Toinen maalivahti on siis Matyas Marik. Marik sukunimenä. Anteeksi korjaus.Piiroinen (Matyas)
Lindbergin poissaolo huolestuttaa, kun muistaa, että loukkaantuminen vaivasi hänen otteitaan jo viime kaudella.Nauroin HPK:n rosterille tässä joku päivä sitten. Nyt kun katsoo taas SaiPan rosteria, niin enpä naura enää.
Ja jos Lindbergillä on niitä viime kauden vammoja, niin kyllähän SaiPan mottimäinen rupeaa näyttämään helvetin hyvälle.
Toinen maalivahti on siis Matyas Marik. Marik sukunimenä. Anteeksi korjaus.
Eli onkohan kohta niin, että se vähä raha mikä mahdollisesti olisi hyökkiin ja/ tai pakkiin voidaan pian joutua käyttämään uuteen maalivahtiin? Toivottavasti ei.Lindbergin poissaolo huolestuttaa, kun muistaa, että loukkaantuminen vaivasi hänen otteitaan jo viime kaudella.
Mites tää nyt meni, tästä oli joskus puhetta Viitasalon kohdalla vai Tammelan. No joka tapauksessa. Eikö SaiPalla ole varmaan vakuutukset pelaajille, eli jos joku loukkaantuu niin vakuutus korvaa palkkasummat ainakin joltain osin? Eli loukkaantunut pelaaja ei söisi koko budjettiaan myös sairasvuoteella?Eli onkohan kohta niin, että se vähä raha mikä mahdollisesti olisi hyökkiin ja/ tai pakkiin voidaan pian joutua käyttämään uuteen maalivahtiin? Toivottavasti ei.
Kuulostaisi ihan järkevältä. Ei tosiaan ole minulla tietoa siitä suuntaan, ei toiseen, eikä toki Lindbergin poissaolon syystäkään, vähän vain jo hyväilin sormenpäällä paniikkinappulaa. :)Mites tää nyt meni, tästä oli joskus puhetta Viitasalon kohdalla vai Tammelan. No joka tapauksessa. Eikö SaiPalla ole varmaan vakuutukset pelaajille, eli jos joku loukkaantuu niin vakuutus korvaa palkkasummat ainakin joltain osin? Eli loukkaantunut pelaaja ei söisi koko budjettiaan myös sairasvuoteella?
Sinänsä huolestuttavia merkkejä tosiaan jonkinlaisesta loukista on, sillä Fille oli hyvä Pitsissä, mutta paljon epävarmempi K-Espoo pelissä ja sen jälkeen ei ole ollut edes luukkua avaamassa. Joku varmaan treenejä toki nähny onko siellä ollu kentällä? Toki ykkösmaalivahti on hankintalistan kärjessä jos ns. Pahin skenaario toteutuu. Tämä on toki vaan spekulaatiota, eiköhän kaveri jo seuraavassa pelissä ole taas luukulla.Kuulostaisi ihan järkevältä. Ei tosiaan ole minulla tietoa siitä suuntaan, ei toiseen, eikä toki Lindbergin poissaolon syystäkään, vähän vain jo hyväilin sormenpäällä paniikkinappulaa. :)
On vakuutusMites tää nyt meni, tästä oli joskus puhetta Viitasalon kohdalla vai Tammelan. No joka tapauksessa. Eikö SaiPalla ole varmaan vakuutukset pelaajille, eli jos joku loukkaantuu niin vakuutus korvaa palkkasummat ainakin joltain osin? Eli loukkaantunut pelaaja ei söisi koko budjettiaan myös sairasvuoteella?
Mulla onnistuu puhelimella ainakin.Onnistuuko muilla solidstreamin jako chromecastin kautta telkkariin? Läppäriltä siis yrittelen.
Mulla onnistuu puhelimella ainakin.
Luurilla suoraan Samsungin töllöön kanssa ongelmitta.Onnistuuko muilla solidstreamin jako chromecastin kautta telkkariin? Läppäriltä siis yrittelen.
Oli siellä 3 torjuntaa merkattu Piiroiselle, mutta meni aivan ohi itselläkin. Tasoero on, noh, iso.Ketterä nolla vetoa maalia kohti.
Oli mikä jengi tahansa vastassa niin ihan ok erä.
Aijaa. Noh samapa tuo, mutta itse laskin nolla myös.Oli siellä 3 torjuntaa merkattu Piiroiselle, mutta meni aivan ohi itselläkin. Tasoero on, noh, iso.
Entä Ketterälle? Tuskin.Isät vastaan pojat, onko tästä hyötyä SaiPalle? Tuskin.
Hauska sinänsä, että monen mielestä varmasti puolet SaiPan tämän illan kokoonpanosta on kuin suoraan Mestiksestä:Mestiksen kärki ja liigan bottom 6 on isotasoero.
On, Ketterän ja SaiPan kauden tärkein peli ja maakunnalle merkityksellinen näytös.Isät vastaan pojat, onko tästä hyötyä SaiPalle? Tuskin.