Kevin Bahl ja ensi vuoden 1st rounder Calgaryyn.
Kevin Bahl ja ensi vuoden 1st rounder Calgaryyn.
Patrick Kanen paluusta näin huhua. Oikealle laidalle ne vahvistuksia kaipaa. Siksi Tarasenko vois olla toinen pelaaja joka saattas tehdä comebäckin Manhattanille. Ja onhan se markkinoiden suurin kala tietenkin oikea laita eli Reinhart.Raivaako Rangers tällä tilaa esim. Guentzeliin?
No ei kyllä ole huhuttu Rangersin olevan kiinnostunut Kanesta. Ja varmaan vielä vähemmän Tarasenkosta.Patrick Kanen paluusta näin huhua. Oikealle laidalle ne vahvistuksia kaipaa. Siksi Tarasenko vois olla toinen pelaaja joka saattas tehdä comebäckin Manhattanille. Ja onhan se markkinoiden suurin kala tietenkin oikea laita eli Reinhart.
Sharks teki samanlaisen palveluksen Devilsille, kun otti Vanecekin ensi kauden sopparin siirtotakarajalla. Kai se on helpompi poimia noita veteraaneja kokoonpanoon tällä tavalla ilmaiseksi kuin maksaa UFA-markkinoilla ylihintaa ja ennen kaikkea ylipitkiä soppareita, jotta suostuvat pelaamaan NHL:n (tämän hetken) huonoimmassa joukkueessa. Tosin Goodrow tuskin olisi saanut tuollaista sopparia kesällä enää mistään.Hyvin Rangers väisti luodin Goodrown tapauksessa ja aina liigasta löytyy joku GM, joka ottaa näitä arvoltaan negatiivisia sopimuksia kontolleen. Eikä tämä toki vaikuta mitenkään Sharksien tilanteeseen reaalimaailmassa seuraavan kolmen kauden ajan.
Tämäpä just. Kyllähän sitä varmaan kuka vaan valitsisi mieluummin vaikka (esimerkiksi) 3 miljoonan sopimuksen jossain contenderissa, kuin 5 miljoonan sopparin Sharksissa.Sharks teki samanlaisen palveluksen Devilsille, kun otti Vanecekin ensi kauden sopparin siirtotakarajalla. Kai se on helpompi poimia noita veteraaneja kokoonpanoon tällä tavalla ilmaiseksi kuin maksaa UFA-markkinoilla ylihintaa ja ennen kaikkea ylipitkiä soppareita, jotta suostuvat pelaamaan NHL:n (tämän hetken) huonoimmassa joukkueessa. Tosin Goodrow tuskin olisi saanut tuollaista sopparia kesällä enää mistään.
Ei oo paljoa Duboisilla arvoa kun Kuemper tuli ainoastaan takaisinpäin. Kertoo aika paljon pelurista.
Ihan tyytyväinen olen minäkin tuohon treidiin. Saatiin lisää pelimerkkejä, ykköskierroksen varaus sekä nuori pakki rosteriin.Eiköhän tuo Markström <-> -25 1st + Bahl ihan reilu setti ollut. Mukava, että tuo saaga saatiin päätökseen, ja näin Flames-näkökulmasta se, että GM Conroy jatkaa johdonmukaisesti sitä, mitä pitääkin. Kunhan ei sorru mihinkään UFA-aivopieruihin...
Sopimuksessa täysi NMC, eli sai itse valita minne treidataan. Näissä on aina näitä nippeleitä, jotka määrittävät määränpäätä ja hintaa.Luulisi, että tuolla palkanpidätyksellä Calgary olisi saanut vielä edes jonkun 4. kierroksen vuoron. Vaikuttaa, että halvalla sai Devils veskarin. Tuohon hintaan olisi luullut, että muutkin ovat kiinnostuneita.
Vai estikö Markström itse kaupan kauden aikana?Tämän kaupan jälkeen mua ainakin kyrsii! Miten tällaista diiliä ei saatu aikaan jo kauden aikana, jolloin jotain olisi ehkä onnistuttu pelastamaan jo tästä kaudesta? Oliko kaikki kiinni Calgaryn omasta kevään pudotuspelikisan rimpuilusta vai oliko pyynti kesken kauden eri?