Kauden avajaistervehdys

  • 5 681
  • 34

tuomas nyholm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulla ei ole suosikkojoukkuetta.
Tervehdys, rakkaat ystävät.

Tahdon omasta puolestani toivottaa jokaiselle Jatkoaikaa seuraavalle kiekkoniilolle onnea ja menestystä tulevalle SM-liigakaudelle. Olkoon joukkueesi menestyvä ja saavuttakoon se paljon voittoja.

Oletan aktiivisen kirjoituskesän perusteella, että odotettavissa on lämminhenkinen kiekkokausi myös täällä internetin ihmeellisessä maailmassa.

Halitaan kun tavataan,
Tuomas Nyholm
 

Carlos

Jäsen
Omasta puolestani vain kiitoksia kovasti ja sitä samaa sinne! Olkoon kautemme mielenkiintoinen ja tasainen, sekä asiantuntevilla kolumneilla täytetty. :-)

Ystävällisin terveisin,

Carlos
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Yhdyn edellisiin puhujiin! Olkoon tänään alkanut kausi jännittävä ja tapahtumarikas. Rauha maassa ja kirjoittajilla hyvä tahto, niin Jatkoajassa kuin lehtitaloissa. :-)
 

tepsifani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti VIHANNESKAAPPI
mox box hyvä,veikkaajan lukeminen on yhtä tervetullut idea, kuin
perhe nyholmit vetäisivät päivälehdessään kiekkokoulua.

Milloin koulu alkaa? :D

Edit: tuota en siis tarkoittanut v..ttuiluna. Ihan hienoa, että kirjoitat tänne omalla nimelläsi, vaikka sinua haukkuvat piileskelevät nimimerkkien takana.
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Olen vähän pettynyt, että Brewerin johtama IFK-rintama, jolla aina on paljon sanottavaa Nyholmin jutuista ei avaa sanaista arkkuaan nyt kun kiekkotoimittaja tänne ilmestyi. Carlos sentään oli piristävä poikkeus.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Mielelläni kuulisin mitä olet Tuomas mieltä IFK-Jokerit ottelun nujakoinneista, eli Vopatin ja Terranin hanskaamisista ja Saarisen huitomisesta. Entä tapaus Mäkiaho? Menivätkö tuomareiden tuomiot ja jälkeenpäin langetetut pelikiellot oikein?
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Mikäs karju tämä TH on, joka toivottelee kauden avausta liki viikko SM-liigan avauksen jälkeen ?

Edit 1 Piti sanomani TN, sekoitin nimen erääseen pelaajana "kunnostautuneeseen" karjuun
 

theref

Jäsen
Mikäs karju tämä Q on, joka ei ole kalenteria viime aikoina ilmeisesti paljoa seuraillut?
Saa katsella sitä viestin kirjoituspäivämäärää ennen kuin alkaa kommentoimaan negatiivisessa mielessä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kiitoksia terveisistäsi Tuomas.

Tämä oli toinen viestisi ja ensimmäisessä viestissäsi kysyit voitko tulla IFK-fanien epäviralliseen "tapaamiseen" viime kauden viimeisen kotiottelun yhteydessä (IFK-HPK), joka tapahtui 5 pennissä. Missä olit? Olisit vaan rohkeasti tullut. Ei kukaan olisi sinua syönyt. Minä en kyllä halaa, jos tavataan. Lupaan kyllä kätellä...

Ystävällisin terveisin,
Punaiset_lasit
 

tuomas nyholm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulla ei ole suosikkojoukkuetta.
Parahin punaiset_lasit,

olisin kyllä tullut paikalle, mutta silloin minulla oli palaveri omaan, melko pieneen ystäväpiiriini kuuluvien opposition edustajien kesken. Heittelimme tikkaa kellarissa ja kuvittelimme osuvamme ilkeiden jatkoaikalaisten autojen renkaisiin.

Yritän tietenkin päästä paikalle ensi kerralla, jos sellainen tulee.

Kättelemisiin,
Tuomas
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti tuomas nyholm
Parahin punaiset_lasit,

olisin kyllä tullut paikalle, mutta silloin minulla oli palaveri omaan, melko pieneen ystäväpiiriini kuuluvien opposition edustajien kesken. Heittelimme tikkaa kellarissa ja kuvittelimme osuvamme ilkeiden jatkoaikalaisten autojen renkaisiin.

Yritän tietenkin päästä paikalle ensi kerralla, jos sellainen tulee.

Kättelemisiin,
Tuomas

=D tää on kyllä täys läppä koko jätkä
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti InSideHockey
Mikä todistaa että kyseessä on T Nyholm?

Mikä todistaa, että sinä olet InSideHockey? Siis kyllähän TN:n profiili jo antaa ymmärtää, että kyseessä tosiaan on oikea Nyholm.

Tai toisaalta onhan Nyholmilla täällä niin paljon punapaitaisia ystäviä, että joku on voinut luoda tuollaisen henkilöllisyyden itselleen ihan vitsinä. Jos kyseessä kuitenkin olisi vitsi, olisi pilailija varmasti käyttänyt nimimerkkiä jo aikaisemmin, kun kerran tuo Nyholmin nimellä on jatkoaikaan rekisteröidytty jo aikoja sitten.
 

tuomas nyholm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulla ei ole suosikkojoukkuetta.
Hyvä InSideHockey,

todistan henkilöllisyyteni:

Kukaan muu kuin Tuomas Nyholm ei voi tietää, että hänen maineikas Timo-isänsä avasi Jouni Mattilan äidille oven alasti vuonna 1987. Kaikkia hävetti - paitsi Timoa.

Toki tämän tarinan kirjoittaja voisi olla myös Mattilan Jounin äiti. Olen kuitenkin aika varma, ettei hän kirjoittele Jatkoaikaan.

Lisäksi mainittakoon, että Timo soitti Rolling Stonesin lämmittelijäyhtyeessä rumpuja, kun yhtye kävi Suomessa vuosikymmeniä sitten.

Perheterveisin,
Tuomas Nyholm
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Kirjoittajat,

herra Nyholm esiintyy sentään tässä foorumissa omalla nimellään, eikä käytä nimimerkkiä mollatakseen / leveilläkseen, kuten muutama toimittaja täällä tekee. Ei aina tarvita typeriä roolileikkejä tai "kahta persoonallisuutta". Sanottavansa voi sanoa omallakin, tunnistettavalla nimellään.

Oma nimimerkkini ja oikea nimeni ovat kaikkien nähtävillä jos haluaa kaivata ja jos kritisoin jotain, voin siitä myös kantaa sen vastuun mitä pitää. Näin eivät kaikki täällä tee, valitettavasti. Tosin, oikeaksi toimittajaksi minua ei voi kukaan kuvitellakaan.

Odotan innolla sitä hetkeä, kun taas hallilla kohtaan erään näistä nimimerkkejä käyttävistä "toimittajista", jotka tekevät em. asioita, rakastan tuota vaivautunutta katsetta jonka saan osakseni, koska hän tietää että tiedän *ilkeä hymiö*.

Lupaan itse jatkaa huonoksi toteamallani linjalla ja jatkaa fighter-stoorien tekemistä ja siinä välissä ampiaispesää tahallani välillä sohaisten, joka asiassa.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Ne, jotka kirjoittavat omalla nimellään ansaitsevat hatunnoston, sillä näin he samalla pitäytyvät kirjoittamaansa henkilökohtaisesti. Nimimerkin takaa maailman menoa kommentoivat saattavat sallia virtuaalihahmolleen kaikenlaisia vapauksia, jotka eivät tulisi mieleenkään omalla nimellä kirjoitettaessa. Tervetuloa vaan ja hyvää kiekkokautta Turustakin.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Joko olet Tuomas käynyt ilmoittautumassa Jatkoajan yhteiselle risteilylle. Menemällä sinne voit paikata sitä mokaa, ettet osallistunut IFK-tapaamiseen viime keväänä. Ota Turusta vielä Liesimäki mukaan hyttikaveriksi. :D
 

JanJ

Jäsen
Eihän sitä uskalla halia, kun se niin pistävästi katsoo Draculaksi pukeutuneena. Olkoonkin, että massaa on vain 65-70 kiloa :D
 

tuomas nyholm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulla ei ole suosikkojoukkuetta.
Parahin JanJ,

elopainoa on kertynyt melkein 74 kiloa. Olen kokoisekseni aivan kammottavan vahva - siitä kertoo ylen väkevä penkkitulokseni: 92,5 kiloa. Näiden numeroiden edessä on syvässä kyykyssä yksi jos toinenkin marakatti.

Pitkät takit ovat trendikkäitä, ja katseen pistävyys menee silmäpussien piikkiin; elän Yhdysvaltain itärannikon ajassa, koska jetlag on myös trendikästä.

tepsifanille tiedoksi: halisaldo on edelleen nolla, mutta toisaalta: eipä ole tullut turpaankaan. Odotan molempien tilastojen muuttuvan ennen pudotuspelien alkamista.

Talviterveisin,
Tuomas Nyholm
 

tepsifani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti tuomas nyholm
tepsifanille tiedoksi: halisaldo on edelleen nolla, mutta toisaalta: eipä ole tullut turpaankaan. Odotan molempien tilastojen muuttuvan ennen pudotuspelien alkamista.

Pidä meidät ajan tasalla molempien tilastojen karttumisesta. Tästä saadaan vielä yhtä hauska seurattava tilasto kuin Kempesin vapaaseen keskusteluun aloittama vertailu Vihko&Hirso vs. Turunen&Vertala

ps. onko tuo 92,5 kg ihan läppä vai fakta? jos tuo on totta, niin joko Pena on tarjonnut sulle tryout-mahdollisuutta? :D
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti tepsifani
ps. onko tuo 92,5 kg ihan läppä vai fakta? jos tuo on totta, niin joko Pena on tarjonnut sulle tryout-mahdollisuutta? :D

Penkkitulos kyllä on varsin kunnioitettava (vaikka nostin saman jo 17-vuotiaana, tosin "hiukan" suuremmalla omapainolla :-)), mutta siltikin Hra Nyholmin elopaino on liian suuri. Meillä on käyttöä vain NH-kaliiperin miehille, eli sarjassamme alle 50kg. Sen lisäksi kaverin täytyy olla sekä mukava, että kädetön, tai vähintään puukäsi. En sitten tiedä miten Nyholm täyttää nämä jälkimmäiset kriteerit?
 

tuomas nyholm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulla ei ole suosikkojoukkuetta.
Hyvä tepsifani,

92,5 kg oli tietenkin härskiä liioittelua. Pakko yrittää hankkia feimiä jollain konstilla. Oikea penkkitulos on toki +85, mutta mulla on sustakuuri menossa ja ryssäfemmat kaverin autossa tullissa. Eli kohta ollaan lukemassa 92,5, ja siihen loppuu se vittuilu.

Kaiken tämän lisäksi olen erittäin iloinen siitä, että aloittamani viestiketju alkaa vihdoinkin saada tuulta purjeisiinsa.

Penkkiterveisin,
Tuomas Nyholm
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti tuomas nyholm
Oikea penkkitulos on toki +85, mutta mulla on sustakuuri menossa ja ryssäfemmat kaverin autossa tullissa. Eli kohta ollaan lukemassa 92,5, ja siihen loppuu se vittuilu.

Pöh! Kaikki luuhimmelit täällä sitten suutaan soittavatkin. Aina, kun meikäläinen penkiltä liikahtaa, nousee 140 kiloa suorille jaloille. Täällä mainituilla painoilla kannattaa noita rautoja pitää mukanaan, ettei kevyt talvinen tuuli vie vastentahtoisesti naapurikunnan puolelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös