Oranssit sukat
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho ja Philly
HäSa:n jutussa sanotaan, että kaikki loukkaantuneet ovat jo aika lähellä paluuta tositoimiin. Tuon perusteella kuulostaisi siltä, että Laakkosen comeback nähtäisiin lähempänä liiga-avausta kuin Kerhon kotiavausta. Täällä oli joskus juttua Lakun palaavan peleihin vasta kotiavauksen aikoihin. Itse näen Laakkosen erittäin tärkeänä palasena ensi kauden joukkuetta taitonsa ja juonikkuudensa ansiosta. Lisäksi hän vasta lähenee parasta pelimiehen ikää eikä hänen täysin parasta potentiaalia ole vielä nähty liigassa pitkälti myös loukkaantumisten takia. Ehjä kausi ja 40 pistettä paukkuu varmasti.
Kuortaneen leirille lähti mukaan 2 maalivahtia, 9 puolustajaa ja 17 hyökkääjää:
Teemu Lassila
Mikko Strömberg
Risto Korhonen
Kai Syväsalmi
Harri Tikkanen
Mikko Mäenpää
Tommi Leinonen
Jukka-Pekka Laamanen
Marko Tuulola
Tuukka Mäkelä
Itse sain vain 8 pakkia kasaan, kuka on tämä yhdeksäs? Laitinen?
Tuomas Muhonen
Pasi Salonen
Ville Hämäläinen
Tony Virta
Jari Sailio
Tomi Karlsson
Ville Eskelinen
Steve Kariya
Joonas Kemppainen
Janne Laakkonen
Juha-Pekka Loikas
Ville Viitaluoma
Joonas Vihko
Janne Kolehmainen
Joona Karevaara
Jussi Makkonen
Roni Andersson
Tässäkin on yhtä pelaajaa vaille 6 kentällistä hyökkääjiä, joten eiköhän tuosta vielä ole useampi pelaaja ns. liipaisimella. Aika tiivis ja tasainen nippu tuosta kyllä saadaan sitten kun lopullinen rosteri on kasassa. Itse toivon, että Karevaara breikkaa lopulliseen miehistöön. Ilmeisen pirteä harjoituskausi ollut ja saanut miehekkyyttä otteisiinsa.
Kuortaneen leirille lähti mukaan 2 maalivahtia, 9 puolustajaa ja 17 hyökkääjää:
Teemu Lassila
Mikko Strömberg
Risto Korhonen
Kai Syväsalmi
Harri Tikkanen
Mikko Mäenpää
Tommi Leinonen
Jukka-Pekka Laamanen
Marko Tuulola
Tuukka Mäkelä
Itse sain vain 8 pakkia kasaan, kuka on tämä yhdeksäs? Laitinen?
Tuomas Muhonen
Pasi Salonen
Ville Hämäläinen
Tony Virta
Jari Sailio
Tomi Karlsson
Ville Eskelinen
Steve Kariya
Joonas Kemppainen
Janne Laakkonen
Juha-Pekka Loikas
Ville Viitaluoma
Joonas Vihko
Janne Kolehmainen
Joona Karevaara
Jussi Makkonen
Roni Andersson
Tässäkin on yhtä pelaajaa vaille 6 kentällistä hyökkääjiä, joten eiköhän tuosta vielä ole useampi pelaaja ns. liipaisimella. Aika tiivis ja tasainen nippu tuosta kyllä saadaan sitten kun lopullinen rosteri on kasassa. Itse toivon, että Karevaara breikkaa lopulliseen miehistöön. Ilmeisen pirteä harjoituskausi ollut ja saanut miehekkyyttä otteisiinsa.