Siinä sitä stunttia kerrakseen: Jari Sailio ja Ilkka Vaarasuo Uutiset - HIFK. Vaarasuosta voi antaa peukun ja ehkä Sailiostakin, kun menee sinne neloskenttään sekoilemaan.
Vaarasuo on paljon varmempi kuin Silfver ja Tuohilampi ja Sailio tulon myötä on taas kasassa neljä ketjullista pelaajia joita uskaltaa peluuttaa.
Siinä sitä stunttia kerrakseen: Jari Sailio ja Ilkka Vaarasuo Uutiset - HIFK. Vaarasuosta voi antaa peukun ja ehkä Sailiostakin, kun menee sinne neloskenttään sekoilemaan.
No kyllähän Vaarasuo ja Sailio on Nybarin papereissa vähintään yhtä kovia nimiä kuin Jussi Jokinen ja Jason Demers. Sehän riippuu ihan katsojasta.
Jari "Säiliö" Sailio, olen sanaton...
Tämän on aivan pakko olla pilaa? Eiköhän olisi syytä nyt tosissaan etsiä hyvää sentteriä, eikä kaikenmaailman Säiliöitä? Miten olis Herra Nybondas?
Penamaisesti todeta: lähe menee, sut on nähty!
HIFK tarvitsee nyt luotettavia nelosketjun pelaajia, kun aika yllättäenkin HIFK:lla ei tällä hetkellä tunnu olevan liigakelpoisia pelaajia nelosketjuun.
Missä NHL-jengissä nää pelaa?
tosiasia on että Sailio on parempi kuin Piiparinen
Narreilta kaksi uutta junnua debytoi Kuopiossa.
OJ:ta ei taida paljoa Suomi kiinnostaa, viettääkö enää edes kesiään täällä?
Hättäilemällä ei tule kuin kusipäisiä lapsia.
Voitko Arwon Apassi vääntää minulle tämän perustelun rautalangasta? Kun minun mielestäni tarvitaan senttereitä 1, tai mielummin 2 ja kiekollinen play maker puolustaja.
Kiitos ja anteeksi