Kauden 2016–2017 kick-off – liveseuranta

  • 24 933
  • 182
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Antakaa mun arvata. Lawson, Cornet, Keränen, Palve, Tulupov, Turtiainen ja Kapanen ja viimeiseen jätän vielä takinkääntömahdollisuuden. Onneks on siipiä.

Edit, Jahans samaan aikaan tulikin jotain tietoa, mistä mulla ei ole vielä tietoa.
 

Ralph

Jäsen
Antakaa mun arvata. Lawson, Cornet, Keränen, Palve, Tulupov, Turtiainen ja Kapanen ja viimeiseen jätän vielä takinkääntömahdollisuuden. Onneks on siipiä.
Kapanen tosiaan jäi tulematta. Tai Puustinen tai kukaan muukaan kovan profiilin hankinta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Siis kai sieltä nyt joku nimi vielä tulee vai oliko se tässä nyt sitten?
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Huuhkajat
Jos nimet ovat tässä niin aivan uskomaton pettymys. Paikan päällä ei ole julkistettu vielä mitään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Lalli oli kuuleman mukaan tarjonnut itseään ensiksi Tepsiin, mutta siellä ei oltu palkkapyyntöön suostuttu. Ei tartte tulla enää koskaan mun Kerhoon.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Onko nyt sitten niin, että sentterit ovat Manninen-Paajanen-Palve-Sillanpää?
 

Transsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aivan mielisairas pettymys. Ei näillä nimillä saa kyllä kiimaa ensi kautta ajatellen. Ei ole yhtäkään pelaajaa joka voisi nimellään vetää väkeä halliin. Ehkä tästä toipuu kun kausi lähestyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös