Mä muuten luotan suhun yhtäpaljo ku Neuvostoliittoon...Daespoo kirjoitti:Totta kai ne saa linkittää kunhan ei varsinaista tussua/nännejä näy.
Anna palaa vaan.
Daespoo kirjoitti:Totta kai ne saa linkittää kunhan ei varsinaista tussua/nännejä näy.
Anna palaa vaan.
Samaa mieltä. Tämän beiben voittajan täytyy olla (ulkonäkökisassa) melko kova pakkaus...(ai niin, painakaa sitä "SKIP THIS AD"-kohtaa, niin meininki paranee oleellisesti)Erkka kirjoitti:Kanavaselailu piti pysäyttää hetkeksi, kun Tanith Belbin oli kaukalossa taitoluistelun merkeissä. Ihan asia kissa ja suht passelin ikäinen (´84 syntynyt).
Mikko78 kirjoitti:
Panzerfaust kirjoitti:Tietysti, jos Ranen vaimo/Kiiran mutsi on luonteeltaan samanlainen nynny kuin siippansa, niin sitten Selänne voi unohtaa jalostusmielessä sen syrjähypyn Kiiran kanssa. Tuomo Ruutu ja Kiira Korpi voisi olla siinä tapauksessa vielä varteenotettava geenipooli.
scholl kirjoitti:Vähän karua tietysti Kiiralle se, ettei kukaan häntä halua ihan noin livenä tavata yhtään romanttisemmassa mielessä, kun Rane väijyy sen verran pahaenteisesti jokaisen miehen mielessä.
scholl kirjoitti:Jos Jortikalla on koskaan tyttäriä, on heillä tilanne tietysti paljon pahempi.
Panzerfaust kirjoitti:Homon kuuloista puhetta. Olen varma, että Kiira on kokenut enemmän iskuyrityksiä kuin 99.9% Suomen 17 vuotiaista tytöistä.
scholl kirjoitti:Täytyy muistaa sekin, että 99,9% kundeista on kaatopaikkajengiä. Niillä ei ole tinkimätöntä luonnetta. Iskisivät vaikka kaivonkantta, jos se heille antaisi.
Sides kirjoitti:Ainakin kaksi jäätanssi sheilaa kohottaa mun,öööh, mieltä, ihqui...
Tatjana Navka
http://www.iceposter.com/catalog/Tatjana_Navka/G77721_Tatjana_Navka_MOUSEPAD.html
http://www.skatesweden.se/Photos/NM2004/NM2004_pictures_JunLadSP.htmlPanzerfaust kirjoitti:Ehkä onkin, mutta ei se Kiira korpea yhtään vähemmän kauniiksi tee.
Joo ei noita schollin läppiä nyt niin kirjaimellisesti kannata ottaakaan. Kyllä minä ainakin antaisin Hassisen Maijalle, vaikka isänsä der Hallipäällikkö J. Hassinen on hämeenlinnalainen versio Jortikasta.sampio kirjoitti:En oikein ymmärrä, kuinka jonkun naisen kauneutta pystyy dissaamaan isän vuoksi. Kannattaisi mennä tutkimuksiin, jos petikaverista assosioi automaattisesti appiukon. Vai onko nämä niitä paljon puhuttuja fantasioita?
sampio kirjoitti:En oikein ymmärrä, kuinka jonkun naisen kauneutta pystyy dissaamaan isän vuoksi. Kannattaisi mennä tutkimuksiin, jos petikaverista assosioi automaattisesti appiukon. Vai onko nämä niitä paljon puhuttuja fantasioita?
koukou kirjoitti:
scholl kirjoitti:Sama pätee Tihonoviin ja Ratko Mladiciin.