Kaupat, waiverit ja uudet sopimukset 2024–2025

• 556 048
  • 2 131

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Olen yllättynyt, että Reilly Smithillä oli vielä arvoa. Toki Vegasille tuttu pelaaja, vaikka pari kautta nyt muualla viettänytkin. Lähti 26 maalin tekijänä, palaa noin 13 maalin.

No palkanpidätys vähän selittää arvoa.
Kuulostaa nyt omaan korvaan vähän Reilly Smithin aliarvioinnilta. Pystyi tuossa Rangersin roskistulipalossa tuottamaan kuitenkin hyvällä 0,5 ppg -tahdilla tehoja, vaikka on ihan tilastollisestikin ollut tällä kaudella melko epäonninen maalinteossa. Mielestäni hyvä laatulohi tuonne keskiketjuihin, varsinkin kun omaa vielä oikein hyvän track recordin pudotuspeleistä ja on hyvä alivoimapelaaja.

Odotin itse vastineena kakkoskierrosta. En sitten tiedä oliko tuossa Vegasin AHL-kaverissa jotain sisäänleivottua arvoa? No, Rangers tunnetusti repii näistä nuoremmista kaiken irti.

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Jännää, että Kähkönen kiinnostaa edelleen. Ei ole Pohjois-Amerikassa esittänyt oikein mitään. Tällä kaudella AHL:ssäkään ei ole sujunut. Silti kelpasi mestaruutta tavoittelevan joukkueen syvyyteen. Toki ihanteellisesti ei pelaa lainkaan Bobin pelatessa kaikki pelit.

Olin varma, että Kähkösestä tulisi kova maalivahti NHL:ssä 2016 kisojen aikaan. Veskoja on todella vaikea ennustaa.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jännää, että Kähkönen kiinnostaa edelleen. Ei ole Pohjois-Amerikassa esittänyt oikein mitään. Tällä kaudella AHL:ssäkään ei ole sujunut. Silti kelpasi mestaruutta tavoittelevan joukkueen syvyyteen. Toki ihanteellisesti ei pelaa lainkaan Bobin pelatessa kaikki pelit.
Jos Bobrovsky ja Vitek Vanecek loukkaantuu kumpikin, sitten ehkä katsellaan Kähkösen suuntaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Vegasilta taas ihan next level -caphallintaa Smithin tapauksessa. Ei ollut enää varaa pitää jätkää, niin treidataan tekemään pikku kierros, ja naarataan sitten 50% pidätyksellä takaisin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy