Kausiveikkaus 2006-07?

  • 10 039
  • 76

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Edit:
Jahas! Aloitetaanpa sitten taas tositoimiin hiljalleen :D. Veikkaussäännöt, veikkaushistoria, otteluohjelma ja ottelusarjat löytyvät tällä kaudella osoitteesta http://eliksiiri.tripod.com

Tämän lisäosan veikkauksen jättöaika muuten on ensimmäisen runkosarjaottelun alkamishetkeen saakka ja myös siihen asti lisäosaveikkauksiaan saa muokata.

Seuraavanlaista lisäosaa ajattelin ennen kauden alkua veikkauttaa porukalla. Lisäosan veikkauksen pistetaulukko ei ole vieläkään itse toteuttamani, että älkää syyttäkö minua :D.

[font=Arial,Helvetica,sans-serif]* Lukon pistepörssin paras hyökkääjä "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)

* Lukon pistepörssin paras puolustaja "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)

* Lukon +/- tilaston paras hyökkääjä "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)

* Lukon +/- tilaston paras puolustaja "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)

* Lukon runkosarjan sijoitus (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)

* Lukon jäähykuningas "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)
[/font]
_____________________________________
 
Viimeksi muokattu:

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Voinkin todeta 250 luetun kerran ja 0 vastauksen jälkeen samantien seuraavaa :D

Kiitos ja unohdetaan koko juttu samantien! Tulipa kysyttyä mielipiteitä edes ja ajatuksetkin tulivat jo ihan selväksi :D. Se siitä, hyviä jatkoja itse kullekin!
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Metsästäjä kirjoitti:
Kiitos ja unohdetaan koko juttu samantien! Tulipa kysyttyä mielipiteitä edes ja ajatuksetkin tulivat jo ihan selväksi :D. Se siitä, hyviä jatkoja itse kullekin!

Miksi unohdetaan? Mulle ainakin käy toi sun systeemi jollei jollain muulla ole parempaa ideaa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Metsästäjä kirjoitti:
Voinkin todeta 250 luetun kerran ja 0 vastauksen jälkeen samantien seuraavaa :D

Kiitos ja unohdetaan koko juttu samantien! Tulipa kysyttyä mielipiteitä edes ja ajatuksetkin tulivat jo ihan selväksi :D. Se siitä, hyviä jatkoja itse kullekin!

No eiköhän se tolleen mee ihan hyvin. Hiljaisuus taitaa tässä tapauksessa olla vaan myöntymisen merkki.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ehdottomasti olen sitä mieltä, että kausiveikkausta tulisi muodossa tai toisessa jatkaa. Yhtenä ideana heitän ilmoille sellaisen, että jokainen kilpailija vuorollaan toimisi pisteidenlaskijana. Ennen kauden alkua jaettaisiin siis lopullisesta osallistujamäärästä riippuen jokaiselle kilpailijalle 1-2 ottelua, jonka pisteidenlaskun kyseinen kilpailija ottaisi kontolleen.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ei pisteenlaskua veinille :)

Johto kirjoitti:
Ehdottomasti olen sitä mieltä, että kausiveikkausta tulisi muodossa tai toisessa jatkaa. Yhtenä ideana heitän ilmoille sellaisen, että jokainen kilpailija vuorollaan toimisi pisteidenlaskijana. Ennen kauden alkua jaettaisiin siis lopullisesta osallistujamäärästä riippuen jokaiselle kilpailijalle 1-2 ottelua, jonka pisteidenlaskun kyseinen kilpailija ottaisi kontolleen.

Osallistun mielelläni itse kisaan, en kuitenkaan suosittelisi veiniä laskemaan yhdekään kahden ottelun pisteitä. Voi nimittäin tulla pikku virheitä :) Viimekaudella jäi hieman tuo osallistuminen heikoksi, tällä kaudella lupaisin muuten koota itseni ja olla kovaluu ennen kevättä. Minulle sopii systeemi kuin systeemi kunhan joku muu laskee pisteet. Ja mukana olen mielelläni !

veini
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Johto kirjoitti:
Ehdottomasti olen sitä mieltä, että kausiveikkausta tulisi muodossa tai toisessa jatkaa. Yhtenä ideana heitän ilmoille sellaisen, että jokainen kilpailija vuorollaan toimisi pisteidenlaskijana. Ennen kauden alkua jaettaisiin siis lopullisesta osallistujamäärästä riippuen jokaiselle kilpailijalle 1-2 ottelua, jonka pisteidenlaskun kyseinen kilpailija ottaisi kontolleen.
Sv veinikretski kirjoitti:
Osallistun mielelläni itse kisaan, en kuitenkaan suosittelisi veiniä laskemaan yhdekään kahden ottelun pisteitä.
Ei kai se ole allekirjoittaneellakaan 1-2 ottelusta kiinni pisteidenlasku tai edes viidestä, mutta syyskuusta maaliskuuhun on pitkä aika.

Yksi vaihtoehto on tietty jakaa ottelusarjat 7 ottelun veikkausputkiksi, mutta toisaalta viimekauden 3 ottelua vaikutti minusta hyvältä systeemiltä sellaisenaan. Tietty vielä pitää miettiä Play Offeja erikseen, että olisiko veikkaus käynnissä myös silloin (tuplapistein tai normaalein), kun nyt tuntuu play offeihinkin olevan paremmat mahdollisuudet kuin viime kaudella.

Kuka ensinnäkin olisi valmis ottamaan muutaman ottelun veikkausten laskennat kontolleen?
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Metsästäjä kirjoitti:
Kuka ensinnäkin olisi valmis ottamaan muutaman ottelun veikkausten laskennat kontolleen?
Ihanan äänekästä porukkaa täällä :). Taitaakin olla parasta toteuttaa juttu laaja-alaisemmin toisella tavalla, mikäli ajatus saa positiivista kaikua, en kerro vielä enempää :).
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kaipa sitä jokusen voisi hätätapauksessa meikäläinenkin vaikka laskea...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Metsästäjä kirjoitti:
Ei kai se ole allekirjoittaneellakaan 1-2 ottelusta kiinni pisteidenlasku tai edes viidestä, mutta syyskuusta maaliskuuhun on pitkä aika.


Naulan kantaan! Siihen se raumlaisse kausi jää!

Juuh mutta voin mää mukaan taas tulla. Pisteitä en sitten tiedä kuinka usein kerkeisin laskemaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mukana olen ja omalta osaltani pisteiden laskuun osallistun, toteutetaan se sitten millä tavalla tahansa. Minulle kelpaa sekä Metsästäjän esitys - jokainen laskee omat pisteensä (ja hakee juomansa itse) - että Johdonkin esitys kunkin kisaajan kohdalle osuvasta parin pelin nakista.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Mukana toki ja mahdollisuuksien mukana laskemassa pisteitä, mutta suosittelisin tuota itselaskua. Virheistä sitten huomautuksia ja jos tahalliselta alkaa näyttää niin hylkäys skabasta.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Itse tässä mietin seuraavanlaista mahdollisuutta ihan näin omana yksittäisenä ajatuksenani: Ässien kannattajat ovat myös järjestäneet kausiveikkausta parina vuonna. Lukon ja Ässien kausiveikkausten voittajat skabaisivat jollakin tavoin play offeissa Satakunnan mestaruudesta ja toiseksi tulleet pronssista (jne. tästä edespäin). Koska kuitenkin Ässien ryhmässä samantyylinen skaba taidetaan myös vetää läpi tulevanakin kautena (riippuen ilmeisesti Hra Punajuuren ajatuksista). Tämä näin omana skeenaarionani :D. Saisi molemmat veikkaukset ainakin kiinnostusta ympäri satakuntalaisia riitapukareita. Tätä olen hieman ajatellut vaihtoehtona tässä parina kautena (yhteistyö se on, joka kannattaa ja luo innostusta). Eiköhän me suuressa porukassa jonkinlainen kiertopalkintokin saataisi aikaan (vähintäin sellainen, jota TosiFanikin kehui Lukon kannattajien foorumissa) heh!

Taitaa muuten olla tuo L4E:n kannattama itselaskenta paras (ja ainoa) vaihtoehto, mikäli palataan systeemiin, jossa otteluveikkauksen jätön rajana on ottelun alkamisajankohta.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Pistelaskusta yleensä.

Metsästäjä kirjoitti:
Itse tässä mietin seuraavanlaista mahdollisuutta ihan näin omana yksittäisenä ajatuksenani: Ässien kannattajat ovat myös järjestäneet kausiveikkausta parina vuonna. Lukon ja Ässien kausiveikkausten voittajat skabaisivat jollakin tavoin play offeissa Satakunnan mestaruudesta ja toiseksi tulleet pronssista (jne. tästä edespäin). Koska kuitenkin Ässien ryhmässä samantyylinen skaba taidetaan myös vetää läpi tulevanakin kautena (riippuen ilmeisesti Hra Punajuuren ajatuksista). Tämä näin omana skeenaarionani :D. Saisi molemmat veikkaukset ainakin kiinnostusta ympäri satakuntalaisia riitapukareita. Tätä olen hieman ajatellut vaihtoehtona tässä parina kautena (yhteistyö se on, joka kannattaa ja luo innostusta). Eiköhän me suuressa porukassa jonkinlainen kiertopalkintokin saataisi aikaan (vähintäin sellainen, jota TosiFanikin kehui Lukon kannattajien foorumissa) heh!

Taitaa muuten olla tuo L4E:n kannattama itselaskenta paras (ja ainoa) vaihtoehto, mikäli palataan systeemiin, jossa otteluveikkauksen jätön rajana on ottelun alkamisajankohta.


Minulle sopii kyllä laskea omat pisteeni ei siinä mitään, mikäli nyt kuitenkin halutaan tämä kahden ottelun pistelaskumalli niin en toki ainoana ole niitä laskematta. Mitä taasen tulee porilaisten kanssa yhteistyöhön, niin epäilen vahvasti sen onnistumista, he kun eivät oikeastaan tee muuta kuin laskevat housuunsa siinä vaiheessa kuin jonkilainen haaste tältä suunnalta saapuu, sen huomasin jo kaukalofudiksen osalta valitettavasti, toivotaan kuitenkin parasta koska metsästäjän idea on hyvä ja kannatettava !

veini
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Sv veinikretski kirjoitti:
mitä taasen tulee porilaisten kanssa yhteistyöhön, niin epäilen vahvasti sen onnistumista, he kun eivät oikeastaan tee muuta kuin laskevat housuunsa siinä vaiheessa kuin jonkilainen haaste tältä suunnalta saapuu, sen huomasin jo kaukalofudiksen osalta valitettavasti, toivotaan kuitenkin parasta koska metsästäjän idea on hyvä ja kannatettava !
Olet oikeassa! Saamme unohtaa samantien koko jutun ja voimme keskittyä vain itseemme ja omiin tekemisiimme ja jättää pohjoiset naapurimme rauhaan kausiveikkauksien osalta. Ikävän paljon kyllä porilaisia kiinnostaa vuodesta toiseen Lukko puolen foorumi joka tapauksessa, mutta sehän ei olekaan mitään rakentavaa :).
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sv veinikretski kirjoitti:
...Mitä taasen tulee porilaisten kanssa yhteistyöhön, niin epäilen vahvasti sen onnistumista, he kun eivät oikeastaan tee muuta kuin laskevat housuunsa siinä vaiheessa kuin jonkilainen haaste tältä suunnalta saapuu, sen huomasin jo kaukalofudiksen osalta valitettavasti...

veini

Veikkaan jos ei tarvitse laskea pisteitä.

Pelaan kaukalofutista tms. , mutta en ole taitava

TosiFani 186/ 115
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Jahas! Aloitetaanpa sitten taas tositoimiin hiljalleen :D. Veikkaussäännöt, veikkaushistoria, otteluohjelma ja ottelusarjat löytyvät tällä kaudella osoitteesta http://eliksiiri.tripod.com

Seuraavanlaista lisäosaa ajattelin ennen kauden alkua veikkauttaa porukalla. Lisäosan veikkauksen pistetaulukko ei ole vieläkään itse toteuttamani, että älkää syyttäkö minua :D.

[font=Arial,Helvetica,sans-serif]* Lukon pistepörssin paras hyökkääjä "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)

* Lukon pistepörssin paras puolustaja "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)

* Lukon +/- tilaston paras hyökkääjä "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)

* Lukon +/- tilaston paras puolustaja "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)

* Lukon runkosarjan sijoitus (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)

* Lukon jäähykuningas "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)
[/font]
 
Viimeksi muokattu:

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]* Lukon pistepörssin paras hyökkääjä Josef Straka
* Lukon pistepörssin paras puolustaja Kari Martikainen
* Lukon +/- tilaston paras hyökkääjä Pekka Saarenheimo
* Lukon +/- tilaston paras puolustaja
[/font][font=Arial,Helvetica,sans-serif]Kari Martikainen [/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif] * Lukon runkosarjan sijoitus 6.
* Lukon jäähykuningas Shayne Toporowski
[/font]
 
Viimeksi muokattu:

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Lukon pistepörssin paras hyökkääjä: Josef Straka
Lukon pistepörssin paras puolustaja: Kari Martikainen
Lukon +/- tilaston paras hyökkääjä: Pekka Saarenheimo
Lukon +/- tilaston paras puolustaja: Kari Martikainen
Lukon runkosarjan sijoitus: 8.
Lukon jäähykuningas: Jan Platil
 

Floppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, (teepeeäs)
* Lukon pistepörssin paras hyökkääjä Toni Dahlman
*Lukon pistepörssin paras puolustaja Ilkka Heikkinen
*Lukon +/- tilaston paras hyökkääjä Juha-Pekka Haataja
* Lukon +/- tilaston paras puolustaja Erik Hämäläinen
* Lukon runkosarjan sijoitus 5.
* Lukon jäähykuningas Jan Platil
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Pörssin paras hyökkääjä Toporowski
Pörssin paras puolustaja Hunkes
+/- paras hyökkääjä Saarenheimo
+/- paras puolustaja Hämäläinen
Runkosarjasijoitus 9.
Jäähykunkku Haataja
 

Samppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon pistepörssin paras hyökkääjä: Toni Dahlman
Lukon pistepörssin paras puolustaja: Jiri Hunkes
Lukon +/- tilaston paras hyökkääjä: Shayne Toporowski
Lukon +/- tilaston paras puolustaja: Kari Martikainen
Lukon runkosarjan sijoitus: 4.
Lukon jäähykuningas: Jan Platil
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon pistepörssin paras hyökkääjä: Josef Straka
Lukon pistepörssin paras puolustaja: Kari Martikainen

Lukon +/- tilaston paras hyökkääjä: Shayne Toporowski
Lukon +/- tilaston paras puolustaja: Kari Martikainen
Lukon runkosarjan sijoitus: 6.
Lukon jäähykuningas: Jan Platil
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon pistepörssin paras hyökkääjä: Josef Straka
Lukon pistepörssin paras puolustaja: Kari Martikainen
Lukon +/- tilaston paras hyökkääjä: Shayne Toporowski
Lukon +/- tilaston paras puolustaja: Kari Martikainen
Lukon runkosarjan sijoitus: 6.
Lukon jäähykuningas: Jan Platil
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Boca Juniors&Carolina Panthers
Lukon pistepörssin paras hyökkääjä: Josef Straka
Lukon pistepörssin paras puolustaja: Jiri Hunkes
Lukon +/- tilaston paras hyökkääjä: Tommi Hannus
Lukon +/- tilaston paras puolustaja: Mikko Viitanen
Lukon runkosarjan sijoitus: 5.
Lukon jäähykuningas: Jan Platil
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös