Kauniita naisurheilijoita

  • 807 088
  • 1 438

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
MM-kisoja katsoessa kyllä silmät liimautuu Ranska pikakiituriin Christine Arroniin. Gasellimainen, upeat silmät.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä en kyllä ollenkaan ymmärrä tätä Carolina Klüftin hehkutusta. Liian pieni pää, kasvot kuin Frankensteinilla, kalpea kuin haamu. Ei todellakaan ainakaan minun makuuni. Ihan kiva kroppa mutta muuten täysin tusinatavaraa, tai jopa alle sen. MM-kisojen kaunistuksia ovat sen sijaan ainakin USA:n Me'lisa Barber, Italian 3-loikkaaja Simona La Mantia, Venäjän Anna Chicherova (ne sukat...), Venäjän Yelena Isinbayeva. Myös Ranskan Christine Arron tai Jamaikan Shevon Stoddart miellyttivät minun silmääni. Mutta nämä ruotsin ylivaaleat "albiinot" eivät sytytä minua millään tavalla.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Heike Drechsler saa minulta pointsit, vaikka ei enää urheilekaan.

Sillä ruotsalaisella korkeushyppääjällä, Bergqvist tjsp on aika rajut silmäpussit. Sporttilakin pussit melkein kalpenee niiden rinnalla.
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
KPL kirjoitti:
.
Sillä ruotsalaisella korkeushyppääjällä, Bergqvist tjsp on aika rajut silmäpussit.

Noh noh, kyllähän meikäläisen naiset joutuu yötämyöten valvomaan ja urakoimaan ;)

[QUOTE="-OO-]Minä en kyllä ollenkaan ymmärrä tätä Carolina Klüftin hehkutusta[/QUOTE]

Joo, aika tavallisen näköinen ruotsalainen tyttö mielestäni. Tosin naispuoliset kaverini ihmettelevät että miten sen näköinen nainen voi saada Patrick Kristianssonin tapaisia miesystäviä.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Kallurit ovat kyllä melko kauniita. Klüft ihan ok, mutta turhan kalpea. Suomalaisista Halkoaho, Koivula-Krüger, Saarman Bartholdi ja Heidi Hannula ovat ainakin ihan näppärän näköisiä.
 

karizma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mighthy Ducks
Bluesbrother kirjoitti:
No tuossa kuvassa nyt ei näytä niin pahalta mutta juuri äsken televiisiosta päivittelin kuinka tuollainen pullukka pärjää arvokisoissa.

Jessica on vähän paksurunkoinen, mut ei suinkaan läski. Hänet henkilökohtaisesti tuntien voin sanoa että on loistava tyyppi niin ihmisenä kuin pelaajanakin. Punnertaa penkiltä nätisti 60 kiloa.


Oma suosikki suomalais naisurheilija on ehdottomasti uimari, nyttemmin kait ex-uimari, Anu Koivisto. Kelpaa vertailuun ulkomaalaisten kanssa minä päivänä tahansa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
scholl kirjoitti:
Mun mielestä se on erittäin hyvä, että on jenkki. No ei kannata surra. Kyllä sieltä varmaan löytyy kunnon työnsankareitakin, toveriurheilijoita vaikkapa kiinan joukkueesta, joita sinä sitten voit fanittaa.


Se, että ei kritiikittömästi kuolaa kaiken made in American perään ei tarkoita sitä, että kicksit olisi haettava jostain kommunismista.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minun silmiäni kauneudellaan on urheilijoista eniten lumonnut Heli Koivula-Kruger. Valitettavasti ei enää tosin urheile.
Mainitsen myös Mikaela Ingbergin. En sen takia,että olisi nyt erityisen kaunis,vaikka nätti onkin. Mutta sen takia,että hänen luonteensa viehättää minua,ehkä kaikista eniten näistä urheilijoista. Hän on aina niin iloinen ja hymyilevä.

Taitoluistelua on mukava seurata. Ei sen takia,että olisi järin kiinnostavaa. Vaan sen takia,että siinä niitä kauniita naisia kauniissa vaatteissa vasta onkin.
 

scholl

Jäsen
Kun ei kaikkia viitsi alkaa polkemaan niin nostetaan olympiakisojen kunniaksi tämä ketju ylös. Naislajeja ei ole vielä niin hirveästi ollut, mutta muutama sympaattisennäköinen nainen on näkynyt. En sanoisi kaunis, mutta sympaattinen.

- Naisten lumilautailussa yksi jenkeistä taisi olla ihan ok
- Isinbajevan lisäksi venäjällä on toinenkin sympaattinen naisurheilija eli Julia Tchepalova
- Uschi Disl (menestymiset ja epäonnistumisetkin voi tehdä hymyssä suin)
- Susi Erdmann
- kumparelaskija Kari Traasia ei kai saa unohtaa. Onhan hän seksikuvissakin esiintynyt
- joku saksalainen piti vielä mainita, mutta unohdin kenet. Niin Anni Friesingerhän se oli. Pikaluisteluhaalari on ihan jees naisvartalolla

Palataan aiheeseen, kun aihetta tulee.

EDIT:

Maastohiihtäjistä unohtui mainita Steffi Böhler
 
Viimeksi muokattu:

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt olympialaisissa kannattaa seurata naisten pikaluistelua ja Saksan Anni Friesingeriä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Laitakaupungin raakkuja!

Pate kirjoitti:
Helen Resor jenkkien jääkiekkojoukkueesta.

Niin, en malta olla sanomatta, että tuo nainen näyttää ihan crackiä vetäneeltä laitakaupungin jannuttarelta, eikä suinkaan miltään sellaiselta, joka putoaisi itseni kaltaisen, laadukkaan naismaun omaavaan asiantuntijaan.

On täysin käsittämätöntä, että tälläistä ilmiselvän nyrppääjän näköistä hirveraatoa edes esitellään tässä ketjussa.

Toista se on kuulkaas siinä naapurimaassa, josta löytyy mm. megaraksu ja kaikkien asiantuntijoiden suosikkijannutar, elikkäs Meghan Agosta.

Ja speksejä, sekä muuta aiheeseen liittyvää mm. täältä: http://www.hockeycanada.ca/multimedia/e/teams/womens/olympics/2006/i/profiles/agosta.jpg

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Pakko tässä peesailla monia ja todeta, että kyllä Halkoahon Johannan rusketus ja satumainen kroppa ovat tehdeet todella vaikutuksen.

Ja näytti olevan myös eilen taitoluistelussa Torinossa muutamia aika kivoja aasialaisia tyttöjä, nam.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Tuo Helen Resor näyttää kyllä niitä lesbolta kuin olla ja voi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös