Kauden 2012-13 joukkueen rakennus

  • 1 746 644
  • 4 395

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mutta onko saatavilla sellaisia tekijämiehiä tähän aikaan enää, joita kaivattais...

Kyllä siellä tekijämiehiä on markkinoilta naarattavissa, mutta tällä hetkellä se maksaa - the laws of supply and demand. En epäile hetkeäkään, jos Rami näkee ja perustelee jonkun hankinnan-x tärkeäksi palaksi mestaruuspalettia, niin se naarataan lähes sillä 'mottipäisellä summalla'.. Toki jos se kortti on huti, kaikki huuti menee Nybarille..
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Eikös tänään pitänyt olla tiedotettavaa uudesta vahvistuksesta? Vai mistä moinen informaatio alunperin lähti liikkeelle?

Mistä lie lähtenyt liikkeelle. Joku (taisi olla "Cover") kirjoitti tänne että tiistaina 29.01.2013 julkaistaan uusi pelaaja. Mitään ei taida tapahtua. Kohta kaikki haukkuu Nybondasta ja Kautosta siitä että ovat pettäneet lupaukset, eivät oloe hakeneet pelaajia ja laitetaan palautetta toimistolle miksi tiistain pressi peruttiin.

Ihmeellinen tämä internetti, eli voi aiheuttaa aika lailla rikkinäsitä puhelinta muutamalla tekstinpätkällä.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Mistä lie lähtenyt liikkeelle. Joku (taisi olla "Cover") kirjoitti tänne että tiistaina 29.01.2013 julkaistaan uusi pelaaja. Mitään ei taida tapahtua. Kohta kaikki haukkuu Nybondasta ja Kautosta siitä että ovat pettäneet lupaukset, eivät oloe hakeneet pelaajia ja laitetaan palautetta toimistolle miksi tiistain pressi peruttiin.

Ihmeellinen tämä internetti, eli voi aiheuttaa aika lailla rikkinäsitä puhelinta muutamalla tekstinpätkällä.

Minä olin kyllä. Ja edelleen olen sanojeni takana.
 

Carey Wilson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä taas veikkaan että vahvistus saapuu aamupäivän aikana Nordikselle ja tiedote tulee kun on saatu kuva pelipaita päällä ja voidaan rehvastella että pelaaja on liittynyt joukkueeseen!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Jos HIFK-Hockey Oy on kutsunut ensin pressin koolle ja sitten peruuttanut tilaisuuden, niin jotain on mennyt pieleen, muuten ei. Tänään on pelipäivä Hämeenlinnassa, joten jos tänään tulisi tiedote hankinnasta, niin ehkä vasta illalla pelin jälkeen ja nyt en väitä, että sellaista on odotettavissa.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Minä olin kyllä. Ja edelleen olen sanojeni takana.

OK, hieno homma jos saadaan uusi pelaaja. EU-passi oltava taskussa tai sitten Elkinsin sopimus on purettu. Tämä ei lainkaan mahdottomuus, jos ajatellaan että pelejä on reilu 10 jäljellä ja kaveri telakalla 4 viikkoa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Minä olin kyllä. Ja edelleen olen sanojeni takana.

Mäkin olen varma, että ainakin 1 uusi pelaaja ilmoitetaan, mutta aikaahan on torstaihin asti. Mitä jos HIFK venttaa keskiviikkoon ja ilmoittaa 2 kaveria?
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Matias Strozyk ‏@MaStrozyk
Ruotsissa tarjolla sentterivahvistusta. Växjö kauppaa Brad Morania ulkomaalaiskiintiön vuoksi. Takana onnistuneita kausia, nyt vaikeampaa.

Eliteprospects.com - Brad Moran

-Miestähän huhuiltu muutama kausi sitten IFK:n.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Matias Strozyk ‏@MaStrozyk
Ruotsissa tarjolla sentterivahvistusta. Växjö kauppaa Brad Morania ulkomaalaiskiintiön vuoksi. Takana onnistuneita kausia, nyt vaikeampaa.

Eliteprospects.com - Brad Moran

-Miestähän huhuiltu muutama kausi sitten IFK:n.

Vaihtaisin Elkinsiin koska tahansa, ei kahta sanaa. Olkoon kuinka viikon pelaaja ECHL:ssä, tämän pelaajan taso on kovempi. KHL vienee.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Eliteprospects.com - Patrick Rissmiller

Tällainen kaveri vapautettu myös sopimuksesta pari päivää sitten.

Jyppi poimi äsken umpisurkean Darryl Boycen, joten kiitokset siitä Jyväskylään.
 
Jyppi poimi äsken umpisurkean Darryl Boycen, joten kiitokset siitä Jyväskylään.

Eipä kestä, kyllä vähintään kolme kentällistä pitää joukkueessa puukäsiä olla ja ainahan tästä Darrylista voi tehdä Boycenmarja-hilloa jos ei muuta.

Hämmennän sen verran että tämän illan JYP-matsiin Jonne Virtanen oli jo merkitty neloskentän keskelle mutta nyt tuo paikka on tyhjänä joten ette kai te meinaa Jonnea viedä meiltä kesken kauden prkl. Tämä siis omaa mutuilua kun ei töitäkään viitsi tehdä.

EDIT: Kyllähän se Jonne on tuolla kokoonpanossa, pahoittelen suuresti. Aamukiireissä asensin lasisilmän ja kivesproteesini toistensa paikoille.
 
Viimeksi muokattu:

Supertähti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eliteprospects.com - Patrick Rissmiller

Tällainen kaveri vapautettu myös sopimuksesta pari päivää sitten.

Jyppi poimi äsken umpisurkean Darryl Boycen, joten kiitokset siitä Jyväskylään.

Olisi kohtuu Nytbondagemainen hankinta. Liian hidas satavarmasti SM-liigaan tuolla koolla, sillä jos olisi nopea pelaisi kyllä NHL:ssä. Pohjois-Amerikasta kannattaisi hankkia sellaisia suhteellisen pieniä pelaajia, jotka eivät juuri kokonsa vuoksi ole NHL-tasolle yltäneet.
 

Wicked

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Los Angeles Kings
Olisi kohtuu Nytbondagemainen hankinta. Liian hidas satavarmasti SM-liigaan tuolla koolla, sillä jos olisi nopea pelaisi kyllä NHL:ssä. Pohjois-Amerikasta kannattaisi hankkia sellaisia suhteellisen pieniä pelaajia, jotka eivät juuri kokonsa vuoksi ole NHL-tasolle yltäneet.

Azevedo esimerkkinä. Paras haku tämän vuoden liigaan ylivoimaisesti. Tällä siis tarkoitan lockoutin ulkopuolelta tehtyjä hakuja eikä mitään " världens besta karlsson" jätkiä ja niiden norris trophyja.
 

Janppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pohjois-Amerikasta kannattaisi hankkia sellaisia suhteellisen pieniä pelaajia, jotka eivät juuri kokonsa vuoksi ole NHL-tasolle yltäneet.

Mikähän tämän Gilbertin Brulén tilanne oikein on, sopisi hyvin tuohon esittämääsi raamiin.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=10235

Alkukaudella höntsännyt Zürichissa, mutta henkilökohtaisista syistä poistunut.
Sama näytti olleen syynä Tambellinilla sopimuksen irtisanomiseen.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Brad Moran voidaan unohtaa meidän osalta. Saipa vei lopulta herran. Yhtä hyökkääjää kyllä kaipaisi tohon rosteriin vielä. Katotaan kuinka lopulta käy.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Onko HIFK:n oikeasti ollut tarkoitus julkistaa tänään jotain vai oliko tämä koko ajan vaan yhden nimimerkin fantasiaa?

Nimenomaan sitä fantasiaa. Onnea SaiPalle Moranista.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
F5 rämpyttämiseksi menee. Heräsin kiinnostus :D

Ei Raimo-setä laittanut nimeä paperiin ilman tietoa jostain muustakin kuin Hannulasta. En millään usko.
 

Falcon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei Raimo-setä laittanut nimeä paperiin ilman tietoa jostain muustakin kuin Hannulasta. En millään usko.

En usko minäkään, ei Rami olisi sopparia allekirjoittanut ellei hänelle olisi luvattu
että joukkuetta vielä vahvistetaan. Kyllä sieltä vielä joku vahvistus tulee.
 

Wicked

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Los Angeles Kings
En usko minäkään, ei Rami olisi sopparia allekirjoittanut ellei hänelle olisi luvattu
että joukkuetta vielä vahvistetaan. Kyllä sieltä vielä joku vahvistus tulee.

Luovutin jo mutta nyt sitten jatkuu taas F5 spämmäys. Tulisikohan jo huomenna jotain ? :D
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Nybarilla ja Summasella vain taitaa olla hieman eri käsitys vahvistuksesta. Koska HIFK on viimeksi tehnyt siirtorajan viimeisten päivien hyvän vahvistuksen?

Nämä kaksi viimeistä päivää ovatkin nyt sitten jo ratkaisevia ihan Nybondasinkin kannalta (omasta mielestäni!), nyt on onnistuttava tässä, jos meinaa säilyttää A) Oman uskottavuutensa
B) Mahdollisuuden Raimo Summasen jatkoon ensi kaudelle

Luulen nimittäin, että nyt jos Nybari taikoo hatustaan jonkun uuden Elkinsin tms. hankinnan, niin en usko että Rami moisen skouttimestarin kanssa haluaa yhteistyötä jatkaa. Voin toki olla väärässäkin, Nybondas yrittää kaiken mitä irti lähtee, 24/7 tässä ja nyt, mutta markkinat ovat rutikuivat etc.

Saas nähdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös