Kuka se yksi sälli oli, joka vuosi sitten syksyllä pelasi pari matsia IFK:ssa, kun Simo haki nöyryyttä ja motivaatiota Mestiksestä? Hirsohan istutettiin miehen toiselle laidalle ja oliko toisella miikka tuomainen. En erityisemmin kaipaile tyyppiä, kun ei nimikään ole jäänyt mieleen, mutta "XX on pelannut IFK:ssa ennenkin" ja siis Nybarin logiikan mukaan täydellinen stuntti. Laitetaan varmuuden vuoksi suoraan ykkösketjuun, niin on parhaat onnistumisen edellytykset, kun on parhaat laituritkin.
Eli huomenna tulee tiedote ja seuraava olkoon sitten huono ja täysin mielikuvituspohjainen heitto: Joko Josef Strakan mailat on nähty Nordiksella?
Olisi kyllä todella mielenkiintoinen hankinta, sillä kyseinen pelaaja on ottanut painoa lisää aika ronskisti viime vuosina. Paino on noussu 88-kilosta tämän kauden 104-kiloon, joka ei varmasti meidän luisteluliigassa ole mikään hyvä juttu. Taitoahan kaverilla kyllä on, mutta eikö tuo hitaus nimenomaan ole ollut teillä ongelmana, joten siihen tästä kaverista ei varmasti ole mitään apua.
Kousa saanut kenkää Torpedosta ja vapaalla jalalla. Kelpaisi enemmän kuin hyvin tänne!
Asiasta kertoo: Torpedon kotisivut
Kelpaisi kyllä, mutta ei hänkään tätä laivaa paikkaisi, koska Kousa tarvitsee hyvän pelitavan siinä kuin muutkin pelaajat. Mutta siinä olisi se puuttuva kiekollinen pakki joukkueeseen.
Ei Kousa tätä kautta yksin kääntäisi, mutta ensi kautta ajatellen ehdottomasti takaisin tänne ja heti! Kousa ja KJ takaisin ja kerran sillä PW:lläkään ei ole kovin hyvin mennyt niin hänkin takaisin vaan alkaa olemaan mestaruusjengin palasia takaisin täällä :D
Uskaltaako tätä tänne edes tappouhkausten pelossa laittaa, mutta itseäni hieman mietityttää - kuten jo huhuketjussakin pohdin - onko Hifkille tulossa jonkinlainen "välikausi" ensi vuodesta..?
...
Kirjoitin tähän ketjuun huhtikuussa 2012 seuraavan pelkoni ja epäilykseni:
Surullista, mutta nyt osui vähän liiankin hyvin, perusteluineen päivineen, ihan viimeisen päälle välikausi menossa. Ja äsken kun katsoin sopparitilannetta ensi kautta ajatellen, niin hirveä on savotta sitäkin varten edessä. Toivottavasti ei toista välikautta tulossa :/
Tyler Redenbach on siirtynyt HCK:n harjoutusrinkiin. Hmm... hakeeko tuntumaa tulevaa edareihin siirtymistä varten vai treenaileeko sitä varten, että tulee pelaamaan myös kyseissä joukkueessa? Mielenkiintoista, olisi varmaan aika dominoiva pelaaja Mestiksessä?
Tyler Redenbach on siirtynyt HCK:n harjoutusrinkiin.
Jep, sitä olen tässä itse odotellut, ja se on allekirjoittaneelle mallia vimeinen pisara.Katsotaan vain, niin tämä mätisäkki pukee vielä tämän kauden aikana HIFK.n pelipaidan päälleen. Se on se ainoa tiedote, joka tullaan saamaan.
Jep, sitä olen tässä itse odotellut, ja se on allekirjoittaneelle mallia vimeinen pisara.
Sikäli mikäli Redenbach on edelleen IFK:n sopimuspelaaja, on mielestäni vain ja ainoastaan kohtuullista, että kaveri raahataan kokoonpanoon sentteripulan iskiessä - olkoonkin, että olosuhteet siinä tapauksessa olisivat aika paskamaiset. Toki täytyy sanoa, että asioiden ollessa nykyisellä tolalla, katselisinn mieluummin junnuja kokoonpanossa ja esim. Granlundia keskellä, mutta ymmärtäisin kyllä Redenbachin paluunkin. Senkin tilanteen voi tiedotuksen kautta hoitaa oikein, mutta IFK:n tuntien sieltä tulee joku lausunto Nybarilta tyyliin: "oli todella hienoa, että meille tuttu, loistava pelaaja oli vielä vapailla markkinoilla pelaajapulan iskiessä".
No juu, itse ajattelen Redenbachin kohdalla niin että ihan sama kuka tuossa jengissä pelaa kun valmennus on mikä se on. Joten ei muuta kuin kentälle.