Kausi 2005-2006

  • 61 244
  • 209
Tila
Viestiketju on suljettu.

axe

Jäsen
Artsi kirjoitti:
Mikäs muuten on tää juttu keskustelusivujen lopettamisesta? Siihen et vastannut. Itse ainakin kuulun niihin, joiden mielestä nimenomaan keskustelusivut ovat ne seuran nettisivujen parhaat osat. Tuon uutisosion ja tulostiedot saa kyllä tekstiteeveeltäkin ja lehdistä.

Samma här. Tamperelaisjoukkueet alkavat kuitenkin olla viimeisiä linnakkeita, jotka yleensä sallivat virallisilla sivuillaan nämä forumit. Ilveksestä en tiedä, mutta Tapparassa ainakin on katseltu sillä silmällä, että kun muutkin niitä poistavat, niin miksei mekin. Ehkä juuri "kauhun tasapaino" Ilveksen ja Tapparan välillä pitää ne vielä pystyssä?

Tottakai palstojen hyvät puoletkin on huomioitu ja toivottavasti se on edelleen iso syy miksi keskustelun annetaan edelleen käydä. Mutta sitten on se toinen puoli joka kyselee, miten seura voi antaa omilla virallisilla sivuillaan itseensä kohdistua niin rajua kritiikkiä kuin noilla keskustelupalstoilla on. Kuullut näitä vertailuja, että ei Nokiankaan sivuilla Ollilaa nimitellä ties miksi ja haukuta ratkaisuja vähemmän rakentavan kriittisesti jne. Tietysti "normaali" käyttäjä erottaa keskustelupalstaviestin seuran itse tarjoamasta virallisesta informaatiosta, mutta vielä kaikki eivät ole netin suhteen "normaaleja". Joillekin se "vittu me ollaan hävitty tää kausi, ei kannata ostaa kausikorttia" -viesti keskustelupalstalla on samanarvoinen asia kuin etusivulla oleva "Nyt meillä menee lujaa! Osta kissallesikin kausikortti!" -mainostus.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Keyman kirjoitti:
Ei sinne pakistoon tarvita nyt ketään. Kaksi ekaa paria: Grönvall-Mäntylä ja Kauppinen-Puistola on nykyliigassa eliittiä. Kolmospariin sijoittaisin Salmelan ja Halmeen, jotka selviytyvät tehtävästään varmasti kunnialla. Pukalle seitsemännen pakin rooli ja Mäntymaa paikkailemaan loukkaantumisia.

Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että pakisto on varsin kohtuullinen ja mukana on monta kaveria, joista Rautakorpi saa varmasti vielä enemmän tehoja irti. Vahvistuksen pitäisi olla sitten erittäin taitava, jos sinne joku otetaan.

Mutta mitä tulee Pukkaan, niin minusta mies menee Tampere Cupin perusteella ainakin Halmeen ja Kauppisen edelle pelipaikkoja ja -aikoja mietittäessä. Minusta jo viime kaudella Pukan jatkuva arvosteleminen alkoi olla perusteetonta ja nyt syksyllä nähtyjen parin pelin perusteella miehen kiekollinen pelaaminen on ottanut ainakin kaksi askelta eteenpäin ja liikkuminenkin on joutuisampaa.
 
pp,

Huh! Pukka menee Kauppisen edelle? Kyllähän Kauppisella löytyy aivan eri luokan näytöt niin aiemmalta uralta, kuin harjoituspeleissäkin. Puistolan kanssa TreCupin toimivin pakkipari. Halmeella oli kyllä heikko turnaus - toivottavasti vain oli kyse pelityyliin totuttelemisesta.

Ja pakisto tarvii voimaa eikä taitoa. Yksi 190cm senttinen kaveri ja hänkin ruumiinrakenteeltaan "varustehenkari". Maalinedustan luudalle on eniten tilausta, mutta eihän se haittaa jos olisi taitoakin.
 

krobbe

Jäsen
Tää on niin tätä, kaikki puolustajat joiden sukunimi ei ole Pukka, ovat selkeästi parempia kuin Pukka. Tää on trendikästä tälläinen ajatusmalli.

Tampere-Cupin esitysten perusteella en ainkaan minä saa millään ilveellä Kauppista paremmaksi kuin Mikko Pukka.
 
Ei näillä kilometreillä tarvitse matkia teinipoikien mielipiteitä. Riittää ihan kun katsoo kentälle ja muodostaa mielipiteensä sen mukaan. Olen varmasti huomioinut kun Pukka on pelannut hyvin ja yhtälailla kun Pukka on pelannut huonosti.
 

TML

Jäsen
Voimalaituri kirjoitti:
Ei näillä kilometreillä tarvitse matkia teinipoikien mielipiteitä. Riittää ihan kun katsoo kentälle ja muodostaa mielipiteensä sen mukaan. Olen varmasti huomioinut kun Pukka on pelannut hyvin ja yhtälailla kun Pukka on pelannut huonosti.

Pukan vahvuus on se että hän ei koskaan ole täysin huono, eikä koskaan ole loistava. Hän säilyttää sen saman tasonsa kokoajan. Hän on siis tasapaska.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
TML kirjoitti:
Pukan vahvuus on se että hän ei koskaan ole täysin huono, eikä koskaan ole loistava. Hän säilyttää sen saman tasonsa kokoajan. Hän on siis tasapaska.

Mikä ero on huonolla ja paskalla? Jos käytettäisiin vaikkapa numeerisia ilmaisumuotoja, asteikolla yhdestä kymmeneen. Sillä vaan kyselen, kun minusta paska ja huono ovat synonyymejä.

Kauppinen oli TreCupissa välillä niin pyörryksissä, ettei näyttänyt olevan lajistakaan varmuutta. Lisäksi Kauppisen saldoihin voidaan laskea kiekon lahjoittaminen tämän tästä vastustajalle hyökkäyssinisellä. Ennen Tampere Cupia (vieläpä muissa joukkueissa) suoritetut esitykset ovat tässä tapauksessa yhtä merkittäviä kuin Pukan vastaavat Tapparassa. Korostetaan nyt, että en minä tässä Kauppista ole tyrmäämässä. Varmasti miehessä on potentiaalia, mutta minulle jäi miehen TC-otteista kovin epävarma kuva.
 

zappara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Arsenal, Edmonton Oilers
Vielä kun Muistaa että vierellä on toinen hyökkäävä puolustaja(Puistola), voi olla kriittisiä hetkiä Lehdolla, no aika sen näyttää.
 

twins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Älykkäästi pelaava
Todella hasardidyöttöinen oli Kauppinen Cupissa, mutta eiköhän ne Rautakorven alaisuudessa pois jää. Tuskin kuitenkaan Myllykosken viimekauden surkeuteen pystyy kukaan nyky Tapparasta. Odotan Kauppiselta kovia siirtoja hyökkäyspäässä.
 

LANDE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LAHKO!
axe kirjoitti:
Samma här. Tamperelaisjoukkueet alkavat kuitenkin olla viimeisiä linnakkeita, jotka yleensä sallivat virallisilla sivuillaan nämä forumit. Ilveksestä en tiedä, mutta Tapparassa ainakin on katseltu sillä silmällä, että kun muutkin niitä poistavat, niin miksei mekin. Ehkä juuri "kauhun tasapaino" Ilveksen ja Tapparan välillä pitää ne vielä pystyssä?

Tottakai palstojen hyvät puoletkin on huomioitu ja toivottavasti se on edelleen iso syy miksi keskustelun annetaan edelleen käydä. Mutta sitten on se toinen puoli joka kyselee, miten seura voi antaa omilla virallisilla sivuillaan itseensä kohdistua niin rajua kritiikkiä kuin noilla keskustelupalstoilla on. Kuullut näitä vertailuja, että ei Nokiankaan sivuilla Ollilaa nimitellä ties miksi ja haukuta ratkaisuja vähemmän rakentavan kriittisesti jne. Tietysti "normaali" käyttäjä erottaa keskustelupalstaviestin seuran itse tarjoamasta virallisesta informaatiosta, mutta vielä kaikki eivät ole netin suhteen "normaaleja". Joillekin se "vittu me ollaan hävitty tää kausi, ei kannata ostaa kausikorttia" -viesti keskustelupalstalla on samanarvoinen asia kuin etusivulla oleva "Nyt meillä menee lujaa! Osta kissallesikin kausikortti!" -mainostus.

Kerhonkonkin sivuilta valitettavasti sellainen lyötyy. Ei tulis ikävä vaikka se suljettaisiin. Keskusteluntaso ja aiheet on yhtä "korkealla" kuin mtv3:n hockeynight- osiossa.
http://www.hpk.fi/phpBB2/index.php
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös