Toby Dammit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- New Jersey Devils
Logan Thompson Washingtoniin.
Ei ollut kallista.
Tosiaan Hayesilla vielä 2 vuotta sopparia jäljellä, 7,1 mil per kausi.Näköjään kakkoskierroksen varausvuoro tuli Pittsburghiin mukana. Cap dump siis.
Tuosta palkasta on puolet pidättänyt Flyers. Ei sentään tuolla palkalla tule Pittsburghiin.Tosiaan Hayesilla vielä 2 vuotta sopparia jäljellä, 7,1 mil per kausi.
Kolmen viime kauden pisteet:
21-22: 10+12
22-23: 18+36
23-24: 13+16
Huh mä jo pelkäsin. Ei toi sit niiiin paha ole.Tuosta palkasta on puolet pidättänyt Flyers. Ei sentään tuolla palkalla tule Pittsburghiin.
On se paha tuollaisenaankin, mutta jos tuosta treidaa Ellerin/Acciarin "tieltä" pois, niin hieman helpompi ymmärtää tämä liike. Nyt näyttäytyy omituiselta kakkoskierroksen varausvuorosta huolimatta.Huh mä jo pelkäsin. Ei toi sit niiiin paha ole.
Turha tuosta nyt on vetää hernettä nenään. Ajatuksissani pyöri sellaiset kassarit, jotka ovat Vezinan voittaneet ja pyörivät sen lisäksi toistuvasti kärkisijoilla. Niminä voisi mainta vaikkapa Hellebuyck, Vasilievski, Bobrovski ja Shesterkin. Tuohon porukkaan ei Saros vertaudu, ainakaan vielä. Mulle kyllä sopii jos Juuse saa vielä yhden vaihteen silmään.Siis Saros on ollut neljänä viime vuotena TOP6 Vezinassa, mutta ei ole säännöllisesti sinne yltänyt? Jokainen voi laskea kuinka moni moke on ollut joka vuosi 2020-2024 TOP6:ssa. Saa veikata
Piti oikein googlettaa mikäs mies tämä Cotter oikein on.Eipä ollut Holtzilla paljoa arvoa enää.
Piti oikein googlettaa mikäs mies tämä Cotter oikein on.
Kaipa tässä taustalla on se ettei Holtzilla ollut tulevaisuutta Devilsin kärkiketjuissa ja Cotter on pätevämpi kaveri alaketjuihin ja puolustavaan rooliin?
Mutta kovasti ihmettelen etteikö Holtzilla muka tuon enempää ollut markkinoilla kysyntää? Hitaastihan se on ruotsalaisen NHL-ura lähtenyt käyntiin, mutta onhan siellä kuitenkin välähdyksiä paremmasta nähty ja parempaan suuntaan menty, eikö?
Beck Malenstyn Sabresiin vaihdossa 43. varausvuoroon.
Pitkä lappu matalalla caphitillä vaan kouraan ja sitten kun ei enää pysy vauhdissa mukana niin loukkaantuu sopivasti laukausta blokatessa ja loput sopparista LTIR:llä. Tai sitten tapaa jossain Original Six alumnitapahtumassa Hossan ja saa tältä ihottumatartunnan.Jaahas.. Onhan tuo Tanev toki juuri sitä, mitä lääkäri Leafsille määrää, mutta saas nähdä minkälaiseksi hintalappu kohoaa. Jos nyt siis sopimukseen edes päästään. Tuo vastinehan on ihan yhdentekevä, vaikka menisikin hukkaan.
Malenstyn tuo kyllä sitä mitä Sabresista viime kaudella puuttui. Kovuutta ja osaamista av-peliin, mutta kyllähän kakkoskierros kuulostaa aika kovalta kaverista.
Voisiko @Ferris valaista enemmän tästä kaverista?
Ei tuokaan paskaa hintaa selitä. Tuskin Thompson aseella kuitenkaan uhkasi ja vaati hyväksymään ensimmäisen vastaan tulevan treidin.Vegasin GM:n mukaan oli pyytänyt treidiä, mikä selittää heidän päätöstä myydä Thompson:
Ei tuokaan paskaa hintaa selitä. Tuskin Thompson aseella kuitenkaan uhkasi ja vaati hyväksymään ensimmäisen vastaan tulevan treidin.
Mitä siitä Thompsonista sitten olisi pitänyt maksaa? Eihän tässä muutenkaan veskoilla juuri arvoa ole.Ei tuokaan paskaa hintaa selitä. Tuskin Thompson aseella kuitenkaan uhkasi ja vaati hyväksymään ensimmäisen vastaan tulevan treidin.
Ei tuokaan paskaa hintaa selitä. Tuskin Thompson aseella kuitenkaan uhkasi ja vaati hyväksymään ensimmäisen vastaan tulevan treidin.
En mä käsitä, miten noilla statseilla ja tolla sopimuksella vetävän veskarin arvo on noin alhainen. Ehkä olen väärässä, mutta omaan päähän ei mahdu.Mitä siitä Thompsonista sitten olisi pitänyt maksaa? Eihän tässä muutenkaan veskoilla juuri arvoa ole.