Nyt se on sitten virallista..."Capo" SaiPaan: http://www.saipa.fi/page.php?id=18&article_id=1457&category_id=4 Aika ristiriitaiset tunteet. Liekkö odotukset korkeammalla = kunnon vahvistus. No ans miehen näyttää.
Nyt se on sitten virallista..."Capo" SaiPaan: http://www.saipa.fi/page.php?id=18&article_id=1457&category_id=4 Aika ristiriitaiset tunteet. Liekkö odotukset korkeammalla = kunnon vahvistus. No ans miehen näyttää.
No jaa. Antti Nyrhinen kuitenkin siirtyy vastakkaiseen suuntaan samojen sivujen mukaan.
Onko tämä huhu jossain nyt jo vahvistettu?
"NYRHINEN ANTTI 200900005550 29.1.2010 LIIGA-SAIPA OY KIEKKO-VANTAA HOCKEY OY ERO MYÖNNETTY ILMAN OIKEUKSIA KASVATTAJAKORVAUKSEEN"Onko tämä huhu jossain nyt jo vahvistettu?
Seikola ja Mäenpää kun on jo tässä mainittu, niin itse olen sitä mieltä, että SaiPa tarvitsisi ennemmin pakin, joka osaa pelata enemmän puolustusalueella.
Vaikka itsekään en ihan täysin tätä sulata niin kysehän on puhtaasti täsmähankinnasta Jokilan sairasloman pitenemisen myötä. Uskoisin, että Grünniä ei missään nimessä olisi muuten tänne kärrätty.En nyt täysin tyrmää vielä, mutta ei aivan sitä, mitä olen tässä pyöritellyt.
Helvetti, jos jompikumpi näistä EHT-tason puolustajista jostain eriskummallisesta syystä eksyisi Lappeenrantaan, niin eipä olisi varaa valittaa yhtään.
Itse olen nähnyt Capon pelaavan tällä kaudella n. 15 pelissä. Alkukaudella herra dominoi Jaskon tavoin Lohen peliä ja kumarsi melkein joka matsissa palkintoja. Syksyn loputtua sihti ja tahtikin hävisi harmauteen, mistä syystä osittain joutui alempiin ketjuihin. Pisteputkikin katkesi. En tiedä paljonko Ahola vielä pisti koppilisää, mutta ylöspäin käyrä kaartoi vasta tammikuun puolivälissä. Keskiviikkona Capo alkoi olla jo alkusyksyn fiiliksissä. Teki mm. näyttävän rankkarimaalin - veskarille ei annettu mitään mahkuja.Sitten tämä SaiPan hankinta. Capo Grunn edustaa sellaista pelaajatyyppiä, joiden hankkimisen oletin olevan takavuosien askareita. Hyvä, pirteä pörrääjä mallia Tuomas Reijonen, mutta käsiä on löytynyt tasan sen yhden kauden ensimmäisellä neljänneksellä IFK:ssa, kun johti tovin liigan pistepörssiäkin.
Ja okei, JYPissä oli joukkueensa paras maalintekijä kaudella 2005-2006.. En nyt täysin tyrmää vielä, mutta ei aivan sitä, mitä olen tässä pyöritellyt.
Tietty jos Lippojoki jää, niin ottaako hän sitten Nyrhisen paikan? No, toiv. ei, vaan olisi jatkossakin varapuolustaja.
Juu, aivan.Toivottavasti ei ota Nyrhisen paikkaa? No eikös se Nyrhinen juurikin ollut se varapuolustaja. Mieshän pelasi viime aikoina ainoastaan silloin kun joku oli sivussa tai jollekin annettiin huilia.
Lippojoesta tosiaan ei taida olla ihan vastuumieheksi vielä ainakaan, joten hyvä olisi jos toimisi lähinnä varamiehenä. Joten puolustuksen vahvistusta odotellessa.