Pihlström.
Niin, en tiedä. Aika hyvin se porukkaa ainakin töni niinä noin 25 minuuttina, jotka oli jäällä. Ei se umpirikki voi olla.Ei taida Berg olla ihan kunnossa. Virta vastasi pelin jälkeen epämääräisesti kysymyksiin miehen tilanteesta.
Kiitokset kommenteista, tuohon vielä puutun: Paakkolanvaara on ollut aika klesana, oliko vielä viime viikolla, kun ei pystynyt kipeän selän takia edes aloituksia ottamaan. Eli on kaukana täydestä pelikunnosta.Paakkolanvaara isommassa roolissaan näkymätön, vaikka on ennenkin kunnostautunut TPS:n kaatajana?
Ja se vielä täytyy sanoa, että väitteet yläpuolella Suomisen hitaudesta ovat täyttä roskaa.
Ei taida Berg olla ihan kunnossa. Virta vastasi pelin jälkeen epämääräisesti kysymyksiin miehen tilanteesta.
Erittäin noloa.
En tiedä onko tätä jo puitu kun en kaikkia viestejä jaksanut selata mutta tuskin on.