Niitä ravihevosen läppiä vois vähä hellittää.
Paha sanoa, mikä Huttusen lähde tai kuka tämä pelaaja on. Mutta se on ihan varma, että joukkueen sisällä mielipiteitä on varmasti monia riippuen keneltä kysyy. Asia ei ole siis niin mustavalkoinen vaikka TPS:stä kyse, että joku on aivan perseestä ja joku jumala. Ihmiset näkee asioita eritavalla ja sitten on myös erilaisia motivaatioita jakaa tietoa. Jotkut värittää asioita, jotkut väheksyy ja kaikki ei tiedä kaikkea.
Mutta se huomionpantava, että
@HC Hetu n kommentit ovat konkreettisia kommentteja jotka ilmeisen suoraan lainattu pelaajan suusta. Kun Huttusen twiitit tuntuu olevan enemmän tai vähemmän jonkun kommenteistä itse vedettyjä johtopäätöksiä ilman ensikäden tietoa. Tästä syystä uskon, että Huttusen jutuissa totuudensiemen, mutta osa jutuista on itse vedettyjä vääriä johtopäätöksiä.
Mutta mielestäni huolestuttavinta on toi valmentajien keskinäinen sotkeentuminen. Tästä syystä varmaan Ahokas on joutunut ensisijaisesti syntipukiksi. Mutta jos tuohon ei puututa niin ensikaudella riski, että tulee isoja riitoja.
Itse saan tuosta kiinni, että fysiikkavalmennukseen ei olla oltu tyytyväisiä. Oli syy sitten mikä on ja valmentajien kesken ollut ristiriitaa miten tehdään. Urama muistaakseni sanoi, että kesken kauden urheilujohdonkin toimesta tähän pyrittiin puuttua. Muttei onnistuttu. Ja Holma taisi Miettisen julkaisussa todeta, että jälkipuinnissa löydetty syvempiäkin haasteita. Tämä voisi liitty kuntovalmennukseen ja valmentajien sisäiseen ristiriitaan. Voi olla, että todettu että Ahokkas ja Moisanen ei sovi enää menneen kauden jälkeen samaan vaihtoaitioon. Ja Ahokkaan on annettu mennä, kun Moisanen haluttu pitää. Toivottavasti vain pidetään huoli, ettei homma eskaloidu Miettisen ja Moisasen kanssa. Voisi kuvitella, että muutoksena tehdään ettei Moisanen ole penkin takana pelissä. Tämä kapaple olikin sitten omaa spekulointia.