Jostain kumman syystä suurin osa hänen faneistaan on teini-ikäisiä poikia sekä vähän vanhempia nuoria miehiä, jotka ovat halukkaita seuraamaan häntä vaikka maailman ääriin. Mutta joo, kovin on viehkeä ilmestys tämä Olivia.Olivia "Livvy" Dunne.
On kyllä uskomattoman kaunis naisvoimistelija!
Paljon puhut asiaa ManUn ketjussa, mutta nyt kyllä puhut paskaa. Vai onko Mikayla Ariel Winterin kadonnut sisko?Ps. Ovat aidot.
Tuskin sentään! :DVai onko Mikayla Ariel Winterin kadonnut sisko?
No ei varmaankaan. Mutta antaisin kyllä Mikaylan ottaa mun vedon räpsällään kiinni. Ainakin unissani.Tuskin sentään! :D
Itsekin saattaisin lämätä längeistä sisään jos pääsisin siitä b-pisteiden välistä ampumaan.No ei varmaankaan. Mutta antaisin kyllä Mikaylan ottaa mun vedon räpsällään kiinni. Ainakin unissani.
Jotenkin surullista kun huippu-urheilijan naisena täytyy pitää tuon näköistä somea saadakseen rahaa urheilua vartenMilja Thureson (@thuresonmilja) • Instagram-kuvat ja -videot Hän on hyvä juoksemaan.
Minä pysyisin varmasti perässä.Jostain kumman syystä Facebook puskee aina välillä Sha'Carri Richardsonin keloja news feediin. Onhan se aika näyttävän ja myös hurjan näköinen nainen. En varmasti pysyis perässä.
Perässä pysyy helposti, mutta karkuun ei kannattaisi juosta.Minä pysyisin varmasti perässä.