Ainakin tuon pettymys osion mä tajuan, sitä paitsi muutoinkin helvetin hienosti tiivistetty nuo epäonnistujat. Ennen kuin kiitetään kaudesta niin lyödään vähän lisää.Ei jaksa vielä mitään analyysia kirjoittaa, koska ette te kummiskaan tajuis mitään...
Pahimmat pettymykst poffeissa olivat Tuulola, Kantor, Virta, Louhi, Kerman, Hussey ja Hirschovits. Kaverit eivät saaneet mitään aikaan. Tuon joukon pirtein oli Virta, mutta ei se muuta sitä faktaa, että hänkin oli pettymys.
Tulevaisuudesta keskustellaan myöhemmin. Kiitos tästä kaudesta Jokerit - loma alkakoon.
- Hirsosta en tiedä mitä kävi. Oli kyllä lopulta pettymys, mutta se johtuu vain siitä, että edellinen kausi oli ehkä liian hyvä. Olisiko se sittenkin niin, että nyt nähtiin Hirson "oikea" taso. Jos ongelmia oli motivaation kanssa (Hifk soppari tms.) niin täysin anteeksiantamatonta. En kuitenkaan uskalla Hirsoa tästä syyttää kun en taustoja tiedä, mutta jos tästä oli kyse niin hän voi huoletta lopettaa puhumisen ammattimaisuudesta.
- Tuuskia en viitsi ruoskia. Oli ihan helvetin hyvä ennen loukkaantumista. Mieleni on rauhallinen, heikkojen otteiden taustalla oli loukkaantuminen tai jopa puolikuntoisena pelaaminen.
- Kantor, Virta, Kerman. Ekana mainittu on hasardi, mutta se tiedettiin. Oli silti huonompi kuin oletin. Virran voi oikeastaan ottaa pois haukkumislistalta. Teki pyyteetöntä työtä, mutta taso ei ole enää kovin korkea, silti ei morkata koska asenne oli kohdillaan. Kerman hävisi kuvista kuin kusi lumeen. Ei pahaa sanottavaa muuten, mutta hänen olisi pitänyt astua esiin useammin kuin sen rysty-kerran.
- Louhi. Tuota pidetään hyvänä asenneäijänä. Mun päässä voi olla vikaa, mutta varmaan koko kauden toitotin sitä, että esitysten perusteella Louhi on se, jonka pitäisi purra tuppea. Mikään ei pleijareissa muuttunut, yksi niitä harvoja pelaajia, joka ei kerta kaikkiaan mulle uppoa. Mahdollisimman pitkälle kiitos tai ainakin moottoritie väliin.
- Hussey. Vaisun oloinen, mutta eipä tuo kyllä saanut paikkaakaan näyttää. Pitäkää hulluna, mutta minusta potentiaalien vahvistus isolla veellä. Täysin väärin peluutettu/hyödynnetty Sheddeniltä.
Joo, kiitos vaan kaudesta. Minä olen 100% taitokiekkodiggari, jolla on vain yksi pahe, Wilm. Jumalauta tuo on vastakohta taitokiekkoilijalle ja silti jätti minuun lähtemättömän vaikutuksen. Kivestä veistetty ruma luupää, jonka luistelu muistuttaa halvaantuneen etanan ja yksijalkaisen gorillan etenemistä. Mietin alkukaudesta miksi ihmeessä tuollainen liikuntakyvytön säkki ylipäänsä roudattiin Jokereihin. Pelit kovenivat aste asteelta, Wilm parani aste asteelta. Lopussa äijä pelasi lähes 25 min per peli, hoiti alivoimat, aloitukset, taklasi ja oli vittumainen, tärkeillä hetkillä laitettiin ylivoimaan, väänsi tahdolla voittomaalin, pelasi oman normaalin ruutunsa eikä mussuttanut. Antakaa mulle ensi kaudeksikin tuollainen kolmossentteri. Itku tulee kun tuo lähtee, vittu että on hieno mies ja osoitus siitä, että ulkomaalainen voi kannattaa palkata kolmossentteriksikin. Suomesta tuon paketin saamiseen tarvittaisiin yli ketjun verran miehiä, eikä riittäisi.