Kauteen 2024–2025 valmistavat ottelut

  • 5 898
  • 41
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Noiden merkittyjen lisäksi K-Espoolla lienee ottelu 17.8.. Lappeennassa pelataan turnaus, jossa edellisenä päivänä KooKoo-Jukurit ja SaiPa-K-Espoo, ja tuolloin sitten pelit voittajien ja häviäjien kesken. Luulisin, että K-Espoo pelaa joka tapauksessa aiemmassa pelissä, kun SaiPan peli halutaan parempaan aikaan lauantaina siinäkin tapauksessa, että häviävät perjantaina.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Noiden merkittyjen lisäksi K-Espoolla lienee ottelu 17.8.. Lappeennassa pelataan turnaus, jossa edellisenä päivänä KooKoo-Jukurit ja SaiPa-K-Espoo, ja tuolloin sitten pelit voittajien ja häviäjien kesken. Luulisin, että K-Espoo pelaa joka tapauksessa aiemmassa pelissä, kun SaiPan peli halutaan parempaan aikaan lauantaina siinäkin tapauksessa, että häviävät perjantaina.
Näin tulkitsin sen itsekin, ei vaan olla merkitty K-Espoo vs ??? vielä tässä vaiheessa liigan sivuille.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Noiden merkittyjen lisäksi K-Espoolla lienee ottelu 17.8.. Lappeennassa pelataan turnaus, jossa edellisenä päivänä KooKoo-Jukurit ja SaiPa-K-Espoo, ja tuolloin sitten pelit voittajien ja häviäjien kesken. Luulisin, että K-Espoo pelaa joka tapauksessa aiemmassa pelissä, kun SaiPan peli halutaan parempaan aikaan lauantaina siinäkin tapauksessa, että häviävät perjantaina.
Juu. Kyllä siellä lauantaina pelataan. Tosin mainoksen mukaan ensin pelataan pronssista ja sitten finaali, joten SaiPa pelannee jo ekassa pelissä koska mehän mennään finaaliin.

 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eli ainakin saadaan halli täyteen jos pelataan harkkahallin puolella. Olishan tuo ollut hauska nähä miten vetäisi areenan puolella. Toki voihan se olla että sielä on päivitykset sillon meneillään.
Onko sulla tietoa että pelattaisiin harkkahallin puolella? Itse olin siinä käsityksessä että Areenalla.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Metrolla pelataan. Nythän ne jo tuolla kotisivulla on.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onko sulla tietoa että pelattaisiin harkkahallin puolella? Itse olin siinä käsityksessä että Areenalla.
Luki vaan Tapiola tuossa ifk julkaisussa, yleensä sillä on viitattu mielestämi harkkahalliin a.k.a. tapiola2seen. Mutta hyvä jos on metrolla.

Edit. Näköjään tapparaa vastaan pelataan Nokialla ei Nokia areenalla. Ihan hyvä tarkennus kun jostain syystä olin ymmärtänyt juuri toisin.
 
Viimeksi muokattu:

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Luki vaan Tapiola tuossa ifk julkaisussa, yleensä sillä on viitattu mielestämi harkkahalliin a.k.a. tapiola2seen. Mutta hyvä jos on metrolla.

Edit. Näköjään tapparaa vastaan pelataan Nokialla ei Nokia areenalla. Ihan hyvä tarkennus kun jostain syystä olin ymmärtänyt juuri toisin.
Jep. Ja Jukureita vastaan Rantasalmella, ei Mikkelissä.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Voisiko selittyä, että Metrolla on kallista pelata? Vuokra vs pienet yleisömäärät
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: E

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Voisiko selittyä, että Metrolla on kallista pelata? Vuokra vs pienet yleisömäärät
Voihan se olla, mutta vois niitä pelata muuallakin. Toisaalta ei itteä haittaa kun runkosarjaakin on ensi kaudella 30 kotipelin verran niin tarpeeksi saa istua sinisillä penkeillä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
SaiPan turnaus siirtyy Imatralle ja aikaistuu päivällä. On siis to 15.8. - pe 16.8.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
SaiPan turnaus siirtyy Imatralle ja aikaistuu päivällä. On siis to 15.8. - pe 16.8.
Jahas, mahtuuko sinne katsojat edes. Onkoha kisapuistossa sitte jään kanssa ongelmia? Vai onko lippuja myyty vain kourallinen?

Itse ajattelin ostaa liput sitten lähempänä tapahtumaa kun selviää kuinka hyvin saa vapaata töistä. Saa nähä onko tarjolla sillon enää.

Edit. Siirtyi myös pe-la päivistä to-pe päiville. Ei kyllä kovin optimia, vaikka imatra hitusen lähempänä onkin.
 
Viimeksi muokattu:

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jahas, mahtuuko sinne katsojat edes. Onkoha kisapuistossa sitte jään kanssa ongelmia? Vai onko lippuja myyty vain kourallinen?

Itse ajattelin ostaa liput sitten lähempänä tapahtumaa kun selviää kuinka hyvin saa vapaata töistä. Saa nähä onko tarjolla sillon enää.

Edit. Siirtyi myös pe-la päivistä to-pe päiville. Ei kyllä kovin optimia, vaikka imatra hitusen lähempänä onkin.
Riippuu tietty mistäpäin katsoo. Täältä Espoostakäsin se on 30 kilsaa kauempana. Onneksi ei tullut vielä hotellia maksettua Lappeenrantaan viikonlopulle.

Siirron syyksi nuo ilmoittivat uuden LED-kaukalon asennustyöt jotka on suurella todennäköisyydellä kesken turnauksen aikaan.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Riippuu tietty mistäpäin katsoo. Täältä Espoostakäsin se on 30 kilsaa kauempana. Onneksi ei tullut vielä hotellia maksettua Lappeenrantaan viikonlopulle.

Siirron syyksi nuo ilmoittivat uuden LED-kaukalon asennustyöt jotka on suurella todennäköisyydellä kesken turnauksen aikaan.
Jaa sitten on opittavaa itsellä vielä maantiedossa, tai vähintään kertaamista. Ja sama homma, onneksi ei ollut suunitelmia lyöty lukkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös