Mitäpä veikkaatte, tekisikö Kimmo Kuhta kuitenkin mielummin jo nyt sopimuksen IFK:n kanssa ja liittyisi treenirinkiin?
Tai tekisikö Kimmo Kuhta sopimuksen mielummin nyt ja liittyisi rinkiin vasta lomien jälkeen?
IFK toimii ylimielisesti ja tahdittomasti yhtä seuran paitaa ylpeänä ja hienosti kantanutta pelaajaa kohtaan. Miksi?
Mä edelleen näen unia niistä senttereistä. Vähintään kaksi senaa on tultava, kolmaskin mahtuu. Muuten joukkue on mun mielestäni sillä mallilla, että kauteen voidaan lähteä ihan rauhallisin mielin. Joukkuetta voidaan täydentää tammikuun loppuun asti. Kulunut kausi osoitti sen, että pelejä ei pelata paperilla ja siksipä olenkin ihan tyytyväinen hankintoihin ja jatkoihin.
Minä olen ollut siinä käsityksessä, että nämä vanhemmat herrat meillä eivät osallistu kesätreeneihin samalla tavalla kuin nuoremmat? Vapaasti saa korjata jos olen väärässä! Sitten taas mitä tulee tuohon Killen kohteluun niin onko se nyt ihan 100-varmaa, että Killeä tosiaan kohdellaan kuin tiskirättiä? Jos nyt onkin kyse siitä, että Kille itse funtsii uransa jatkoa? Kun tilanne ei ole varma niin minusta on vähän radikaalia lähteä lynkkaamaan ''kaikki'' HIFK:n toimiston jäsenet oman fiiliksen perusteella. Jos toki on jotain sisäpiiritietoa siitä, että Kimmoa pompotellaan niin silloinhan niiden toimien kyseenalaistaminen on ihan aiheellista. Ehkä tämä puheenvuoro on vain itselleni vaikka BOL:ia lainasinkin, eli itse en viitsi HIFK:n touhuja Kimmon suhteen lähteä ihan vielä suoralta kädeltä tuomitsemaan, kun on epäselvää (minulle, mitään infoa asian laadusta ei ole herunut julkisuuteen enkä ole ns. sisäpiiriläinen) haluaako Kimmo itse jatkaa uraansa HIFK:ssa, ulkomailla vaiko jääkiekon parissa lainkaan.
Muuten olen viestisi kanssa tismalleen samaa mieltä. Joukkueen rakenne miellyttää silmää ja vähän tuntuisi siltä, että meillä ollaan kasaamassa joukkuetta eikä laumaa yksilöitä kuten viime kaudella. Senttereitä tosiaan mahtuu rinkiin vielä pari kappaletta ykkössentterin ja 4. sentterin muodossa, enkä minäkään tosin panisi pahitteeksi jos hankittaisiin vielä yksi osaava kaveri siihen kylkeen hoitamaan tuuraushommia. Pipariin ei löydy luottoa ja Salmivirta on aika villikortti veto noihin sentterihommiin...
Minä olen ainakin ihan hyvillä mielin ensi kauden pelaajamateriaalista vaikka montaa muuta näyttäisi kovasti touhut huolettavan. Luotto Nybikseen on korkealla edelleen!