Niin, paitsi että Kings yritti päästä pleijareihin ja sai vahvistettua joukkuettaan sitä tarkoitusta varten. Ei natsannut tällä kertaa, mutta kyllähän joka kausi n. 15 joukkuetta vahvistaa nykytilannetta tulevaisuuden kustannuksella. Cernakin NHL-potentiaalista ei kyllä ole mitään takeita, että mielestäni tämä kyllä oli Kingsiltä erinomaista asset managementia kokonaisuudessaan.
Itsehän toki olen tavallaan samoilla linjoilla, eli en olisi itse Kingsin GM:nä yrittänyt "hinnalla millä hyvänsä" pleijareihin, tilanteen ollessa se mikä se oli. Kings kuitenkin sai kaksi erinomaista DL-hankintaa käytännössä yhtä B-luokan prospectia vastaan. Ihan helvatin hyvin suoriuduttu, kun kerran joukkuetta oltiin päätetty vahvistaa.
Iggy oli hyvä haku, mutta alunalkaen olin tätä Bishop treidiä vastaan. En siksi, että Cernak olisi A-luokan prospecti, vaan siksi, että Lombardi on tuhonnut viime vuosina koko prospect poolin ja järkevät pickitkin siinä kyljessä.
Totta kai Lombardi yritti työpaikkaansa pelastaa, mutta kyllä omaan silmään oli jo pitkään selvää, ettei kummoista menestystä tällä kaudella ole tulossa.