^No voi jumalauta, sovitaan sitten, ettei laiteta enää mitään videoita tänne.
Itse en laske maalin sisältä torjuttuja vetoja torjunnoiksi.
Onko heittää jotain todistetta, että kiekko varmasti oli maalissa?
Yläkameran kuva. Säännöt voi sanoa ihan mitä lystää, mutta maalissa se kiekko oli. Turha tästä enempää on jauhamista jatkaa, itse en vain noteeraa kyseistä temppua torjunnaksi.
Yläkameran kuva. Säännöt voi sanoa ihan mitä lystää, mutta maalissa se kiekko oli. Turha tästä enempää on jauhamista jatkaa, itse en vain noteeraa kyseistä temppua torjunnaksi.
Lundgvistin torjunta kyllä pesee helposti tuon Jimmyn torjunnan, ei kahta sanaa siinä. Toinen loistava refleksitorjuta, kun taas toisessa veskari mukana koko tilanteen ajan ja venyttää hanskan eteen.
Sun mielestä Suomi ei myöskään voittanut USA:ta mm-kisoissa sillon ku kiekko lyötiin verkon läpi maaliin? Eihän verkon läpi voi tehdä maalia.
Tootoo siirtää Lukko-Larsenia vähän laitaan: Jordin Tootoo BIG hit on Philip Larsen, Jan 22nd 2013 - YouTube
Marian Gaborik goal 23 Jan 2013 Boston Bruins vs NY Rangers NHL Hockey - YouTube
Gaborikin ensimmäinen viime yöltä. Kattokaa tuota Richardsin syöttöä keskialueella.
Marian Gaborik goal 23 Jan 2013 Boston Bruins vs NY Rangers NHL Hockey - YouTube
Gaborikin ensimmäinen viime yöltä. Kattokaa tuota Richardsin syöttöä keskialueella.
San Jose - Oilers ottelusta voi huoletta laittaa kauden maalien listalle tämän Marleaun illan toisen maalin. Komea ylivoimakuvio, jossa juoksutetaan Oilers nelikkoa sinne sun tänne.
Datsyuk Pass Over 2 Defenders to Bertuzzi - YouTubeJa mitäs sen jälkeen sitten tapahtuukaan?