palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Itse en laittaisi Anttilaa pahakseni. Potentiaalia on helvetisti, jostain syystä se ei vaan ole tullut esiin. Hyvänä päivänä täysin pysäyttämätön kaveri.
Itse en laittaisi Anttilaa pahakseni. Potentiaalia on helvetisti, jostain syystä se ei vaan ole tullut esiin. Hyvänä päivänä täysin pysäyttämätön kaveri.
Varsinkin jos T-73 tosiaan perseillään muualle?
Ei perseillä.
Lähde: on.
Mahtava uutinen. Pääsitkö lypsämään lähteeltäsi infoa muiden pelaajien perse-asioista? Kärmeniemi? Sailio? Syväsalmi?
Meinaakohan Kerho odotella kauden päättymistä ennen kuin jatkosoppareista ilmoitellaan? Pakkohan niitä on muillekin olla kuin T73:lle ja mitään järkevää estettä julkistuksille tuskin on.
Tarkastamatta asiaa mistään totean että Rindellille Häppölä on tuttu kaveri, joten josko Kiva-Harri saa Tonin parhaat puolet esiin.
On se kuule ollut vaikeaa oranssipaita päälläkin. Ensin Alatalo, sitten vielä kylmempi suihku. Ilmeisesti johtoportaassa laskettiin, että juhlakausi vedetään läpi sellaisella kokoonpanolla, että tulosta tulee varmasti. Ei vaan osattu aavistaa, että maailmantalous romahtaa. Mutta sehän oli vain maapallon kosto Rautakorven palkkaamiselle.Joskus tuli muuten sympatiseerattua Kerhoa, mutta jotenkin viime vuosina tuo on kadonnut. Onhan se ihan ymmärrettävää, että kun talous on tiukalla, on toimintakin vähän poukkoilevaa. JHPK on hakenut uutta identiteettiä koko Jalosen jälkeisen ajan ja siihen on mennyt yllättävänkin kauan eikä sitä tunnu kirveelläkän löytyvän.
Onkohan tämä Rindelinkään valinta minkäänlainen jatkumo millekään vai lähdetäänkö hänen myötään kaudella 2010-2011 taas johonkin eri suuntaan kuin mitä Rautakorven kanssa on menty? Viisaammat vastatkoot.
Mitä tulee Harriin valmentajana Jukan jälkeen niin mä en tiedä onko tämä ihan se oikea kysymys muutenkaan. Enemmänkin mä kohdistaisin huomiota siihen mitä tapahtui toimistolla. Tervosen Kalle tuli ja meni - nyt Korpelan Risto on taas puikoissa. Mä luulen että tässä jo palataan siihen että kuka tahansa Kerhoa valmentaakin ymmärtää hyvin selkeästi sen mitä on HPK-lätkä. Joka koutsi valmennusryhmineen säveltää sitten yksityiskohdat omalla tavallaan, mutta isommat linjanvedot tulee nimenomaan Kerholta valmentajalle ja pelaajapolitiikka on sitten tätä linjaa tukevaa.
No ilmeisesti asia on tulkittava niin, että Rautakorpi oli se poikkeus ja nyt palataan taas juurilleen, aivan kuten Sihvonenkin toteaa.
HPK on aina joutunut selviytymään pienemmällä budjetilla kärkisijoille kuin valtaosa vastustajistaan. Pääosin on tietysti pyritty hankkimaan edullisia ja täällä kehittyviä tai parhaaseensa pystyviä kavereita (niinkuin tietysti kaikki). On panostettu aina liiganoususta Jalosen aikaan nuoriin lupauksiin, aina välillä myös ulkomaisiin täällä tähtistatus-pelaajiin tai myöhäisherännäisiin kehittyjiin. Tietysti sekaan on mahtunut valmiita tähti-, runko- ja marginaalipelaajiakin. Sitä en ymmärrä, että miksi HPK:n pitäisi jotenkin satunnaisille seuraajille toiminnastaan tarjota "tolkullinen paketti". Minusta pääasia on, että pelataan liigakiekkoa, menestytään mahdollisimman hyvin resursseihin nähden lyhyellä sekä pitkällä aikavälillä ja että viihdyn katsomossa, kahden edellä mainitun kohdan onnistuminen kuitenkin auttaa kolmatta pääasiaa.Tottakai se mitä tapahtuu toimistolla, on kaikista ratkaisevinta tässä kohdin. HPK:lla on mielestäni kokonaispaketti ollut niin sekava viime vuosina, ettei toiminnasta saa ulkopuolinen oikein mitään tolkkua. Esim. Alatalon jälkeen palkattii täysin eri tyylin (sekä johtamis- että pelitapa) kaveri Rautakorpi. Nyt mennään Rindelillä, jonka yhdistän selkeästi lähemmäs Alataloa kuin Rautakorpea (paremmin asiasta tietävät korjatkoot). Mitä tässä siis oikein haetaan?
HPK on aina joutunut selviytymään pienemmällä budjetilla kärkisijoille kuin valtaosa vastustajistaan. Pääosin on tietysti pyritty hankkimaan edullisia ja täällä kehittyviä tai parhaaseensa pystyviä kavereita (niinkuin tietysti kaikki). On panostettu aina liiganoususta Jalosen aikaan nuoriin lupauksiin, aina välillä myös ulkomaisiin täällä tähtistatus-pelaajiin tai myöhäisherännäisiin kehittyjiin. Tietysti sekaan on mahtunut valmiita tähti-, runko- ja marginaalipelaajiakin. Sitä en ymmärrä, että miksi HPK:n pitäisi jotenkin satunnaisille seuraajille toiminnastaan tarjota "tolkullinen paketti". Minusta pääasia on, että pelataan liigakiekkoa, menestytään mahdollisimman hyvin resursseihin nähden lyhyellä sekä pitkällä aikavälillä ja että viihdyn katsomossa, kahden edellä mainitun kohdan onnistuminen kuitenkin auttaa kolmatta pääasiaa.