Kauden 2012-2013 hienoimmat maalit, taklaukset, torjunnat jne.

  • 127 934
  • 274

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
^No voi jumalauta, sovitaan sitten, ettei laiteta enää mitään videoita tänne.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Onko heittää jotain todistetta, että kiekko varmasti oli maalissa?

Yläkameran kuva. Säännöt voi sanoa ihan mitä lystää, mutta maalissa se kiekko oli. Turha tästä enempää on jauhamista jatkaa, itse en vain noteeraa kyseistä temppua torjunnaksi.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Yläkameran kuva. Säännöt voi sanoa ihan mitä lystää, mutta maalissa se kiekko oli. Turha tästä enempää on jauhamista jatkaa, itse en vain noteeraa kyseistä temppua torjunnaksi.

No siinä kuvassahan kiekkoa ei näy ja "yläkameran kuva" on muutenkin yläviistosta kuvattu.

Jonkinmoiset sensorit olisivat kyllä hyvät olemassa, niin vältyttäisiin kaikilta epäselviltä tilanteilta.
 
Yläkameran kuva. Säännöt voi sanoa ihan mitä lystää, mutta maalissa se kiekko oli. Turha tästä enempää on jauhamista jatkaa, itse en vain noteeraa kyseistä temppua torjunnaksi.

Sun mielestä Suomi ei myöskään voittanut USA:ta mm-kisoissa sillon ku kiekko lyötiin verkon läpi maaliin? Eihän verkon läpi voi tehdä maalia.

Lundgvistin torjunta kyllä pesee helposti tuon Jimmyn torjunnan, ei kahta sanaa siinä. Toinen loistava refleksitorjuta, kun taas toisessa veskari mukana koko tilanteen ajan ja venyttää hanskan eteen.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Lundgvistin torjunta kyllä pesee helposti tuon Jimmyn torjunnan, ei kahta sanaa siinä. Toinen loistava refleksitorjuta, kun taas toisessa veskari mukana koko tilanteen ajan ja venyttää hanskan eteen.

En minä tuohon Howardin torjuntaan edes verrannut, joten turhaan sitä minua varten oikein alleviivaat.

Sun mielestä Suomi ei myöskään voittanut USA:ta mm-kisoissa sillon ku kiekko lyötiin verkon läpi maaliin? Eihän verkon läpi voi tehdä maalia.

Samanlainen farssihan sekin oli.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
ITT: "Mun joukkueen pelaajan hieno suoritus oli hienompi kun sun joukkueen pelaajan suoritus! Eipäs! Olipas! Eipäs, sun oli ihan tyhmä!"
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Marian Gaborik goal 23 Jan 2013 Boston Bruins vs NY Rangers NHL Hockey - YouTube

Gaborikin ensimmäinen viime yöltä. Kattokaa tuota Richardsin syöttöä keskialueella.

Se on helpon näköistä kun sen osaa. Pari hyvää yksittäistä suoritusta josta muodostuu ehkä komein maaliin johtanut tiimityöskentely tältä kaudella. Pakin pitkähkö syöttö, kova ja suoraan lapaan -> todella pehmeä siirto laitaan jossa ollaan vauhdissa oikeaan aikaan -> maalille josta löytyy todella kliinisen maalintekijän kädet.

Hienoja suorituksia kaikki. Komea maali.
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Olin tulossa linkittämään samaa maalia. Käsittämättömän komea kombinaatio!
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Tuo on aivan uskomaton maali. Neljä aivan huikaisevaa suoritusta peräkkäin. Pakki-pakki-sentteri-laituri ei ole ainoa variaatio omista lähtemiseen silloin kun palikat ovat kunnossa.

Yksi hienoimmista maaleista mitä olen nähnyt pitkään aikaan.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Huikea on kyllä Rangersin maali ja etenkin tuo Richardsin jatko Nashille!

San Jose - Oilers ottelusta voi huoletta laittaa kauden maalien listalle tämän Marleaun illan toisen maalin. Komea ylivoimakuvio, jossa juoksutetaan Oilers nelikkoa sinne sun tänne.
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
San Jose - Oilers ottelusta voi huoletta laittaa kauden maalien listalle tämän Marleaun illan toisen maalin. Komea ylivoimakuvio, jossa juoksutetaan Oilers nelikkoa sinne sun tänne.

Tästä on muuten Jonathan Willisin tekemänä ihan step-by-step tyyppinen kuvaus siitä mikä meni pieleen. How not to kill a penalty
Kyllähän se viime kädessä Petrellin piikkiin aika vahvasti meni vaikka muutkin kyllä säntäilivät turhaan.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Rask torjuu pisteen Bruinsille

Juuri oikean korkuinen veto Nashilta, mutta ei riitä.

Allekirjoittaneeseen ei nuo desperation-hanskakopit oikein iske, omaan silmääni kyse on aina enneminkin hyökkääjän huonosta viimeistelystä kuin maalivahdin loistamisesta.
 

Ralph

Jäsen
NHL VideoCenter

Matt Duchene ajaa nopeudella maalille ja puikoista sisään. Melkein kuin sitä normaalia Duchenea, ehkä yhden harhautuksen olisi voinut lisätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös