Kausikortit

  • 1 995
  • 17

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenkäs on arvon palstalaiset, oletteko ostamassa suosikkijoukkueenne kausikorttia ensi kaudeksi? Itselleni on HIFK:n kausikortti ollut jo monta vuotta, mutta nyt joudun todennäköisesti siitä luopumaan:( Syy on tietenkin raha. Suosikkiyhtyeeni Roxette tekee maailmankiertueen :D joten minä suuntaan kulkuni ainakin viiteen konsertiin. Rahat eivät sitten millään riitä HIFK:n kausikorttiin, eikä tuo HIFK:n ensi kausikaan kovin lupaavalta näytä. Onko kohtalotovereita? Kuinka selvisitte kausarista luopumisesta?
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla on ollut 2 kertaa peräkkäisinä kausina Ässien kausikortti. Sen jälkeen oli yhden kauden ajan pahoja vieroitusoireita kun jäi kotipelipäivänä kotiin. Menestyksen laskettua kuin lehmän häntä ei ole ollut enää mitään ongelmia jäädä pois vähiten kiinnostavista peleistä.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se kumma...Kerrankin kun avaan uuden viestiketjun, niin tottakai se menee väärään paikkaan. Eli saiskos siirron Vapaaseen Keskusteluun.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Mulla on olluut kahtena perättäisenä talvena Ässien kortti mikä on maksanut 2100 markkaa. Sitä ennen oli muutaman vuoden tauko kausikorteista, edelliset olivat joskus -90 luvun alussa. Totta kai ottaisin ensi kaudeksikin, mutta kun armeija kutsuu niin ei kannata. Otetaan meidän perheeseen siis vain yksi paikka ensi kaudeksi, meidän isä kun käy myös peleissä. Mun paikka on niin korkea tasoinen että siitä ei kannata luopua missään olosuhteissa, kun peleissä tulee kuitenkin käytyä menestyksestä riippumatta.
 

theref

Jäsen
SaiPan kortti

Minä, vanha kaikesta itkijä, ostan kausikorttini vasta sitten kun selviää mitä saan vastineeksi? A-juniorien pelejä voin katsella tuomarikortilla seisomakatsomosta käsinkin, miesten pelejä tekee mieli katsoa istualtaan...
 

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
315 katsomosta mut edelleenkin löytää .... kahdesta en luovu :D
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Ensi kaudella pitää ilmeisesti jättää kausikortin osto väliin, tulee nimittäin armeijaan lähto tammikuussa. Hyvä seitsemän kauden putkikatkeaa, ellen sitten saa jotain kaveriani ostamaan kausikortin "toisen puolikkaan".
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sama juttu, mulla menee yhdeksän vuoden kausariputki poikki armeijan takia ens kaudella.

Miten ässien kausarit voi maksaa noin paljon? Vai onko kyseessä parhaat paikat. Tapparan fanikausari maksaa muuten 1400mk eli 50mk per peli mikä on ihan kohtuullinen summa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se on vähän hiinä ja hiinä että otanko Lukon kortin ensi kaudeksi. Ei mua tuo ensi kauden joukkue pelota, että siksi pois jäisin, mutta kun työpaikalla mentiin vuorotöihin ja se aiheuttaa aina jos jonkinlaista häslinkiä kun yrittää sitten vaihtaa niitä vuoroja jonkun kanssa että pääsisi viikolla peleihin tai sitten jos ei onnistu niin yrittää kaupata sitä läpyskää jollekin kamulle.

Ja minähän en ole niin rikas ja hyväsydäminen että pelkän kannatuksen vuoksi ottaisin kausikortin (tai pelipassin niinkuin täälläpäin sanotaan). Muijakaan ei koskaan käy peleissä eikä tyttökään joka kerta. Pojat on vielä niin pieniä ettei niitä voi yksin mihinkään istumaan pistää, ja isäukon paikka on ihan eri puolella hallia kuin minun.

Lasku kyllä jo tuli ja hinta kaudelle 2001-02 on 2030 mk. Varausmaksu tästä on 530 mk, joka sisältää 30 mk laskutuslisän. Minkäköhän pirun takia Raumalla täytyy maksaa varausmaksua? Ei täällä ainakaan enää viimeisen seitsemän vuoden aikana ole tarvinnut pelätä että kausikorteista tapeltaisiin eli ei se ainakaan siitä johdu. Varausmaksun eräpäivä tuli ja meni, mutta sovin toimiston tyttöjen kanssa että maksan sen sitten kun jaksan tai viimeistään elokuun lopussa.

Onko muilla paikkakunnilla tällainen varausmaksu ja paljonko se on? Entäs paljonko nämä kortit yleensä maksavat? Onko tullut lisäystä viime kaudesta vaiko peräti hinta laskenut?

On se kyllä piru jos ensi kaudella jää pelejä näkemättä. On siitä semmoinen tapa tullut että vaikeaa on olla töissä pelin aikana...
 
Suosikkijoukkue
TPS
TPS:n fanikausikortti maksaa 900 mk alakerran päätyyn. Lisäksi yläkertaan on mahdollista ostaa esim. parikortti, joka on hinnaltaan 1800 mk. Ei siis ole kallista!
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Mustavalkoinen
TPS:n fanikausikortti maksaa 900 mk alakerran päätyyn. Lisäksi yläkertaan on mahdollista ostaa esim. parikortti, joka on hinnaltaan 1800 mk. Ei siis ole kallista!

900 mk:lla 28 runkosarjan peliä ja kun otetaan vielä huomioon että hintaan sisältyy ALV:kin niin huippu edullista. ~32 mk. yhdestä pelistä.

Oman kausarini Hakametsään maksoin viime viikolla ja ei mitään varausmaksua siitä peritä ja Alex jo kertoikin hinnan.
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Ostan ehdottomasti FPS:n kausikortin, nyt 7 kerran peräkkäin. Paikka numero 50 B-katsomossa. Kuuden edellisen kauden aikana en ole onneksi kertaakaan ollut pois matsista. Kortit tuskin tulevat myyntiin, kuin vasta elokuussa ja maksavat varmaankin 800 tai 900.
 

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Espoossa päivystetään ensikin kaudella... tottakai! Mihin sitä seepra raidoistaan pääsee tai jotain siihen suuntaan.

Fanikausikortti päätyyn, 1500mk plus satasen Fan Clubin vuosimaksua... ei mikään törkeän kallis tämäkään...

josko sitten ensi kaudella saisi siitäkin kortista jotain iloakin...? ;)
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Tepsin kausilippu parhaille paikoille maksaa 2800 mk (ennen juhannusta maksettuna). Samalla tuolilla olen istunut Turkuhallin käyttöönotosta lähtien, enkä aio perinnettä katkaista missään olosuhteissa. Kausilippu mulla oli jo aikoinaan Kupittaallakin.

Hintakin on varsin edullinen verrattuna pääkaupunkiseuden tai Tampereen joukkueisiin. Ja vertailun vuoksi: New York Rangersin kausari Madison Square Gardenin parhaille paikoille maksaa 43000 mk, vaikka joukkue on NHL:n huonoimpia.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tottakai hommataan taas kortti B2:n.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös