Hienoa, että välillä nähdään näitä täysin älyvapaita treidejä. Vaikka se tuskin Blackhawks-faneja paljoakaan lohduttaa.
Hyvä kauppa Ottawalle, mutta riskinä on, että DeBrincat kävelee kahden vuoden päästä muualle.Millähän todennäköisyydellä tosta seiskavarauksesta tulee 40 maalin kaveri.
Nykyisen diilin päättyessä on RFA joten vaikka ei mitenkään suostuisi tekemään sopimusta niin silti saavat siitä vastineen. Uskon silti DeBrincatin tekevän pitkän diilin Ottawaan.Hyvä kauppa Ottawalle, mutta riskinä on, että DeBrincat kävelee kahden vuoden päästä muualle.
Googlasin Tälläsen tilastosivun ja painotetulla keskiarvolla 37 hyökkääjä- 7. varauksen otannalla tuosta saa sellasen 41 GP 10+14 eli keskimäärin parinkymmenen maalin kavereita. No noi myöhemmät varaukset varmasti kompensoi..Millähän todennäköisyydellä tosta seiskavarauksesta tulee 40 maalin kaveri.
Lieköhän Georgiev "TPS-kasvattina" kuinkakin tuttu pelaaja Coloradon mv-valmentaja Parkkilalle? Ymmärtääkseni Georgiev on harjoitellut kesäisin Suomessa viime vuodet...
Jos nimenomaan Kemellin haluavat, niin tämä treidi olisi kannattanut tehdä vasta silloin, kun kukaan ei ole varannut Kemelliä sijoilla 1-6.Chicagossa yhtenä scouttina ex-Jypi Mikko Luoma. Mahtaisiko olla ihan harkittu siirto tämä ja nappaavat Kemellin tuolla seiskapickillä.
Jos se on Kemell niin 85% todennäköisyydellä.Millähän todennäköisyydellä tosta seiskavarauksesta tulee 40 maalin kaveri.
Tuostahan oli jo pari viikkoa takaperin raporttia että Chicagon ensi kauden ainoa tavoite on olla mahdollisimman paska (eli toisinsanoen tankata Bedardia/Michkovia varten) ja treidata DeBrincat pois, näköjään tapahtui.Mutta koska Berard/Michkov. Toivottavasti eivät saa kumpaakaan.
Jos mitään ymmärrän jääkiekosta, niin ihan reikäpäinen diili. Mitä Blackhawks yrittää, käsittämätöntä touhuilua.
Mikä ajatus Chicagolla oli tuossa Dachin treidaamisessa? Oliko sopimusneuvottelut niin jäissä vai jotain muuta skismaa taustalla? Itse olin siinä ymmärryksessä, että hänen ympärilleen rakennetaan tulevaisuutta.Montreal siis kauppasi Romanovin Islesiin ja 13. varausvuoron, jonka sitten treidasi 66. vuoron kanssa Chicagoon vaihdossa Dachiin. Tuota kautta sitten se sentteri Habseihin, kun Wright ei maistunut.
Dachilla ja Romanovilla siis molemmilla sopimusneuvottelut edessä.
Mikä ajatus Chicagolla oli tuossa Dachin treidaamisessa? Oliko sopimusneuvottelut niin jäissä vai jotain muuta skismaa taustalla? Itse olin siinä ymmärryksessä, että hänen ympärilleen rakennetaan tulevaisuutta.
Tää olisi ollut kyllä toteutuessaan mielenkiintoinen siirto, etenkin kun myös DeAngelonkin on huhuiltu olevan Flyersin kiikarissa. Tähän vielä Tortorella sovittelemaan näitä tappeluita...Georgiev olisi ollut hyvä haku Flyersiin.
Aleksandr Romanovilla on varmaan myös parturikeikka edessä. Ei yllätäs jos Lou Lamoriello ois hommanut Romanovin vaan sen takia että pystyy pakottamaan sen nyt parturiin. ;)Dachilla ja Romanovilla siis molemmilla sopimusneuvottelut edessä.